Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 6.0.9.9 - e oficial in Dacia Media Nav Evolution Toolbox, sau ti-l pune un "baiat cu laptop"?

    Comment


    • Originally posted by ursamajor View Post
      Aveti idee cu se scoate mufa@becul afara? Am incercat s-o fac dar n-am reusit.
      N-am poze, n-am facut ca nu e nimic iesit din comun. Mufa intra cu click in lampa. Suportul becului se rabateaza / se scoate, se tine tot in click-uri.
      La mine se manifesta la fel ca la tine, dar era becul ars, mai atingea filamentul din cand in cand.

      Comment


      • Originally posted by daymaker View Post
        6.0.9.9 - e oficial in Dacia Media Nav Evolution Toolbox, sau ti-l pune un "baiat cu laptop"?
        6.0.9.9 nu e livrat oficial către clienți
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Originally posted by paul_damian View Post
          N-am poze, n-am facut ca nu e nimic iesit din comun. Mufa intra cu click in lampa. Suportul becului se rabateaza / se scoate, se tine tot in click-uri.
          La mine se manifesta la fel ca la tine, dar era becul ars, mai atingea filamentul din cand in cand.
          Parca n-as crede ca e asa simplu. Am cam tras de alea pe-acolo si n-am reusit sa scot, apoi am facut foto. Vad ca sunt niste suruburi torx. ideea e ca nu iese nici mufa aia. Mi-e sa nu cumva sa trebuiasca sa scoti suportul si-abia apoi sa iasa si becul cu soclul.
          Attached Files
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • Cam toate au o piedica decuplare, trebuie sa o gasesti si sa apesi putin pe ea odata cu extragerea mufei.

            Comment


            • Mea culpa. Am uitat ca tu ai Logan.

              Comment


              • Originally posted by ursamajor View Post

                Parca n-as crede ca e asa simplu. Am cam tras de alea pe-acolo si n-am reusit sa scot, apoi am facut foto. Vad ca sunt niste suruburi torx. ideea e ca nu iese nici mufa aia. Mi-e sa nu cumva sa trebuiasca sa scoti suportul si-abia apoi sa iasa si becul cu soclul.
                Iese doar becul W16W, pe același sistem de la Logan II...
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by ursamajor View Post

                  Mersi. Da, e posibil ca mizeria sa ramana in bronzul ala sinterizat. Ei zic ca porii sitei ar fi micronici, ar trebui sa retina mai mult decat murdaria aia mare.
                  Dar e posibil sa fi avut si dreptate prima data: sa fie un soi de frectie la picior de lemn. Nici nu stiu daca sa-l mai comand.
                  Nu pot spune nimic pana nu vad cum arata filtru de stare lichida..
                  Nu-s pori micronici, ar fi trebuit sa fie ceva adunat totusi.
                  Sau o fi gazu ok de unde alimentez, am vazut filtre stare lichida la 30000km in stare ok/f putina mizerie/pilitura.

                  Comment


                  • Astăzi am făcut și eu revizia de 2 ani. Filtrele și bujiile arătau destul de bine. Atașat poze.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 3 photos.

                    Comment


                    • Arata super bine.
                      Si bujiile, nu stiu de ce se schimba la 30000 km. Astea duc ok 60000 km
                      La 1.0 ecoboost (mai pretentios decat 1.0 tce) la 60000 km mi-au recomandat sa schimbam bujiile (am zis pas pt ca le schimbasem eu la nici jumate din cat cereau in reprez)

                      Comment


                      • Se schimba la 30000 pentru ca...gpl. La varianta exclusiv benzina se schimba la 60000 km.

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian View Post
                          Nu-s pori micronici, ar fi trebuit sa fie ceva adunat totusi.
                          Porii au 60 microni la filtrele alea sinterizate, conform descrierilor de la magazine. Ma gandesc ca se impregneaza cu mizerie filtrul si trebuie schimbat, de-aia nu se vede nimic. ;)
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • Originally posted by ursamajor View Post

                            Parca n-as crede ca e asa simplu. Am cam tras de alea pe-acolo si n-am reusit sa scot, apoi am facut foto. Vad ca sunt niste suruburi torx. ideea e ca nu iese nici mufa aia. Mi-e sa nu cumva sa trebuiasca sa scoti suportul si-abia apoi sa iasa si becul cu soclul.
                            Tot n-am reusit sa scot becul ala. Se trage de el mai tare sau trebuie scos soclul de acolo? In manual vad ca doar arata locul unde este, nu cum iese...

                            PS: am luat si eu filtru de-ala pentru la alimentarea cu GPL (varianta mai ieftina).
                            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                            Comment


                            • Nu știu de unde alimentați voi cu GPL, eu am băgat în general Socar, Rompetrol și LUKOIL. Iar filtrul arăta bine după 18000 de km de la revizia cealaltă. Mai jos poza.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.
                              Last edited by 77sky; 25 April 2023, 08:30.

                              Comment


                              • Voi ati patit ca la o eliberare mai "din scurt" a ambreiajului din tr. 1 in tr. 2 (uneori si 2->3) sa auziti un "clanc"? Cautand pe google am gasit aceeasi chestie aici, pare sa fie ceva comun la motorizarile 1.5 diesel (modelele anterioare).

                                Sunt doar curios daca e din seria "asa face toate" sau manevrez eu prost pedalele...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google