Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se faceți că toți ăștia care mârâiți că nu e bună mașina, că are multe probleme și mai știu eu ce, cum se face că toți aveți câte una de asta nasoală prin parcare?
    Crezi că in alte curți nu sunt probleme la mașini.? Ia să faci mister Gil26 cu dedicație un tur de forță pe la forumurile altor mărci să vezi pe acolo.

    Am colegi prin "industrie" și îți zic eu că la noi e bine, o navigație un senzor doua chedere sau legănat in accelerare și mai știu eu ce onomatopee inventate.

    P.S. OCV e bun și precis, crede-mă pe mine ;)

    Comment


    • Originally posted by Mihai2k4 View Post
      sunt taaaaaaaaaaaaaaare curios daca luni o sa faca by defalut. nu o sa le zic eu si ii las. la final, o sa ii intreb de acest ots, daca a fost facut ))
      Update situatie

      1. Senzor gpl (avut pe stoc schimbat) acum nu stiud aca a fost facuta reprogamarea. nu am vazut sa lege ceva la ea nici nu a mai huruit ventilatorul ca la ultimul update.

      2. Goluri acceleratie gpl/benzina. A zis ca a rescris nu stiu ce parametrii, a facut cum am iesit pe usa service-ului, identic deci mai incercam (service-ul 4 la numar deja)

      3. Nu mai pornea SS . De la service-ul 3 unde am fost pentru golruile de acceleratie si reprogramare ecu, au uitat sa lege o mufa care se ocupa de management-ul bateriei ( era scoasa) hal de service-uri...

      4. Timonerie comandata urmeaza sa fie schimbata A zis sa urmaresc daca mai face dupa acele schimbari pe care zicea ca le-a facut (la goluri ma refer) si sa revin cand vine ce trebuie schimbat. am urmarit din primele 10 secunde, face la fel din cate am inteles, doar la astea cu gpl face asa, si doar la astea cu gpl pica volante in draci.

      Concluzie: abia astept sa o bag pe olx... a stat mai mult prin service-uri decat pe drum ))))))))))

      Comment


      • punktnet in primul rand te rog sa ai putintica grija cu modul de exprimare \adresare, mai usurel cu ”tonul” acesta ”toți ăștia care mârâiți”, ”mister...cu dedicatie”, ”boss”, etc.
        Apoi NU este nevoie sa fac un tur de forta pe forumurile altor marci, in peste 35 de ani am detinut tot felul de masini diferite marci si destul de multe (dupa cativa ani le tot schimbam), doar cu una am am avut ceva mici probleme in rest de toate am fost multumit. La fel sunt si de masina actuala Dacia, nu am ”marait ca nu e buna masina”, ba din contra sunt foarte multumit de ea, se comporta foarte bine, fara nici cea mai mica problema tehnica, toate sistemele functioneaza ireprosabil, exceptie reviziile si doua becuri faza scurta NU am schimbat absolut nimic altceva la ea, nu am erori in niciunul din calculatoarele masinii si evident ca nici martori sau mesaje de avertizare, bateria de prim montaj (daca tot se discuta aici de asta) inca se tine bine si nu cred ca o voi schimba prea curand, etc... tocmai de aceea pentru mine Dacia a facut \produs o masina fiabila de care sunt multumit, ”good job, well done”.

        Revenind la subiectul topicului insa NU acelasi lucru il pot spune despre L&S3 si clar ca nu voi achizitiona acest model, cel putin deocamdata. Inteleg ca Dacia a trebuit sa respecte anumite norme si reglementari, ca la lansarea unui model nou sunt si anumite probleme tehnice inerente, etc...., dar pentru mine este clar ca dezvoltarea, proiectarea, testarea si mai ales implementarea acestei platforme a fost facuta pe genunchi, repede-inainte si cu taieri de costuri din pixul unor contabili, plus ca se incearca sa se dezvolte o ”strutocamila” pe aceeasi platforma. Dovada si foarte multele probleme tehnice plus modul lor de abordare \rezolvare (multe nerezolvate chiar si acum dupa destul de mult timp de la lansare).
        Iar daca toti cei de la Dacia au aceeasi mentalitate ca si tine cu ”capra vecinului” si ”că la noi e bine” si considera ca toate aceste probleme tehnice sunt doar niste ”onomatopee inventate” este destul de probabil ca nici NU le vor rezolva, pentru ca cei de la ”centru” fie nu vor, fie nu pot, fie nu admit, fie nu stiu sa le rezolve rezultand din ce in ce mai multi clienti nemultumiti.

