Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by catelullego View Post

    Dupa un forward la email (tradus si in Franceza) catre toți din lista de mai jos,
    Sper ca ti-ai dat seama ca mailurile persoanelor de genul asta dintr-o companie sunt gestionate de personalul de la relatii cu clientii...

    Comment


    • Pff, si eu care credeam ca Luca de Meo i-a suna personal pe cei de la Mioveni sa-i intrebe de sanatate )

      Glumesc.

      Stiu ca au in spate o echipa care se ocupa de toate... dar atata timp cat eu mi-am primit raspunsul in 2-3 ore putin imi pasa de cine a citit acea solicitare... foarte probabil nici n-au citit-o cei din management, era doar suficient sa vada cei de la V-C acele adrese de mail in CC.

      Comment


      • Originally posted by Doctorutm View Post

        A doua zi dimineață, -6°C , după ce a ajuns la temperatura setată, a trecut pe GPL fara să mai de-a vreo eroare, sau mesaj in bord.
        Până să ajung la programarea in service cu "verifica injecția GPL" care va fi peste 2 zile, am mai făcut 1000 km, pe benzină. Mai trecea pe gpl și mai mergea vreo 5 km, apoi dădea eroarea "verifica injecția GPL".
        De azi dimineață 2°C , și azi la prânz am făcut încă 100 de km, dar ciudat, majoritar gpl. A trecut azi dimineață și de atunci a mers toată ziua. Am incercat pedala in fund pe gpl sa vad daca da eroarea, sau trece pe benzină, dar mașină a mers impecabil pe gpl. Eu am programare peste 2 zile, programare făcută înainte cu aproape o lună, parca vad când ajunge la doctor, e sănătoasă. )
        ​​​​​

        Comment


        • Saptamana trecuta m-am trezit si eu cu eroarea de LPG Injection Check in bord la 27000 km.
          Azi am avut programarea la service pentru constatare. S-a rezolvat in 1h iar operatiunile facute sunt in lista de aici, daca ajuta pe cineva
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Pe garantie?

            Comment


            • Salutare,

              Am primit ieri L3 GPL PRESTIGE si as avea urmatoarele intrebari, daca stiti:
              1. Franele merg foarte greu, prima apasare e moale si franeaza ok la viteze mici insa daca ai viteza mai mare si ai nevoie sa franezi mai tare pedala se intareste foarte tare si masina parca nu se opreste. Asa este si la voi?
              2. Cutia pare ca agata in special in trepele 5 si 6 si din aceste 2 viteze revine greu la punctul mort (trebuie condus cu mana schimbatorul si zdranganit asa).

              Multumesc.​

              Comment


              • si la astea "noi" sunt probleme cu timoneria? inca nu au reusit sa o rezolve? este o problema des intalnita (eu stau de o luna sa imi vina piesele de schimb) cu ce descrii tu acolo. programare in service sa iti rezolve treaba. vezi ca o sa inceapa cu asa e normal, mergi cu ea sa se agraveze, nu e problema. insista sa schimbi in secunda 2, nu accepta balariile lor.

                PS: oricum timoneria de logan 3 este o mizerie, o gluma proasta (zici ca e luata de pe tractor) am un symbol 2008, cu 200mii km, forjat in toate conditiile si nu foarte intretinut, cutia este 10 clase peste, fara interventie asupra ei.

                Comment


                • La mine intra mai greu in a 2 si in a 6 (agata), dar nu mi se pare ca trebuie ghidata spre punctul mort, pur si simplu o scoti din viteza si e in punctul mort. Ce sa zic....cam multe probleme pentru o masina noua....

                  Comment


                  • Originally posted by rusandr123 View Post
                    1. Franele merg foarte greu, prima apasare e moale si franeaza ok la viteze mici insa daca ai viteza mai mare si ai nevoie sa franezi mai tare pedala se intareste foarte tare si masina parca nu se opreste. Asa este si la voi?
                    La ce viteză a mașinii ți se pare că nu se oprește?


                    Originally posted by rusandr123 View Post
                    2. Cutia pare ca agata in special in trepele 5 si 6 si din aceste 2 viteze revine greu la punctul mort (trebuie condus cu mana schimbatorul si zdranganit asa).


                    Dacă revine greu la N se schimbă timoneria.
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Originally posted by sapte62 View Post
                      Pe garantie?
                      da da, pe garantie

                      Comment


                      • Originally posted by DFA View Post

                        La ce viteză a mașinii ți se pare că nu se oprește?




                        Dacă revine greu la N se schimbă timoneria.
                        La orice viteza. Si daca accelerez in viteza 1 si pun frana mai tare intentionat de proba pedala e tare si masina franeaza greu.

                        Comment


                        • Nu știu ce să zic, te cam contrazici singur...

                          Inițial spui:
                          Originally posted by rusandr123 View Post
                          ........ si franeaza ok la viteze mici insa daca ai viteza mai mare si ai nevoie sa franezi mai tare pedala se intareste foarte tare si masina parca nu se opreste.

                          Apoi spui:
                          Originally posted by rusandr123 View Post
                          La orice viteza. Si daca accelerez in viteza 1 si pun frana mai tare intentionat de proba pedala e tare si masina franeaza greu.
                          În fine...

                          Dacă ai îndoieli privind perfomanța frânării mergi în garanție și reclamă problema, să facă un test de frâne.

                          Mașina trebuie să "te scoată prin parbriz" la viteze mici, la viteze mai mari distanța de frânare este corespunzătoare:

                          30km/h = ~ 5-6m

                          50km/h = ~ 14-15m

                          80km/h = ~ 35-36m

                          100km/h = ~ 56-57m

                          130km/h = ~ 95-96m

                          Condiții:
                          - ideale/teoretice
                          - fără a lua în seamă timpul de reacție al șoferului
                          - drum uscat
                          - drum drept
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Cred ca o verificare a sistemului de franare va rezolva problema. Posibil sa nu fie suficient lichid pe conducte sau goluri de aer.

                            „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                            Comment


                            • Da, o sa merg la garantie cu ea. Nici la viteza mica nu te scoate prin parbriz...

                              Comment


                              • Buna seara,
                                Cu ajutorul colegului DFAam reusit sa instalez un tweeter, toate bune si frumoase.
                                Mentionez cand m-am apucat sa umblu la masina dupa cabluri am scos borna - .
                                Dupa ce am terminat treaba am pus-o inapoi si cand am pornit masina au ramas o gramada de martori aprinsi si multe mesaje.
                                Ce am gresit si ce trebuie sa fac? ​​​​
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google