Scuze de contrzicere, am testat adineaori: cand e HSA activ nu este nici un fel de indicatie in bord, nici (A), nici (P), nici LED, nici pe afisaj.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Nici nu avea de ce să fie/existe martor HSA, clipește (A) de la S&S că nu se poate opri motorul în momentul ăla.
E de înteles, nu avem (unii din noi) unde să testăm HSA. Să mai zic de gradele rampei/pantei peste 4% la euro6... pe testate.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Nu se aprinde niciun martor in bord cand intra HSA, daca iau piciorul de pe ambreiaj si tin frana de serviciu apasata intra S&S, chiar daca sunt in panta si HSA este activ. Am probat astazi de mai multe ori. Cred ca m-am ales si cu ceva injuraturi de la cel din spate. Am Sandero III fabricatie octombrie 2021 cu versiune Navi 6.0.9.6 daca are vreo importanta. Cu HSA m-am obisnuit, numar pana la 4 si plec sau o tin din ambreiaj in functie de trafic.
- Likes 1
Comment
-
Istorisesc si aici patania mea de ghinionisto-norocos: ma programez pentru revizia anuala cu un logan 3, motorizare 1.0, mi se comunica un timp de asteptare 2h, zic sa astept. Dupa o ora sunt chemat si mi se comunica faptul ca s-a gasit o problema grava si ca masina va ramane la ei pe o perioada de timp necunoscuta. Problema gasita? Ulei de motor in vasul de expansiune. Nu se stie cand vor veni piesele de schimb, si anume racitor ulei si traseu conducte de racire, radiatorul cica il curata, fapt care nu prea imi convine dar nu prea am ce face. Masina are 16.000 km, foaaaarte grijuliu am fost cu ea, nu am mers doar pe gaz, ci si pe benzina destul de des. Din ce am inteles de la cei de la service, nu au mai intalnit o astfel de problema pe modelul actual. Ultima oara cand deschisesem capota nivelul antigelului era normal, necontaminat. Va expun situatia asta si pentru ca nu ar strica sa aruncati un ochi la antigel sa vedeti daca e in regula, ramanand doar eu norocosul de serviciuLast edited by viruszatu1; 4 September 2022, 08:27.
- Likes 5
Comment
-
Salutare colegi.
Eco-G , livrat iulie 2021. 22500 km la bord(1an si 2 luni).
Am observat ca la o panta pronuntata(cam15%), dupa cca 100m de urcat in treapta 1(cu plecare de pe loc de la orizontala) am ajuns in varful acesteia dar masina era inclinata(faceam dreapta). Am plecat dupa 2-3 accelerari (era trafic mare) si cu ambreiajul usor ridicat(ii "dadeam" cat sa inaintez cate putin ca era vizibilitatea mica) si am plecat intr-un final.
Nu am simtit vreo problema deosebita toata urcarea insa am oprit cu treaba 100m mai incolo. Acei 100m a mirosit puternic a ferodo si la oprire la fel(se simtea venind de sub capota).
Sincer, nu a fost cine stie ce fortare. 2 adulti+1copil si ceva bagaje usoare, nimic SF. In rest, merg foarte calm cu ea si schimb foarte prudent(batraneste aproape), plus ca masina e folosita 90% in concedii(drumuri lungi, schimb rar de trepte).
In rest, nici un simptom. Sunt la a "n"-a masina personala(inclusiv Logan 2008/MCV 1.5dci nou, la 100k cand am vandut masina ambreiajul era perfect), parca prea de tot acum....
E materialul mai "prost" la discul de ambreiaj, "asa fac toate" sau deja da semne?
Comment
-
Ideea e ca, e normal sa patineze un pic la plecarea de pe loc din panta, pentru ca ambreajul se ridica progresiv ca sa nu omori motorul. Corect? E... eu am avut 1 plecare de pe loc + o schimbare de viteza din treapta 1 in 2. Fata de vechiul logan ph1 din 2006, la loganul nou am simtit miros de ambreaj. Acum intrebarea concreta ar fi.. e normal sau e materialul (ferodoul) foarte prost?
Comment
-
Într-o rampă foarte abruptă am pățit exact la fel cu un Logan 1 - nu știu de ce credeți voi că ambreiajul diferă... - sau că mașinile din trecut au fost mai "altfel" decât cele actuale...Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 1
Comment
-
eu asa am patit prin grecia... insa era intr-o panta foarte foarte abrupta si parcata cu spatele. a trebuit sa o forjez cateva secunde sa ies cu spatele si atunci a mirosit. in rest, nu, transalpina de 2 ori in aceasi zi si la revenire in buc, transfagarasan (tot in aceasi zi) masina plina, nu a scos parfum
Comment
-
Originally posted by DFA View PostÎntr-o rampă foarte abruptă am pățit exact la fel cu un Logan 1 - nu știu de ce credeți voi că ambreiajul diferă... - sau că mașinile din trecut au fost mai "altfel" decât cele actuale...
Comment
-
Probabil asteapta sa vada daca crapa turbina, fac teste de fiabilitate pe spinarea noastra. Saptamana trecuta, pe un posesor de L3 l-a lasat turbina in Turcia, reparatie contracost(in reprezentanta Renault) cu recuperare bani prin proces in Romania. Asa spune posesorul masinii ?????.Acum turbina nu este a grupului Renault , dar nici chiar asa.
Comment
-
Pentru problema cu blocarea climei la drum lung, am fost în service pentru resoftare la nu știu ce. Pot sa va spun ca la mine acea resoftare nu a rezolvat problema, clima s-a blocat iar de câteva ori la un drum mai lung. Face cred dop de gheata, căci după ce închid aerul condiționat vreo 10 minute, începe sa sufle iarăși.
Comment
Comment