Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru raspuns. Exista posibilitatea ca eu, nefiind cea mai tehnica persoana, sa dezasamblez acel plastic si sa reasez cablurile, fara a afecta sau deteriora ceva?

    Comment


    • E greu de spus..., depinde de abilitățile fiecăruia care sunt imposibil de apreciat din "nefiind cea mai tehnica persoana".
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Salut!

        Vezi ca exista un topic legat de acest lucru. Se rezolva usor cu un burete bagat intre montant si tabla/plafon si tabla in acea zona sau cu demontarea montantului pentru cei mai pretentiosi.


        Originally posted by viruszatu1 View Post
        Revin cu o problema pe care as vrea-o rezolvata insa in mod individual, nu prin service-uri pentru ca doua mi-au comunicat ca nu exista problema pe care eu o constat, si anume: la decelerare, in special, dar si la denivelari, in dreptul urechii stangi, greierasul ascuns cumva in plafon, dar si in spatele montantului ce contine centura de siguranta, poate fi eliminat? E posibil sa fie air-bag-ul prins ineficient, pentru ca atunci cand apas pe montant, zgomotul se reproduce. Se scoate usor acel plastic? Cei care ati rezolvat in service, ati cerut informatii suplimentare cu privire la cauza acelui zgomot?
        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

        Comment


        • Originally posted by Mihai2k4 View Post
          tot ma plangeam de anumite goluri pe acceleratie, pe benzina, in treapta 2 si 3, pana in 3k turatii. am fost si am specificat asta la service. dupa lungi discutii ca e de la benzina, de la amestec ca e de la nu stiu ce, am tot insistat ca nu e , am incercat toate benzinariile si toate tipurile de benzina... a inceput sa rasfoiasca printr-un monitor (banc de control cred ca era) dupa care a legat masina cu la o cutie care comunica wireless si mi-a comunicat ca exista un update de soft pe partea asta de injectie ... a durat cam 20 de minute sa il faca9tot vajaia ventilatorul in timpul asta cu motorul oprit) si surprize surprize, nu mai face...

          morala.... insistati daca vreti sa se rezolve acum merge rotund motorul, trage perfect si (parca) porneste si mai bine...


          UPDATE SITUATIE

          Dupa 4,500 km parcursi (mixt) a revenit situatia, de ieri. Prin Bucuresti am observar, treapta 2 si 3, in aceasi plaja, iar au aparut acele balanganeli/goluri... Sa fie cum zicea ala, ca isi calculeaza computerul de bord anumite chestii si ajunge la un amestec prost? Oricum ma las pagubas pentru o perioada. Imi e scarba sa ma duc iar. De la injectoare nu cred ca avea cum sa fie, tinand cont ca dupa "update" (asta daca o fi fost facut, ca nu am cum sa verific) a mers ok, cateva sute de km...

          PS: o sa golesc rezervorul si o sa bag cea mai proasta benzina pe care o gasesc (recomandari ceva de benzinarii) sa vedem... ca am tinut-o pana acum numai cu 98/100 si 95+ ...

          Comment


          • Originally posted by DFA View Post

            Modelul ăsta de EPB e în gama Renault cred că de 20 de ani..., de pe vremea Lagunei dacă nu mă înșel, dacă a rezistat la Renault atâția ani, cred că rezistă și la Dacia...

            Dacă aveai frână de parcare manuală nu uzai frânele?...

            De ce crezi că uzura crește doar pentru că un motor electric strânge frâna în loc să fie brațul tău?...
            Bine de stiut istoria.

            Prin uzura m-am referit strict la faptul ca atunci cand pleci de pe loc mai brusc si apare acea "smucitura", ma gandesc ca nu a decuplat complet frana acel motoras? Atentie, ma refer doar la decuplarea automata atunci cand pleci de pe loc. De aceea am si mentionat ca eu de cele mai multe ori o decuplez manual, apasand butonul, dar doar la decuplare.

            Comment


            • Vă salut!

              Am reușit să ard siguranța de 15A de la brichetă. Evident că nu am găsit în tot orașul așa ceva. Și nici nu va apărea prea curând.
              Așa că m-am dus la reprezentanță.
              45 lei.
              Gata.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Vă salut!

