Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dfa View Post
    care este noul reper?
    166395443r

    Comment


    • Originally posted by Mihai2k4 View Post

      ziua 3 de mers cu ea... imi apare din start acel A taiat...

      PS: daca patesc sa moara de tot bateria (planuisc sa plec in afara bucurestiului zilele astea) se mai poate porni old school, gen impinsa, la asta cu buton start ?
      Dacia asistenta mai nou are contract cu A24 si optiunea de depanare in 40 minute. In cel mai rau caz, suni la ei si te pornesc sa ajungi la service.

      Comment


      • Sunt 2 OTS pentru inlocuirea senzorilor de gaz, 0DQW si 0DDR in caz ca sunteti curiosi despre ce este vorba.
        Dupa cum am zis sunt prioritare cazurile in care au fost schimbati senzorii si defectiunea a revenit.
        Cine nu are aceasta problema de 2 ori nu primeste noua referinta.

        Comment


        • La loturile mai recente este acelasi senzor de pres cu probleme sau intre timp au remediat problema?
          La mine asa arata, dupa stanta ma gandesc ca e produs in sapt 30/2022 . Este tot cu probleme sau sunt scapat sa zic asa.. ?
          Deocamdata nu ma plang de nimic 5400 km, trece repede pe gaz chiar si dimineata la prima pornire, nicio figura proasta pana acum
          Attached Files

          Comment


          • Mai ai putina rabdare...

            Astazi mi-a picat si mie senzorul mult-cunoscut, ~19800km. Alimentat (GPL) 95% doar de la Rompetrol, si 60-70% doar de la aceeasi statie (relativ noua).

            Si uite asa i-am facut pentru prima data plinul cu benzina

            Ma duc luni sa ma plang.

            Comment


            • Si un update la luminile LED (stopul din luneta, W16W): cu toate ca are doar 80lm, lumineaza cel putin la fel de bine (ochiometric, poza 1) ca cel cu halogen - 310lm, asta probabil deoarece LED-ul in sine este rosu si nu se pierd din lm prin filtrul rosu.

              Nu dau eroare, insa palpaie (on/off) atunci cand ar trebui sa fie stinse (poza 2).

              Probabil as avea nevoie de un modul din asta de "Anti-Flicker" legat in serie... n-am idee daca ar face la fel cu alte LED-uri, insa Osram sa stiti ca n-o sa mearga out-of-the-box fara alte adaptari.
              Attached Files

              Comment


              • Telefonul minte la poza din cauza expunerii automate, asa ar parea ceva mai luminos decat becul stock pe care il gasesc (de la luneta) anemic seara. Era interesant daca faceai o poza in aceleasi conditii si la stop cu becul halogen.
                I-as pune varianta led (cu canbus) doar ca sa lumineze mai tare la franare, e anemic asta stock. Dar n-am uitat experienta la Focus mk3, am pus pe pozitii fata, plafoniera si portbagaj.
                La pozitii n-au rezistat mai mult de ~4 luni, la plafoniera am pus inapoi cel stock pt ca era prea alba/rece si puternica lumina (seara imi distrugea toata vederea nocturna) in portbagaj a tinut .
                N-au fost ieftinaturi

                Cu senzorul buclucas ce pot sa zic...am rabdare... ma gandeam ca la loturile mai recente sa fi pus un senzor care sa nu pice prematur. Ca producator cand stii de problema ar fi normal sa o remediezi dupa mai bine de 1 an ..
                Citeam o concluzie pe un site specializat in piese instalatii gpl ca senzorul nu ar mai pica asa repede daca trecerea pe gpl se face manual dupa ce s-a incalzit un pic motorul

                Comment


                • Gata si la mine "Verifica injectia GPL" nu mai comuta pe gaz. Maine programare..
                  Alimentat de la franciza Rompetrol si de cand a venit frigul de la Lukoil.

                  Comment


                  • Chiar nu mai inteleg nimic din "incarcarea pilotata" a bateriei. Ieri seara am facut cateva drumuri prin oras si pina am ajuns acasa voltajul nu a coborat sub 14,7 V in mers iar la riulare libera 15,1 V pina am ajuns acasa si normal ca la fiecare oprire in trafic a apartut mesajul "prioritate incarcare baterie". Astazi cand am plecat de acasa , in mers, vreo 10 km voltajul a variat intre 11,8 V - 121,0 V iar in rulare libera 14,9 V iar dupa aceea la o noua pornire a trecut iar la partea cu "prioritate incarcare baterie" ( ieri am mers seara cu faza scurta pornita iar azi fara numai cu luminile de zi). Sunt curios ce durata de viata o sa aiba bateria cu stilul asta de incarcare.