        Daca doresti poti sa citesti mai cu atentie posturile colegilor din acest topic legate de problemele tehnice (vezi macar ultimele), iti mai pot adauga inca cel putin cateva zeci de pagini de pe cele straine legate foar de cele doua probleme, plus problemele tehnice ale celor care nici macar nu sunt useri pe forumuri sau tot felul de grupuri.

        Iar daca asa inteleg acum cei de la Dacia sa ii trateze pe cei care au cumparat produsul lor si au probleme, cu ”la noi e bine” si ”onomatopee inventate”, atunci este destul de trist pentru ei si sigla (probabil ca multora din ”tanara generatie” de pe acolo nici nu le mai pasa de ea), este foarte clar ca ”ceva este putred in Danemarca” si nici viitorul (lor) nu ”suna” si nici la ei NUe bine”.
        Last edited by Gil26; 7 February 2023, 05:26.

        Comment


        • Astăzi bănuiesc că și-a dat obștescul sfârșit și senzorul GPL la mașina mea. Masina, un Logan 3 fabricat in aprilie 2021, cu 29500 km la bord. M-am programat in service, revin cu detalii.

          Comment


          • Originally posted by punktnet View Post
            Cum se faceți că toți ăștia care mârâiți că nu e bună mașina, că are multe probleme și mai știu eu ce, cum se face că toți aveți câte una de asta nasoală prin parcare?
            Crezi că in alte curți nu sunt probleme la mașini.? Ia să faci mister Gil26 cu dedicație un tur de forță pe la forumurile altor mărci să vezi pe acolo.

            Am colegi prin "industrie" și îți zic eu că la noi e bine, o navigație un senzor doua chedere sau legănat in accelerare și mai știu eu ce onomatopee inventate.

            P.S. OCV e bun și precis, crede-mă pe mine ;)
            Salut!
            NU maraie nimeni pe aici!
            Doar ne exprimam nemultumirea! Supararea...si uneori frustratea, incercand sa gasim impreuna solutii la anumite probleme!
            Last edited by NFS Guru; 7 February 2023, 23:04.

            Comment


            • Originally posted by paul_damian View Post

              Revin la problema. Rezolvarea a durat cam o jumatate de an. Acum situatia e din nou ca la inceput. Am reclamat-o la garantie, vedem ce se intampla mai departe. Va tin la curent (pun intended )
              Salut,
              Te rog mult daca ai timp si doresti sa masori din nou bateria si sa oferi starea actuala, ultimele valori (daca tin bine minte dupa ce ai schimbat componentele pe garantie) au fost U=12.3V, SOC=50%, SOH=94%, Ri=5.69 Mohm, EN=484A, STD=510A si cred ca ar fi bine de stiut cele de acum cand problema a reaparut, pentru ca pe langa OCV (de care s-a discutat atat de mult) PR120 =Tensiune fara sarcina baterie 12V in UPC\USM si la L&S3 (la fel ca la X52) importante (poate chiar mai importante) sunt si PR043 =Starea sarcinii bateriei (cu toate ”neplacerile” aferente), PR004 =Tensiune baterie 12V, PR010 =Sarcina alternator si nu stiu (dar probabil) neavand o astfel de masina si PR054 =Senzor curent baterie, PR112 =Rezistenta curent baterie 12V, PR052 =Temperatura baterie, PR084 =Tensiune referinta baterie 12V, PR085 =Tensiune reglata baterie 12V, PR102 =Tensiune circuit deschis baterie 12V, etc...

              iar informatiile despre starea actuala a bateriei tale masurata cu un tester de baterie (chiar daca nu sunt si valorile citite in\de softul masinii) cred ca pot sa fie interesante \utile si celorlalti colegi de forum care au aceeasi problema sau una asemanatoare.
              Multumesc frumos\anticipat! (si apreciez timpul\efortul tau)

              Comment


              • Originally posted by Doctorutm View Post
                Astăzi bănuiesc că și-a dat obștescul sfârșit și senzorul GPL la mașina mea. Masina, un Logan 3 fabricat in aprilie 2021, cu 29500 km la bord. M-am programat in service, revin cu detalii.
                A doua zi dimineață, -6°C , după ce a ajuns la temperatura setată, a trecut pe GPL fara să mai de-a vreo eroare, sau mesaj in bord.

