Va salut, la eliberarea ambreiajului este normal sa se miste mai lent la ridicare la 90% din cursa? Daca stau pe loc si ridic brusc piciorul ambreiajul revine lent inapoi, la fel e si la voi? Multumesc.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Am un Logan 3 GPL, fabricat in iunie 2021 , aprox. 20000 km acum ,cu urmatoarele probleme de cand l-am cumparat:ambreiajul cupleaza destul de violent, la fiecare schimbarea de treapta, oricat as incerca sa ridic mai repede/ mai lent ambreiajul , sa turez sau nu motorul in primele 4 trepte. Daca este in mod eco, e si mai evident, doua socuri sesizabile dupa cuplare, oricat de fin as ridica piciorul de pe ambreuiaj. Am fost la service acum un an reclamand problema asta si ei mi-au spus ca asa fac totate, e motor mic o sa treaca.., Am condus o gramada de masini pana acum dar asa ceva nu am mai intalnit. O alta problema sunt butoanele de sus/jos (volan dreapta) , aceastea functioneaza intermitent , cu un pic de masaj , chiar daca se aude clar ca fac click.Last edited by HomeWolrd; 7 May 2023, 11:45.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by HomeWolrd View PostAm un Logan 3 GPL, fabricat in iunie 2021 , aprox. 20000 km acum ,cu urmatoarele probleme de cand l-am cumparat:ambreiajul cupleaza destul de violent, la fiecare schimbarea de treapta, oricat as incerca sa ridic mai repede/ mai lent ambreiajul , sa turez sau nu motorul in primele 4 trepte. Daca este in mod eco, e si mai evident, doua socuri sesizabile dupa cuplare, oricat de fin as ridica piciorul de pe ambreuiaj. Am fost la service acum un an reclamand problema asta si ei mi-au spus ca asa fac totate, e motor mic o sa treaca.., Am condus o gramada de masini pana acum dar asa ceva nu am mai intalnit.
Originally posted by HomeWolrd View PostO alta problema sunt butoanele de sus/jos (volan dreapta) , aceastea functioneaza intermitent , cu un pic de masaj , chiar daca se aude clar ca fac click.
SOLUȚIE TEMPORARĂ: Cele 2 butoane de SUS și JOS (săgeți sus/jos) devin active după ce se apasă butonul MENU/Pagini (uneori de mai multe ori…);
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 1
Comment
-
Cred ca s-a reprodus si la mine (pentru prima data) problema cu AC-ul. Dupa un drum de ~6 ore (fara oprire motor), a inceput sa se comporte in felul urmator:- Initial, cu clima pe Auto si setata la 22gc, sufla aer deranjant de rece. Am setat temperatura la 24gc si la fel, sufla foarte rece in fata. Singurul mod in care sufla cald era daca setam temperatura pe "HI".
- Am oprit 5 min si la repornire fluxul de aer era foarte slab, chiar daca treceam pe mod manual si dadeam ventilatia la maxim. Au zburat cativa fulgi de zapada din ventilatoare asa ca am decis sa opresc de tot.
- Dupa alte ~15 min de rulat + inca ~15 min de asteptat in vama cu motorul oprit totul si-a revenit la normal si pentru urmatoarele ~2 ore n-au mai fost probleme.
La voi dupa cate ore se reproduce problema?
Sandero 3 / 2021 / clima automata.
Comment
-
Originally posted by catelullego View PostLa voi dupa cate ore se reproduce problema?
Clima se poate bloca și într-o oră și în 3...
Odată aplicat OTS-ul problema dispare.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 3
Comment
-
Problema cu butoanele, e și nu prea e, problemă. Cine a gândit softul a prioritizat mesajele de alarmă/avertizare față de cererea utilizatorului (meniuri, derulare, etc) dar nu exclud nicio tâmpenie ca la Duster ph3 - dacă am chef/timp/nervi o să încropesc ceva de test pe masă și încălzesc răcesc butoanele(alea de pe volan).
La Climă pare un comportament de ignorare senzor antiînghet (fulgi de zăpadă) - iarăși s-ar putea monitoriza cevaPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Asa este, tinand cont ca “… Au zburat cativa fulgi de zapada din ventilatoare asa ca am decis sa opresc de tot.” se pare ca este o problema cu vaporizatorul si senzorul evaporator iar colegii care au posibilitatea pot monitoriza parametri din AC inclusiv PR003 –Temperatura evaporatorului (atasat si o captura) plus ceilalti si mai ales starile ETxxx din AC dar si din injectie ex ET079 –Prezenta aer conditionat, ET1081 –Aer conditionat daca este autorizat sau nu, etc…
Atasez doar ca ex un grafic de pe masina mea in care se poate observa si temp evaporator, folosit doar pe modul auto cu reglajul temperaturii (21-22 C vara, 25-26 C iarna), in ultima luna l-am folosit atat pe cald cat si pe rece datorita variatilor mari de temperature exterioara insa si-a facut cu brio treaba, iar in sase ani de zile nu am avut nici cea mai mica problema tehnica cu el (nici macar freon nu am completat, se poate vedea si presiunea fluidului refrigerant in grafic).
Dar asa cum s-a scris anterior si in cazul colegului cuvantul de baza cred ca este GARANTIE mai ales ca exista si un OTS pentru asta. Insa NU inteleg de ce trebuie pentru rezolvarea unor probleme tehnice sa se apeleze la “pile” si chiar sunt curios cum (doar ca ex) cei de la Auto Cobalcescu (“renumiti” pentru miserupism si chiar incompetenta din cate au scris unii colegi de forumuri) vor “reactiona” la astfel de “interventii” si PCR (Pile Cunostinte Relatii) si de ce este nevoie de “spune-mi in privat unde vrei sa te duci si cand” ca in vremurile “odioase” (aceeasi mentalitate si aceleasi “metode”) cand problemele tehnice ar trebui sa se rezolve si fara “pile” de la “centru” intr-un service Dacia ….
Attached Files
- Likes 2
Comment
-
Zilele astea s-a început campania de notificare (deocamdată telefonică) a clienților pentru remediere (ameliorare) a zornăitului tijei EWG de la turbină - fostul Buletin Tehnic 71538.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 6
Comment
Comment