Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doar o parere: ai agatat vreo mufa de calculator. Verifica.

    Comment


    • Nu e nicio eroare, e normal.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Si cum o rezolv daca nu v-a suparati?

        Comment


        • Ma amuza unele comentarii dar fiecare cu problemele lui.Anul trecut am incercat sa cobor un deal cu motorul oprit o portiune de vreo 7 km......,cu alte masini nici o problema dar cu asta zici ca a intrat in ro alert.Am pornit din inertie contact si in viteza dar tot scandal .Cu vinovatia in suflet opresc si zic ca am facut-o lata,opresc motorul iau contactul si astept un minut.Pornesc si toate au revenit la normal imi vine inima la loc .......

          Comment


          • Originally posted by ktgcristi View Post
            Si cum o rezolv daca nu v-a suparati?
            La modelele mai noi este ”normal” ca dupa deconectarea si reconectarea bateriei (aceasta trebuie facuta si in mod corespunzator) sa apara diverse mesaje si martori aprinsi ex Stop, frana de parcare asistata, ..., si mai ales cel luminos de alerta portocaliu (cheita) plus ESC off. Nu stiu la L&S3 cum este dar la alte modele o parte din acestea se stingeau dupa un mers cu masina si cateva porniri \opriri ale motorului iar ESC-ul se reinitializa (deblocata capota, usi inchise, lasat vreo 10-15 min in sleep, deconectata bateria cam 20-30 min, reconectata, facuta reinvatarea: cu motor pornit si volan maxim stanga maxim dreapta, apoi mers din nou cu masina), poti incerca asta destul de simplu si usor, iar daca tot mai ai martori \mesaje desigur ca se poate face si o diagnoza.

            Comment


            • Originally posted by ktgcristi View Post
              Buna seara,
              Cu ajutorul colegului DFAam reusit sa instalez un tweeter, toate bune si frumoase.
              Mentionez cand m-am apucat sa umblu la masina dupa cabluri am scos borna - .
              Dupa ce am terminat treaba am pus-o inapoi si cand am pornit masina au ramas o gramada de martori aprinsi si multe mesaje.
              Ce am gresit si ce trebuie sa fac? ​​​​
              Logan III s-a lansat acum 1 zi, nu există informații despre el și nimeni nu s-a mai lovit de astfel de erori ?!!

              Dacă pentru niște amârâte de tweetere trebuie scoasă borna, probabil pentru un bec trebuie demontate roțile.

              Pornești mașina rotești de volan maxim stânga-maxim dreapta și centru apoi dispare EPS(servodirecția), dacă merge EPS dispare și ESC și AEBS(radar) iar TPMS-ul se renițializează. Singurele erori care nu le vei putea sterge sunt pe radio care vede niște piese care nu le are - din fericire tweeter-ele trebuie activate nu sunt plug&play.

              În final întreb din nou, care erori?!
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                Singurele erori care nu le vei putea sterge sunt pe radio care vede niște piese care nu le are - din fericire tweeter-ele trebuie activate nu sunt plug&play.
                Si asta cred ca se poate rezolva, nu este o "problema tehnica" ...

                Comment


                • Mii de multumiri t0rquemada
                  Exact a mers conform indicatiilor.

                  Comment


                  • Fata de problemele colegilor eu joc la pitici...Apropo de ei, am un greieras care ma sacaie, undeva in zona ventilatiei dreapta. Nu dispare cand reorientez ghidajul gurii de ventilatie. Stiti vreun tutorial de demontare? Daca e relativ accesibil as incerca sa-l suprim

                    Comment


                    • Originally posted by CostiC View Post
                      Cred ca o verificare a sistemului de franare va rezolva problema. Posibil sa nu fie suficient lichid pe conducte sau goluri de aer.
                      Cu siguranta masina are lichid de frana la nivel.
                      Din ce spune colegul pare ceva legat de asistarea servo (pedala tare, eficienta slaba frana) . Aer pe instalatie ar avea pedala moale si eficienta slaba la franare.

                      E trist sa vezi probleme inca de la iesirea de la dealer.
                      Programare si constatare.

                      Comment


                      • Originally posted by sapte62 View Post
                        Fata de problemele colegilor eu joc la pitici...Apropo de ei, am un greieras care ma sacaie, undeva in zona ventilatiei dreapta. Nu dispare cand reorientez ghidajul gurii de ventilatie. Stiti vreun tutorial de demontare? Daca e relativ accesibil as incerca sa-l suprim
                        Vezi aici http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:howto-cum-sa#toc3 - tutorialul de "Cum se demontează unitatea multimedia Media Nav/Display?​" te ajută să ajungi la gurile de ventilație din zona centrală-drepta.
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Originally posted by daymaker View Post
                          Inseamna ca tanti aia de la receptie e mai priceputa ca mine.. canci...​

                          Ma intrebam si eu daca tot face LR senzor de ce nu au pus de la inceput acest senzor.

                          Pe 15 feb. ma duc iar la ei sa-mi schimb 2 chedere si sa rezolv cu zgomotul aerotermei.
                          Am schimbat pe 27 feb. chederele si mi-au demontat si aeroterma, bineinteles era o frunza prinsa inauntru.
                          Ieri iar a inceput sa "zdrangane" .. ma dispera

                          Azi am comandat la un magazin local fainoasa garnitura 668530569r cu 60 lei

                          Comment


                          • Tocmai s-a lansat nou OTS 0E0B ce vizează înlocuire macara/macarale față la un număr de 5000 vehicule identificate.
                            Cine are de făcut, primește acasă scrisoare.

                            Cu plăcere

                            Comment


                            • Pai asta este cam (si o alta) NEplacere, la o masina noua sa tot primesti scrisori acasa cu tot felul de OTS-uri (destul de multe, trebuie verificata cam des cutia postala), apoi sa mai asteptam putintel poate saptamana viitoare se modifica si acest OTS (nr. de vehicule identificate, ce macara sau macarale se mai schimba sau NU se mai schimba, etc...) la fel ca si in celelalte (ne)cazuri ex cu celebrul senzor de gaz (cand s-a schimbat ”modificarea” dupa nici macar doua saptamani) plus celelalte probleme tehnice cu sistemul de incarcare, bateria, aeroterma, turbina, navigatia, etc... ( + acum si aceste macarale), dar se pare ca acesta este un slogan (la noul Logan) si cu placere : ”... la noi e bine, o navigație un senzor doua chedere sau legănat in accelerare și mai știu eu ce onomatopee inventate

                              Comment


                              • Dacă nu face rechemari nu e bine, dacă face iarăși nu e bine. (Eu le-aș face albastre pe toate, inclusiv pe alea roșii și galbene, special pentru comentatori).

                                Alți fac rechemări pentru etichetă constructor neconformă (mase scrise greșit) - Ioniq5

                                Iar Renault nu a anunțat, incă, nimic https://anpc.ro/retrageri-voluntare-2023/


                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google