                Am reușit să ard siguranța de 15A de la brichetă. Evident că nu am găsit în tot orașul așa ceva. Și nici nu va apărea prea curând.
                Așa că m-am dus la reprezentanță.
                45 lei.
                Gata.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • Salutare tuturor,

                  Nu e problema tehnica, rog moderator sa mute daca exista discutii pe un subiect similar.
                  3 luni a fost impecabila .
                  Azi cand am fost sa imi spal masina, am constatat o indoitura pana la tabla. Eu suspectez ca cei de la dacia au urcat masina prea sus pe elevator si a dat in ceva ca am fost sa schimb cauciucurile la ei sau varianta 2 sa fi dat un tampit cu vreo piatra ceva in parcare.
                  Aveti idee cat m-ar costa distractia cu un vopsit de plafon.
                  Multumesc,
                  Attached Files

                  Comment


                  • Pana la urma exista rezolvare pentru blocarea climei?
                    Azi 15 grade afara, in habitaclu setata temperatura la 22 pe auto. dupa putin timp aer canci... directia aerului era la picioare si in fata, compresolul nu functiona.
                    Maresc manual turatia pana aproape de maxim si temperatura la 23, bazaie mai tare dar tot nimic, nu baga aer.
                    Cand schimb directia in care sa bata abia atunci incepe sa bage aer, dar daca dau iar pe 22 si auto o ia de la capat. La 21 grade, parca sa zic ca nu face probleme.

                    Se rezolva din soft sau problema e mai grava?

                    Comment


                    • Blocarea climei care se cunoaște de mai bine de 1 an este cea provocată de înghețarea vaporizatorului. Asta înseamnă că compresorul trebuie să funcționeze, să răcească...
                      Pentru acest tip de blocare există un OTS care se aplică la ECU Injecție.

                      Blocajul experimentat de tine nu pare să aibe nici o legătură, pentru că compresorul nu funcționează - pare să fie o problemă cu controlul voleților, cu mixerul de aer cald-rece. Nu am prea auzit de acest defect cu aeroterma pe încălzire...

                      Mașina ta din ce lot face parte? Când a fost fabricată?
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • Originally posted by catelullego View Post
                        Am gasit 4 locuri in Timisoara unde daca trec cu masina se deconecteaza conexiunea wireless Android Auto. Se reproduce de fiecare data, si numai in acele 4 locuri. O fi tot de la interferente radio? La voi cat de stabila e conexiunea? Sunt curios cum e Apple CarPlay, pe langa interfata mai frumoasa (subiectiv, cel putin pentru mine), cum sta la capitolul conectivitate wireless?
                        posibil treci prin zona unitatilor militare, pompieri etc... acolo exista probabil anumite bruiaje controlate

                        „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                        Comment


                        • Originally posted by DFA View Post
                          Blocarea climei care se cunoaște de mai bine de 1 an este cea provocată de înghețarea vaporizatorului. Asta înseamnă că compresorul trebuie să funcționeze, să răcească...
                          Pentru acest tip de blocare există un OTS care se aplică la ECU Injecție.

                          Blocajul experimentat de tine nu pare să aibe nici o legătură, pentru că compresorul nu funcționează - pare să fie o problemă cu controlul voleților, cu mixerul de aer cald-rece. Nu am prea auzit de acest defect cu aeroterma pe încălzire...

                          Mașina ta din ce lot face parte? Când a fost fabricată?
                          Iulie 2021 ridicata. La începutul lunii a ajuns la dealer la Mărăcineni.

                          Comment


                          • Și eu o am tot din Iulie 2021 - nu am observat acel comportament la Clima Tronic.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Incearca si tu cat mai e cald afara.
                              Pe auto la 22 grade vezi daca se mai simte la mana daca baga aer apoi mareste manuala treapta.

                              Cred ca e o problema cu senzorul de temperatura ceva cand diferența dintre exterior si interior este mica, 5-6 grade si treapa 2 de ventilație.

                              In fine o sa fac programarare la service, dar parca nu m-as mai duce la Mărăcineni.

                              Comment


                              • Am avut-o zilele trecute și pe 20 și pe 22 și pe 23 cu AUTO. Ventilează aerul conform cu treapta pre-selectatată de AUTO, bagă căldură de regulă..., când bate soarele și se face cald răcește cu compresorul.

                                După ce s-a aplicat OTS-ul privind înghețarea climei nu s-a mai întâmplat nimic deosebit - DAR, pe caniculă și în mod AUTO după OTS climatronicul e foarte conservator cu treapta de ventilație, pe măsură ce trece timpul o ține tot la treapta 2-3 deși este evident că trebuie o treaptă superioară de ventilație - te cam forțează să treci pe MANUAL.
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google