                Comment


                • O să mai facă - în final nu o să mai comute deloc pe GPL până nu-l schimbi.
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Gil26: Sigur, masor. In prima dimineata in care nu o sa-mi inghete sufletul in mine :-)

                    Comment


                    • Multumesc din nou pentru amabilitate si disponibilitate! Cand ai timp si vremea este OK (la -16C nici eu nu as face asta).
                      Ma astept, chiar daca nu imi place sa fac presupuneri, sa ai o tensiune bunicica (tangential si la OCV-ul ala minune care nu tine cont de starea reala a bateriei), la fel si SOH sau poate chiar si Ri, dar sa ai un SOC mic sau prea mic, ramane de confirmat \infirmat asta.

                      Oricum este clar si din pacate destul de neplacut ca dupa cam 10 luni de la schimbarea componentelor pe garantie problema a reaparut.Si chiar daca s-a scris ca ”In orice caz 2-3 ani nu ar trebui să fie probleme cu bateria. Nu vă gândiți că la alții este mai bine ...” consider ca asta NU este normal \bine. La masina mea Dacia bateria de prim montaj ”merge” spre sase ani si totul este OK, am prieteni \colegi cu alte masini (chiar si modele Renault asemanatoare) la care au tinut si 7-8 ani. Unde naiba mai este imbunatatirea continua daca in loc sa se faca componente, sisteme si implicit masini mai bune \fiabile acum se fac tot mai ”slabe”?

                      Insa mult mai interesant si important: ramane de vazut daca si in (ne)cazul tau se va rezolva definitiv problema si mai ales pe garantie tinand cont si de ceea ce s-a scris:
                      Originally posted by punktnet View Post
                      .... Si in service sunt instruiti sa spuna la fel, nu va bateti capul, daca valoarea OCV este buna (NB: ), nu se schimba nimic pe garantie.
                      Din cate stiu cei din reprezentanta la care mergi sunt OK, dar asta nu depinde numai de ei, deciziile astea se iau ”de la centru” si sper sa nu se trezeasca vreo minte foarte odihnita de la Dacia sa hotareasca la fel ca si in (ne)cazurile cu senzorii LR sa dea vreo ”directiva” complet aiurea prin care sa nu se mai schimbe nimic pe garantie pentru ca ”la noi e bine” si doar clientul este cel vinovat, NU componentele si sistemele care NU functioneaza conform si\sau NU sunt fiabile.

                      Tocmai de aceea valorile pe care le vei masura le consider relevante, ele pot arata starea actuala a bateriei tale intr-o exploatare normala \reala a masinii (erau bune si valorile din softul masinii mai ales UPC\USM), insa cred ca sunt bine de stiut si pot sa fie utile si celorlalti colegi cu o problema asemanatoare (baterie, circuitul de incarcare, gestionarea energiei, etc.) si cele citite cu testerul de baterie.
                      Last edited by Gil26; 9 February 2023, 07:54.

                      Comment


                      • A primit cineva răspuns în scris de la Dacia (vocea.clientului@daciagroup.com) - nu dealer/reprezentante - privind problema cu zgomotul de la EWG? Le-am scris pe 15 Ianuarie și încă nimic... Le-am reamintit acuma de solicitare cu 3-4 persoane din management în CC.

                        De regula (defapt o sigura data, i-am întrebat când îmi ajunge masina) mi s-a răspuns în 4-5 zile.

                        Voi ce experiențe cu vocea clientului aveți?


                        Comment


                        • Am vreo 15-16 convorbiri cu VC via e-mail, timpul de răspuns e foarte variabil, a 2-a zi sau peste 1-2 săptămâni...
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Originally posted by catelullego View Post
                            A primit cineva răspuns în scris de la Dacia (vocea.clientului@daciagroup.com) - nu dealer/reprezentante - privind problema cu zgomotul de la EWG? Le-am scris pe 15 Ianuarie și încă nimic... Le-am reamintit acuma de solicitare cu 3-4 persoane din management în CC.

