Și nu, nu sunt ore de manoperă diferite la mașinile în garanție față de cele care nu mai sunt. Dacă observați diferențe de acest fel, vă rog să le reclamați la vocea clientului
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
De ce vi se pare normal, stimate coleg, piesele clientului sunt mai dificil de montat, necesita timp suplimentar? Pot fi evitate aceste reprezentante, exista și reversul lor, doar trebuie cautat, lângă "casa" e, întotdeauna, mai scump.
- Likes 4
Comment
-
Originally posted by punktnet View PostMi se pare normal sa te taxeze asa. Dar în nici un caz nu este pret diferit pentru mașinile în garanție față de cele mai vechi.
În plus nu îți dau nici garanție la lucrare dacă te duci cu piesele tale.
- Likes 6
Comment
-
Originally posted by Doctorutm View PostSalutare. Când am fost in reprezentantă cu mesajul "verifica injecția GPL" au mai aplicat o operațiune tehnica specială. Mi se pare sau mașină nu mai trage așa pe gpl. Cu pedala in fund la a2-a , peste 2000 rpm, nu prea se întâmplă nimic, abia simți ceva peste 3000 rpm. Mașină asta nu mai are cuplu motor 170 nm la 2000 rpm. Voi reclama acest lucru la revizie. Voi a-ți mai întâlnit acesta problema?
Am intalnit asemenea cazuri (dupa revizie) la alta marca, sa nu mai traga ca inainte (la Ford, rescriere de soft pt o problema legata de ambreaj.. ) .
Ar fi inumam de trist sa faca updatari de soft si sa traga ceva mai slab.
Tinand cont de valorile oficiale 100cp/170 Nm, mie mi se pare racheta pe tr 2-3-4 asa pe reprize 2500-4500 rpm, da senzatie de cuplu mai mare.
Va rog sa-mi spuneti si mie cum va suna motorul benzina vs gpl in termeni de silentiozitate ?
De prin review-uri am tot vazut ca ar fi mai silentios pe gpl.
La mine nici poveste de asa ceva, pe gpl e mai zgomotos in sarcina, cand dau full throttle (dar si la accelerari medii) rampaie ca o trompeta stricata (dar trage peste asteptari chiar si acum dupa 10000 km tot mai incanta) , pe benzina e clar mai silentios, nu are acel rampait care se aude tare pe gpl (nevasta-mea zice ca pe gaz se aude ca un motor stricat.. )
Mai am un Step la lucru 1.0 eco-g, domnita imi spune ca "nici n-auzi motoru cand e pe gaz" ...sustine ca e mai silentios decat pe benzina, nu am cerut sa testez pt ca nu suntem asa de apropiati.
- Likes 2
Comment
-
Confirm, trage mai bine decat te-ai astepta pentru datele oficiale. Teoretic e mai silentios pe gaz, practic se aud injectoarele (tacane a la diesel). Va rog postati daca exista diferente dupa resoftare, e bine de stiut daca afecteaza negativ experienta la volan.
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostUrmeaza sa ating 30.000 km cu masina si 2 ani in iulie. Banuiesc ca trebuie sa fac revizia la 30.000 km, e baremul care se implineste intai. A facut-o cineva? Ce se schimba? Multumesc.
Scimbat:
-ulei
-filtru ulei
-garnitura buson ulei
-filtru polen
-filtru aer
-filtru gaz stare gazoasa
-filtru gaz stare lichida
Pina la revizia respectiva filtrele de aer si polen nu au fost schimbate deloc. Nici bujiile nu au fost schimbate cu toate ca ziceau ca o sa le schimbe.Total factura a fost aproape 1300 ron.
- Likes 2
Comment
-
Uauuu!... Ai avut ocazia sa vezi si cum aratau filtrele de aer si polen? (iar la modelul asta probabil se pune un superulei motor special pentru Romania ).
Eu la acesti km si chiar timp aveam deja trei revizii facute si ma apropiam de a patra, filtrul de habitaclu l-am schimbat chiar si intermediar si tot era destul de imbacsit, la fel si cel de aer, iar uleiul motor este un "pitic" al meu pe care l-am avut la toate masinile detinute in peste 35 de ani ... (apoi desigur ca discutam si despre problemele tehnice)
- Likes 4
Comment
-
E bun... ) Eu am aproape 10000 km si deja sunt stresat ca n-am apucat weekendu asta sa fac schimbu de ulei si filtru )
Nu e niciun pitic sa fii mai grijuliu/sa faci mai des un schimb de ulei decat prevede manualu de intretinere.
30000 km mi se pare overkill sa mergi cu un schimb de ulei. Daca nu la 10000 km, macar la 15000 km asa intre revizii un ulei si filtru nou.. zic si eu..
- Likes 4
Comment
-
Conteaza si ce parcursuri ai. Eu fac naveta 60 km pe zi, nu merg aproape deloc in oras. La aproape 40.000 km am placutele originale cu strat de uzura inca destul de consistent, cauciucurile originale sunt foarte putin uzate, practic merg aproape exclusiv in treapta a V-a pe drumuri destul de libere. Voi face al treilea schimb de ulei intre 15.000 si 20.000 km si nu mi se pare foarte rar.
Comment
-
Eu am 78k km cu placutele de prim montaj, mai au cam 35-40% pana la limita de uzura, la urmatoarea revizie le voi schimba chiar daca (poate) ar mai merge "o tura", circul cam 60-70% in regim de autostrada, daca am timp pot atasa si cateva poze cu filtrul de aer si habitaclu dupa 7-8 luni de "exploatare" (si nu cred ca vreun L&S3 circula in alte conditii fata de un X52), oricum NU voi face o revizie (inclusiv ulei si filtru) la 38 000 km egal de ce spune cineva de la Dacia sau altcineva din vreo reprezentanta, (si) tocmai de aceea pana acum nu am avut vreo problema tehnica, masina "e miez" asa cum a scris un alt coleg, motorul functioneaza ireprosabil, parametri din injectie arata superb, etc...
Insa asa cum am scris de nenumarate ori cand a fost vorba despre acest "subiect" pana la urma fiecare isi exploateaza si intretine masina asa cum considera\doreste ....
- Likes 2
Comment
-
M-a făcut curios colegul punktnet și am căutat să văd dacă nu am rechemare cu mașina mea de 6 zile. Așa am găsit site-ul. Poate cineva caută și nu găsește. Deci: https://www.dacia.ro/rechemare-in-service.htmlLast edited by 77sky; 29 March 2023, 15:32.
- Likes 9
Comment
Comment