Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am facut si eu la ei la service reprogramarea pentru partea de AC, insa n-am reusit inca sa mai fac un drum mai lung sa verific daca chiar s-a rezolvat cu blocarea climei. Colegul DFA sustine ca la el s-a rezolvat, sper sa fie la fel si la mine.
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Nu vreau sa supar pe nimeni dar, din punctul meu de vedere, mirosul de ambreiaj incins apare in proportie de mai mult de 90% din cauza folosirii incorecte a celor doua pedale (asa-zisul joc al pedalelor). In plus sunt destui care nu stiu cum sa se foloseasca si de frana de mana in situatia in care unghiul de inclinare al drumului este mare avand teama opririi motorului. Am intalnit si situatia in care soferul a uitat (intr-o intersectie in plan perfect orizontal) sa mute maneta in prima treapta la plecarea de pe loc turand excesiv motorul iar mirosul a aparut cam dupa 5-10 secunde.
      Chiar daca ambreiajele moderne sunt fabricate din asa-zisele materiale eco patinarea excesiva si implicit mirosul de "ferodou" incins nu apar daca soferul stie cum sa foloseasca pedalele astfel incat patinarea sa fie suficienta pentru o plecare de pe loc normala.
      Asta este pur si simplu o parere strict personala si nu am sub nicio forma intentia de a jigni pe cineva.​ Prin exercitiu sunt absolut convins ca o sa ajungeti si voi la parerea mea.
      Last edited by gabrieln1960; 14 September 2022, 16:28.

      Comment


      • Originally posted by Bizone View Post
        Pentru problema cu blocarea climei la drum lung, am fost în service pentru resoftare la nu știu ce. Pot sa va spun ca la mine acea resoftare nu a rezolvat problema, clima s-a blocat iar de câteva ori la un drum mai lung. Face cred dop de gheata, căci după ce închid aerul condiționat vreo 10 minute, începe sa sufle iarăși.
        Dacă resoftarea ECU Injecție nu a dat rezultate, fă următorul test:

        Când observi că răcirea e "blocată":
        - oprești mașina+motorul, nu te dai jos din ea;
        - încui mașina din telecomandă/cartelă;
        - aștepți 5 secunde;
        - descui mașina;
        - pornești mașina și pleci la drum - AC "se deblochează" ?​
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Originally posted by DFA View Post

          Dacă resoftarea ECU Injecție nu a dat rezultate, fă următorul test:

          Când observi că răcirea e "blocată":
          - oprești mașina+motorul, nu te dai jos din ea;
          - încui mașina din telecomandă/cartelă;
          - aștepți 5 secunde;
          - descui mașina;
          - pornești mașina și pleci la drum - AC "se deblochează" ?​
          Ok, voi face acest test. Sper ca vor mai fi intrunite conditiile in aceasta toamna: drum mai lung de 30-50 minute si caldura afara, astfel incat sa trebuiasca sa pornesc AC (nu am clima automata). Dar cum voi interpreta apoi rezultatul, oricare ar fi el? Si eu nu prea vad care ar fi legatura dintre blocarea AC-ului si resoftare injectie, dar, ma rog, ei au tinut sa faca asta. Cert e ca nu a dat rezultate.

          In alta ordine de idei, tija aia de turbina sau ce o fi, suna tare si la mine pe decelerare. Parca tot mai tare. Le-am spus in service, pareau ca stiu de problema, au zis ca se vor orienta cu problema spre constructor si ma vor anunta. La fel si cu chederele deformate, ma vor anunta cand le vor veni. Nu au mai dat niciun semn... cred ca asteapta sa treaca garantia, nu stiu.

          Comment


          • Cere sa ti se dea foaie de intrare in service pe care ai scrise problemele reclamate. Ulterior se va pune si o rezolutie - chiar daca aceasta e "du-te acasa, te sunam noi". Apoi poate sa expire garantia, ca ei tot trebuie sa rezolve. Adica: important e sa reclami problemele in perioada de garantie.

            Comment


            • Originally posted by Bizone View Post
              ............nu prea vad care ar fi legatura dintre blocarea AC-ului si resoftare injectie, ..........
              ECU Injecție se ocupă de compresorul AC - pentru că este un consumator de lucru mecanic al motorului termic.
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • Salutare!

                S-a facut si la mine resoftarea pentru anularea problemei la AC descrisa pe forum. Mi s-a intamplat o singura data vara aceasta. Dupa resoftare n-am mai avut probleme. Am facut drumuri lungi prin tara si totul a fost ok. Detin varianta cu clima.

                Cat despre sunetul tijei turbinei, a inceput pe la 10.000 km (masina are 27.000 km in 7 luni si nu e taxi), iar Dacoserv spune ca poate spre iarna sa vina o solutie de la producator. Ceea ce e interesant e ca de cateva mii de km incoace zgomotul s-a estompat. Si nu, nu e din cauza ca m-as fi obisnuit cu el, ci chiar se aude mult mai incet, nu la fel de suparator ca atunci cand a aparut.
                MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                Comment


                • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                  Nu vreau sa supar pe nimeni dar, din punctul meu de vedere, mirosul de ambreiaj incins apare in proportie de mai mult de 90% din cauza folosirii incorecte a celor doua pedale (asa-zisul joc al pedalelor). In plus sunt destui care nu stiu cum sa se foloseasca si de frana de mana in situatia in care unghiul de inclinare al drumului este mare avand teama opririi motorului.