                    Comment


                    • Salut! I-am cam dat de cap cu incarcarea! Am achizitionat un incarcator inteligent, care afiseaza in timp real nivelul voltilor!
                      Ce am observat, cand este frig, si plec cu masina, dezactivand START-STOP, sta undeva la 13.4V, in frana de motor, 14.8V, nu scade sub!
                      Dar!!! Sa rulez cu START-STOP dezactivat!!!
                      Daca uit! Si apuc sa opresc masina cu el activ ....o ia razna! Nu baga curent decat in frana motor!

                      Ce este bine, ca daca observ o scadere a voltajului, si o ia razna!

                      Ii ridic capota! ====> 14.8V instant!
                      ​​​​​​Inchid capota!
                      Start -Stop OFF
                      Si rulez lejer cu 14.7, 14.4V ====> in frana motor 15.1V
                      Nu pot incarca un filmulet aici, pentru o exemplificare mai usoara!
                      ​​​​​​​Sper sa ajute!
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.

                      Comment


                      • Asa e, ridicatul capotei cu frana de mana trasa duce la cresterea tensiunii la 14,6V si dezactivarea S&S. Nu stiu pentru ce perioada, dar la drumurile mele de 1h asa sta. Probabil calculatorul e setat sa incarce asa pentru vizita la service.
                        Daca pornesti luminile o sa ai 13.6V constant (mai putin pe frana de motor, unde va recupera energie).
                        Cand o las sa faca ce vrea ea imi tine bateria la limita descarcarii... Algoritmul este prea agresiv. Ma astept la o sulfatare prematura

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian View Post
                          La loturile mai recente este acelasi senzor de pres cu probleme sau intre timp au remediat problema?
                          La mine asa arata, dupa stanta ma gandesc ca e produs in sapt 30/2022 . Este tot cu probleme sau sunt scapat sa zic asa.. ?
                          Deocamdata nu ma plang de nimic 5400 km, trece repede pe gaz chiar si dimineata la prima pornire, nicio figura proasta pana acum
                          Este modelul vechi. Nu îți garantează nimeni că vei avea probleme, deocamdată este strict legată de calitatea gpl această problemă, din păcate din cauza stării lichidă a gazului doar la presiune, nu se poate oficial da vina pe asta

                          Comment


                          • Originally posted by sapte62 View Post
                            Asa e, ridicatul capotei cu frana de mana trasa duce la cresterea tensiunii la 14,6V si dezactivarea S&S. Nu stiu pentru ce perioada, dar la drumurile mele de 1h asa sta. Probabil calculatorul e setat sa incarce asa pentru vizita la service.
                            Daca pornesti luminile o sa ai 13.6V constant (mai putin pe frana de motor, unde va recupera energie).
                            Cand o las sa faca ce vrea ea imi tine bateria la limita descarcarii... Algoritmul este prea agresiv. Ma astept la o sulfatare prematura
                            Dacă ridici capota, se dezactivează stop/start pentru că are un switch acolo.
                            Sistemul este gândit pentru norma Euro, nu pentru a prelungi viața bateriei. In orice caz 2-3 ani nu ar trebui să fie probleme cu bateria.
                            Nu vă gândiți că la alții este mai bine, sunt producători care se laudă cu 4 ani durată de viață, însă dai 1000 de euro pe baterie.

                            Comment


                            • Faptul că forțezi încărcarea la 14 volt nu înseamnă că îi face bine bateriei. La acea tensiune se încarcă maxim 80%
                              Încărcarea la 100% se realizează EXCLUSIV la 15.1 volti și minim 50A

                              Comment


                              • Dap! Corect! Dar nici sa stai asa ...la limita!
                                Intr-o zi am facut o curatenie generala in masina! Usi deschise etc etc. Asta, acasa! Dupa, o scurta fuga pana la spalatorie, dai si pe acolo, usi deschise, sters apa, tratament chedere, etc etc!
                                Bun! Fuga pana la un market, luat pachet tigari!
                                Urc in masina ....mesaj cu bateria descarcata, porneste motorul!!! Tipa efectiv la mine!!!!
                                Deabia a pornit! Nu a disparut mesajul! In schimb, mi-a taiat tot ce se putea taia! USB, bricheta, muzica! Tot!!!

                                Nu vreau sa fiu hater! Nu vreau sa blamez, dar crede-ma, e aiurea, ca in grupul meu de prieteni sa sun pe unul cu un Golf 4 sa imi dea curent la preaiubitul meu L3
                                E mult prea agresiv altgoritmul asta de incarcare!
                                Sper sa se gaseasca o solutie! Si nu sa facem cate o romaneasca din asta!
                                Oricum acum bateria sta la 12V fix la -5 grade, indiferent cat fortez incarcarea!
                                Last edited by NFS Guru; 29 January 2023, 22:39.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google