DA, colegul care se lauda ca are peste 20 de ani de Dacia ne face prosti iar unii (nu toti) de la Dacia chiar ne iau de prosti.
Dar legat de “solutia” cu arculetul colegul ne-a “informat” ca “a fost pusa in aplicare o solutie tehnica la motorul H5H (1.3 TCE)…” si nu stim daca a si fost implementata pe vreo masina, pana acum niciun user cu 1.3 TCE care a spus ca are aceasta problema nu a scris ca ea a si fost facuta. Plus ca ea se pare ca NU a fost “validata” si pentru 1.0 TCE, ba mai mult chiar colegul care a “trambitat-o” pe forum a scris acum trei saptamani asta:
si reatasez capturile pe care singur-singurel le-a atasat (apropo de ce s-a scris mai sus despre confidentialitate, fara sa ii ceara nimeni, a dorit doar sa se laude si cu asta) in care fac si unele sublinieri (se poate observa si felul in care se “discuta” pe la Dacia). Apoi trebuie sa fim putin circumspecti cu toate “informarile” astea ale colegului, multe se bat cap-in-cap iar in scurt timp de la una vine cu o alta care o “dezminte” pe cealalta.
Deci si “solutia” cu arculetul a fost doar un fake news, plus ca ea implica costuri mai mari (demontare, piese extra, montare, etc.), “solutia” aceasta cu reprogramare soft injectie este mai ieftina insa despre efecte \consecinte poate sa fie o cu totul alta discutie, plus ca ea doar “a iesit” (nici macar nu a fost “aplicata” ca cealalta) si se pare ca este doar “raspunsul” unora de pe la Dacia la termenul limita (sfarsitul lunii mai) care l-au avut pentru o “solutie” macar de AMELIORARE a acestei probleme, cand\cum va fi ea implementata pe masini este alta “poveste”, iar despre o REZOLVARE completa si definitiva nici vorba.
Si cred ca ar putea sa fie interesant daca vreun coleg de forum care are aceasta problema cu zgomotul tijei suna luni la VC legat si de aceasta “solutie” minune care tocmai “a iesit” (dupa mai mult de trei ani de “la noi se lucreaza” (si) la asta) ce raspuns primeste.
Dar legat de “solutia” cu arculetul colegul ne-a “informat” ca “a fost pusa in aplicare o solutie tehnica la motorul H5H (1.3 TCE)…” si nu stim daca a si fost implementata pe vreo masina, pana acum niciun user cu 1.3 TCE care a spus ca are aceasta problema nu a scris ca ea a si fost facuta. Plus ca ea se pare ca NU a fost “validata” si pentru 1.0 TCE, ba mai mult chiar colegul care a “trambitat-o” pe forum a scris acum trei saptamani asta:
Originally posted by punktnet
View Post
Deci si “solutia” cu arculetul a fost doar un fake news, plus ca ea implica costuri mai mari (demontare, piese extra, montare, etc.), “solutia” aceasta cu reprogramare soft injectie este mai ieftina insa despre efecte \consecinte poate sa fie o cu totul alta discutie, plus ca ea doar “a iesit” (nici macar nu a fost “aplicata” ca cealalta) si se pare ca este doar “raspunsul” unora de pe la Dacia la termenul limita (sfarsitul lunii mai) care l-au avut pentru o “solutie” macar de AMELIORARE a acestei probleme, cand\cum va fi ea implementata pe masini este alta “poveste”, iar despre o REZOLVARE completa si definitiva nici vorba.
Si cred ca ar putea sa fie interesant daca vreun coleg de forum care are aceasta problema cu zgomotul tijei suna luni la VC legat si de aceasta “solutie” minune care tocmai “a iesit” (dupa mai mult de trei ani de “la noi se lucreaza” (si) la asta) ce raspuns primeste.
Comment