                  Exclus. Daca e o panta destul de inclinata (cum am intalnit eu), NU POTI sa dai drumul la ambreaj la fel ca pe un plan drept si automat o sa existe un "patinaj" al ambreajului pana cand ajungi la viteza ideala de ~+7-10km/h. Asta in cazul in care nu vrei sa pleci cu "scârț". Dupa cum stii (sau nu), noul logan are hill assist, deci partea cu frana de mana se aplica automat in cazul acesta.

                  Comment


                  • Originally posted by Th3T1ger View Post

                    Dupa cum stii (sau nu), noul logan are hill assist, deci partea cu frana de mana se aplica automat in cazul acesta.
                    Se pare că tu încă nu știi că HSA nu acționează pe frâna de parcare ci pe toate roțile via ABS (HSA e o rutină software în ABS), iar HSA ai încă din 2012 pe Logan II, colegul pe care l-ai citat are Sandero II , deci și el are HSA
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Poza este de pe partea soferului

                      Comment


                      • Salut! A mai patit cineva ca mine oare sa nu mai poata activa franarea de urgenta? apare martorul in bord si nu mai pot activa, cand dau pe on sare la off automat, ms!
                        a doua zi de functionare )

                        Comment


                        • Originally posted by andrei1dacia View Post
                          ..... cand dau pe on sare la off automat, ......
                          Trebuie să oprești și să re-pornești motorul ca mașina să re-verifice sistemul AEB - iar acesta devine 100% activ în maxim 3 minute de la plecarea de pe loc, din această cauză, orice eroare sau curățare are nevoie de o re-pornire și de timp de rulare.
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post

                            Se pare că tu încă nu știi că HSA nu acționează pe frâna de parcare ci pe toate roțile via ABS (HSA e o rutină software în ABS), iar HSA ai încă din 2012 pe Logan II, colegul pe care l-ai citat are Sandero II , deci și el are HSA
                            Poate m-am exprimat eu gresit si oricum nu are relevanta. Ce am vrut eu sa scot in evidenta este faptul ca HSA se comporta exact ca si atunci cand ai actiona tu frana de mana la plecarea din rampa. Mersi pentru concluzia trasa asupra cunostintelor mele si pentru explicatia modului de functionare, irelevant oricum.

                            Comment


                            • Originally posted by Th3T1ger View Post


                              Exclus. Daca e o panta destul de inclinata (cum am intalnit eu), NU POTI sa dai drumul la ambreaj la fel ca pe un plan drept si automat o sa existe un "patinaj" al ambreajului pana cand ajungi la viteza ideala de ~+7-10km/h. Asta in cazul in care nu vrei sa pleci cu "scârț". Dupa cum stii (sau nu), noul logan are hill assist, deci partea cu frana de mana se aplica automat in cazul acesta.
                              Ai citit probabil postarea mea pe diagonala si de aici ai dedus ceva ce nu am afirmat niciodata. Am afirmat eu ca se da drumul la ambreiaj in panta la fel ca pe drum drept? Nu, nici vorba am spus cu totul altceva. Pentru ca nu ai avut amabilitatea de a face un efort minim si de buna-credinta de a incerca sa pricepi cele afirmate de mine nu o sa-mi repet observatiile. In schimb cand tu afirmi o enormitatate o dai pe "poate" si pe "nu are relevanta".
                              Dupa cum stii (sau nu) HSA exista mai demult la Dacia si deja am experienta de cateva zeci de mii de km cu acest sistem folosindu-l atat la plecarea de pe loc la deal cu fata cat si uneori (atunci cand am avut nevoie) cu spatele la deal.
                              Nici la masinile cu cutie manuala nu am patinat niciodata ambreiajul astfel incat sa se incinga pana la a apare acel miros neplacut. Strict din punctul meu de vedere, atunci cand un ambreiaj care nu are un defect de fabricatie miroase a incins, principala cauza trebuie cautata in modul cum acesta este exploatat de catre sofer. Nu am aroganta de a fi crezut pe cuvant cu toate ca tot ce spun eu pe aici nu vine din carti sau din povesti spuse de unii sau de altii pe internet sau pe aiurea ci doar din propria experienta si am crezut ca aceste explicatii ar putea ar fi de folos chiar si pentru o mica parte din cei de pe acest forum.

                              Comment


                              • Originally posted by Th3T1ger View Post

                                Poate m-am exprimat eu gresit si oricum nu are relevanta.... Mersi pentru concluzia trasa asupra cunostintelor mele si pentru explicatia modului de functionare, irelevant oricum.
                                Modul de functionare al unei componente (sau sistem) consider ca este relevant, acesta poate sa determine si modul de exploatare (corespunzator), evitarea si\sau rezolvarea unor probleme tehnice, etc...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google