Originally posted by daymaker
View Post
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
- Likes 1
-
Originally posted by mesterelu View Post....Asa de mult dureaza la motoarele acestea incalzirea?
Comutarea pe GPL are loc MULT înainte ca antigelul să atingă 450C.
Apoi antigelul atinge pragul de 560C care permite comutarea încălzirii la picioare+parbriz pe la ~ 4-5km parcurși (cu reducerea turației de ventilație). La scurt timp climatronicul taie încălzirea parbrizului și o lasă doar la picioare.
Mult mai mult durează până atinge următorul prag de 780C, pe la 10-15km parcurși.
La ECO-G 100 temperatura la nivelul chiulasei este mai mare și automat încălzirea e mai rapidă - din cauza asta și bujiile se înlocuiesc de 2 ori mai repede (30.000km) decât la 1.0 TCe 90 (60.000km).Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 3
Comment
-
La 1.0 TCE temperatura era de 79-80C dupa 12 km parcursi! La -3 grade Celsius exterior!
SI nu am fortat climatizarea!
Am stat chiar cu geaca pe mine in masina!
Ce intrebare am, de ce grilele de la radiator nu se inchid la temperaturi negative, pentru a permite incalzirea acestor motoare mici?!?
Comment
-
Originally posted by logandriver3 View PostHow does the higher temperature arise?In the case LPG is used in SI engines, the burning rate of the propane is faster than the burning rate of gasoline. On other words, propane burns more rapidly and thus the burning process in the engine occurs in shorter times than gasoline engine. Thus, the combustion duration of propane is decreased. ..... As a consequence of rapid combustion of propane, the cylinder pressures and temperatures predicted for LPG are higher than those obtained for gasoline. The increase in the cylinder pressure is about 1-20%. .....
------------------
Also, see the paper "Effects of LPG Fuel on Catalyst Temperature of a SI Engine under Real Life Driving Conditions" - for debunking the myth that burning LPG produces catalyst temperature increase.
https://www.researchgate.net/publica...ing_ConditionsLogan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by NFS Guru View PostMi s-a spus ca doar daca aveam clima automata era mai ok, pentru ca aceea avea incalzire si pe o rezistenta electrica!
Nu știu ca climatronicul de pe Logan/Sandero III să fie la fel...Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Leo0608 View PostMotorul si uleiul fiind reci,la prima pornire dimineata,trebuie lasate cateva min sa se incalzeasca pe loc la relanti ,sa circule uleiul prin tot circuitul de ungere, dupa care te pui in miscare. Asta daca nu vrei sa ai uzuri si sa protejezi motorul.Bafta
Stând pe loc la ralanti doar mărești uzura de aiurea, nu ai nici un beneficiu PENTRU MOTOR, din contră...Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by DFA View PostSource:
Page 16 and 22 Petrol, Page 17 and 23 GPL, Page 18 and 24 Difference diagram GPL colder than petrol
Page 42 Summary of all measurement results
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by DFA View PostCele mai mari uzuri în motor sunt când uleiul are mai puțin de 80-900 Celsius - deci, odată terminată faza de pre-încălzire pornește la drum - încălzirea motorului se face în mers - nu pe loc!!!!
Stând pe loc la ralanti doar mărești uzura de aiurea, nu ai nici un beneficiu PENTRU MOTOR, din contră...
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by NFS Guru View PostLa 1.0 TCE temperatura era de 79-80C dupa 12 km parcursi! La -3 grade Celsius exterior!
SI nu am fortat climatizarea!
Am stat chiar cu geaca pe mine in masina!
Ce intrebare am, de ce grilele de la radiator nu se inchid la temperaturi negative, pentru a permite incalzirea acestor motoare mici?!?
- Likes 2
Comment
-
Cum se verifica? Aratase cineva un clip cu sistemul ala de voleti care se inchideau, dar nu-l mai gasesc.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Dimineața, când e rece, pornești motorul și apoi te uiți la radiator, jos de tot..., ar trebui să fie închiși voleții...
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Leo0608 View PostEste gresit ce spuneti dvs. Motorul si uleiul fiind reci,la prima pornire dimineata,trebuie lasate cateva min sa se incalzeasca pe loc la relanti ,sa circule uleiul prin tot circuitul de ungere, dupa care te pui in miscare. Asta daca nu vrei sa ai uzuri si sa protejezi motorul.Bafta
Screenshot 2022-12-21 175246.jpg
Originally posted by Leo0608 View Poststau 5 min iarna pe ger. In rest 2 min vara.Last edited by daymaker; 21 December 2022, 18:58.
- Likes 4
Comment
-
Care ati avut probleme cu trecerea pe GPL ? Am avut un drum lung de facut si am plecat din Bucuresti la -2 grade, cu full benzina si gaz. Masina nu a trecut pe GPL nici dupa 30 de minute de mers pe autostrada. Cand in sfarsit a trecut, la cea mai mica acceleratie trecea pe benzina cu un mic sut. Dupa multe treceri GPL-benzina a ramas pe benzina. Am prins o bariera la Mizil si am incercat sa apas pe butonul de GPL, nimic mort. Am oprit motorul complet si l-am repornit si a trecut pe gaz. A mers ok restul drumului si nu a mai facut figuri. E prima data cand imi face asemenea figuri.
Comment
Comment