                            De regula (defapt o sigura data, i-am întrebat când îmi ajunge masina) mi s-a răspuns în 4-5 zile.

                            Voi ce experiențe cu vocea clientului aveți?


                            Mail 1 nov. 2022 fara raspuns.
                            Cand sunt 15 grade afara si clima pe auto la 22-23 grade nu mai baga aer in habitaclu.
                            Astept sa se incalzeasca afara si direct la service

                            Comment


                            • Am facut ieri a doua revizie la 36900 km, masina face pe 01.03. 2 ani de cand am ridicat-o de la dealer. Total factura - 1272,79 ron, adica 4 l ulei, filtru de ulei, filtru de aer, filtru de polen, filtru mic GPL, filtru negru GPL + manopera..In plus fata de revizie a fost schimbat senzorul de GPL pe garantie ( cu toate ca nu am avut nici un fel de problema cu GPL-ul).Cam piperat pentru un motor de 1 litru. Am intrebat ce se aude cu rezolvarea zgomotului de la tija de la wastegate si raspunsul a fost ca nu afecteaza functionarea motorului si ca nu se schimba nimic. Nici macar nu au deschis caz la Dacia pentru treaba asta (l-am pus pe un tinerel de la receptie mai habarnist sa verifice) deci cei care aveti problema asta cu zornaitul eu zic sa va rugati sa va pice turbina in garantie altfel nici o sansa la rezolvare.
                              Ce probleme am avut pina acum in aproape 2 ani:
                              - schimbat macara geam usa dreapta spate
                              - schimbat 2 chedere usa dreapta fata
                              - usi reglate necorespunzator (s-a rezolvat la dealer Renault fiindca cei de la Dacia erau prea aglomerati)
                              - vopsea exfoliata la usile spate din cauza chederelor si probabil a usilor reglate aiurea (nerezolvat nici pina acum)
                              - schimbat cadru scaun sofer (a cedat o sudura)
                              - convergenta roti necorespunzatoare(rezolvat nu la dealer dar cu acordul lor fiindca a fost la sfarsitul lui noiembrie si au spus ca nu pot face programare numai dupa 09.01 asa ca am rezolvat a doua zi dupa ce am vorbit cu ei in alta parte)
                              - joc tija wastegate de aproape un an jumate ( nerezolvat pina acum si se pare ca nu se va rezolva prea curand)
                              - probleme cu Medianav-ul cu conectivitatea stick USB si telefon (probleme care se stiu dar care inca nu au rezolvare)
                              In rest masina e ok, merge bine , nu am avut nici un fel de problema cu GPL-ul si nici cu clima.

                              Comment


                              • Originally posted by DFA View Post
                                Am vreo 15-16 convorbiri cu VC via e-mail, timpul de răspuns e foarte variabil, a 2-a zi sau peste 1-2 săptămâni...
                                De fiecare data cand am trimis mail la VC am primit un raspuns de confirmare a primirri mail-ului de catre ei si ca voi fi contactat cat mai curand posibil dar asta nu s-a intamplat niciodata. Mai jos e ultimul mesaj.

                                Număr dosar : 4-15305395


                                CONFIRMARE DE PRIMIRE Stimate domnule / stimată doamnă,
                                Dacia România vă mulțumește că ne-ați contactat.
                                Confirmăm primirea cererii dumneavoastră trimise prin formular la 16/12/2022, care va fi tratată cu cea mai mare atenție. Vă vom contacta cât mai curând posibil.
                                Vă mulțumim că ați ales Dacia.

                                Vocea Clientului Dacia România
                                Vă rugăm să nu răspundeți la acest mesaj. Această adresă de e-mail este numai pentru primirea de mesaje automate.
                                Vocea Clientului Dacia vă stă la dispoziție de luni până vineri, între orele 08.00 - 20.00 şi sâmbătă între orele 8.00 - 16.00 (cu excepția sărbătorilor legale).
                                Contact: 0248 500 000 sau e-mail vocea.clientului@daciagroup.com Veți fi contactat în 24H (lucrătoare) pentru confirmarea preluării solicitării și informații suplimentare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google