If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salutare. Când am fost in reprezentantă cu mesajul "verifica injecția GPL" au mai aplicat o operațiune tehnica specială. Mi se pare sau mașină nu mai trage așa pe gpl. Cu pedala in fund la a2-a , peste 2000 rpm, nu prea se întâmplă nimic, abia simți ceva peste 3000 rpm. Mașină asta nu mai are cuplu motor 170 nm la 2000 rpm. Voi reclama acest lucru la revizie. Voi a-ți mai întâlnit acesta problema?
Salut,
Asa arata si la mine fisa cu operatiunile efectuate dupa schimbarea senzorului de gaz (AutoEuropa Timisoara), nu simt nici o diferenta fata de cum tragea cu senzorul vechi.
Fara nici o legatura cu topicul ( imi cer scuze pentru asta ) dar am aruncat azi o privire pe site-ul Dacia , eram curios sa vad care mai e trendul din punct de vedere al preturilor si am ramas cu gura cascata cum se zice cand am vazut ca un Sandero Stepway Extreme cu pachetul Confort si pachetul Techno a ajuns sa fie 18110 EUR. Ca sa ceri pentru niste jante Mahalia vopsite negru , capace de oglinzi si ornamente bara fata vopsite intr-un fel de auriu si o tapiterie putin diferita, a si sa nu uit logo-ul de pe haion deasemenea in aceeasi culoare ca si capacele oglinzilor mi se pare deja cam hotie din partea Dacia. Cand ma gandesc ca pe masina mea echipata cam la fel , ridicata pe 01.03.2021 am platit in jur de 13800 EUR + rabla parca mi se intinde zambetul pe fata. Ecam trist ca, clientul a ajuns bataia de joc a producatorilor si a retailerilor si aici ma refer calm la toata gasca nu numai la rpoducatorii de masini. Goana asta dupa profituri nebune nu o sa se sfarseasca bine.
1. Și din 18.110€ poți scădea contravaloarea Rabla, care poate ajunge în anumite condiții chiar și la 15.000 lei, adică ~ 3.000€ - deci hai să comparăm mere cu mere, nu doar ce ne place nouă...
2. Cum ai spus și tu, ce ai cumpărat în 2021 nu e "echipata cam la fel" cu ce e acum...
3. Criza de componente și materii prime a continuat.
4. Inflația a explodat în toate domeniile.
5. TOATE mărcile au ajuns la niște prețuri amețitoare și termene de livrare uluitoare.
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Verifică TPW. și Verifica Presiune Pneuri. Asta mi-a apărut la Loganul 3 nou (119 km parcurși), alături de avertizor luminos portocaliu de probleme tehnice și avertizor luminos pentru pneuri. Mi s-a intâmplat după ce am dat să pornesc cu o cheie prea scurtă (mi s-a părut), motorul a dat să moară, apoi a pornit și mi-au apărut erorile astea. Am dat "reinițializare presiune in anvelope" din computer de bord și au dispărut toate erorile, treaba e bună.
Urmeaza sa ating 30.000 km cu masina si 2 ani in iulie. Banuiesc ca trebuie sa fac revizia la 30.000 km, e baremul care se implineste intai. A facut-o cineva? Ce se schimba? Multumesc.
Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Începând de vineri, s-a suspendat ots -ul ce schimbă senzorul de gpl, pe o perioadă nedeterminată.
Se mai înlocuiesc doar cei care pică și numai cu acord tehnic.
dupa ce cu alte doua saptamani inainte s-a scris iar despre acest OTS albastru in care cei de la Dacia\Renault schimbau absolut toti senzorii "ca sa nu mai fie discutii".
Odiseea (sau acest ping-pong) continua si denota inconsecventa (plus incapacitatea de a rezolva complet si definitiv o problema tehnica).
Ramane de vazut si cum va (mai) ramane cu acest senzor, din cate s-a scris au fost si cazuri in care si acesta "a crapat" ....
Mulțumesc, am revizia de 5 ani- luni pe 27. Anul trecut am plătit 160/revizie(Amat Pitesti), anul asta e mai.......scump sigur, tanand cont ca și piesele s-au scumpit cu 40-50%.
Urmeaza sa ating 30.000 km cu masina si 2 ani in iulie. Banuiesc ca trebuie sa fac revizia la 30.000 km, e baremul care se implineste intai. A facut-o cineva? Ce se schimba? Multumesc.
Cel mai clar se vede ce se schimbă în Fișa de Întreținere și Garanție pe care ai primit-o odată cu mașina.
Și pe https://my.dacia.ro poți vedea exact în ce costă următoarea revizie - doar că acolo calendarul este foarte strict calculat la timp și km, din cauza asta reviziile "normale" pot fi împărțite în mai multe sub-revizii, care au loc la distanțe de timp relativ mici, lucru care poate fi confuzionant (iar personalul din reprezentanțele Dacia imediat o să vă spună că "nu se iau ei după My Dacia...), dar asta nu împiedică de fapt unirea lor într-o revizie mai mare anuală sau 2 pe an.
ah, si sa nu uit - esti in garantie? va bifa alta casuta si vei avea de platit triplu.
nu esti in garantie si ai venit ca-ti place de ei? va fi ieftin, ca sa mai vii.
Alta casuta din program.
Tariful este stabilit de fiecare service, nu de către Dacia.
Timpii de manoperă sunt standard, se măsoară în ore centesimale și sunt furnizați prin aplicația Dialogys.
Deci, dacă o luăm teoretic, in orice reprezentanța Dacia revizia va cuprinde sa zicem 3 ore de manoperă, valoarea în lei fiind diferită în funcție de ora de manoperă a fiecărui service.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment