If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am avut 3 masini noi, zic ca stiu ce zic..
E aproape imposibil sa te interpui in perceptiile si trairile altui individ fara a tine cont de propria constiinta.
Tu faci confuzie intre partea materiala/obiectiva, pe care eu n-am pomenit-o, si partea subiectiva/afectiva de care eu pomenesc.
Obiectiv versus-ul nu-si are rostul, cea de dinainte a fost mai la toate aspectele din alta categorie (din bara in bara) .
Daca era o mutare proasta o spuneam, dar (pt mine!) a fost o trecere placuta, peste asteptari.
Am zis (si pe celalalt forum) ca o voi tine vreo 3 ani top, dar pe masura ce merg cu ea mi se schimba optica, o vad stand la mine mai mult de 3 ani.
Dupa cateva saptamani de Sandero cu 0 probleme, au aparut din senin doua noi:
- Dimineata la prima pornire se opreste motorul, trebuie repornit de 3 ori dupa care totul e ok. Benzina din rezervor are ~2 luni (OMV 100), ii fac un refresh si vad daca se rezolva.
- Zgomot (ca un fel de bataie) motor la ralanti, initial se auzea cand masina statea pe loc insa astazi s-a reprodus si in mers la turatii joase (mers in tr. 2 la ralanti). Mie-mi suna a suporti motor uzati, sau freaca ceva de motor...
Stiti de problemele astea? Prima cu opritul motorului tin minte ca parca am citit ceva aici pe forum, se recomanda benzina proaspata, insa de problema 2 nu stiu nimic.
Salutare la toata lumea, sunt hotarat sa-mi cumpar si eu un Logan ECO-G, dar dupa cam tot ceea ce am citit pe aici ma ingrozeste faptul ca exista acea problema a clapetei de la turbina( problema la o piesa destul de scumpa si importanta), mentionez ca fac aprox 7-8000 km pe an, garantia data de Dacia este de 3 ani sau 100,000 km, la cat sunt eu de,,norocos'' mi-e frica sa nu-mi pice turbina la scurt timp de la iesirea din garantie. Ati intalnit cazuri sa pice turbina si daca da la ce numar de km.
.................. la cat sunt eu de,,norocos'' mi-e frica sa nu-mi pice turbina la scurt timp de la iesirea din garantie. Ati intalnit cazuri sa pice turbina si daca da la ce numar de km.
Începând cu minim Februarie 2023 toate mașinile fabricate au aplicat BT71538 - deci în teorie zornăitul supapei ar trebui să fie minimal, cu risc mic de uzură a supapei și un risc și mai mic de separare bilelă (tijă) de ax supapă. În practică vom vedea.
Uzura supapei se manifestă în mod diferit la mașinile fabricate anterior (2020-2022) de BT715838, atât la 30k cât și la 60k sau mai mult.
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Salut, dupa ce am spalat masina rezolvata de porumbei acum 3 zile, am observat ca au ramas niste pete pe lac. Deci in 3 zile lacul pare atacat... Aveti idee cum se pot indeparta?
Si tot dupa ce am spalat-o, am descoperit si o zgarietura lunga si adanca pe manerul de la portiera. Am incercat sa gasesc piesa online dar fara succes. Nu mi-e clar daca se schimba ca un accesoriu sau trebuie comandata la reprezentanta, vopsita, etc.. (culoare atacama).
Ma poate ajuta cineva aici? Intr-un final o sa apelez la reprezentanta.
Dacă e ceva de genul atașat - acest tip de adâncitură poate fi îndepărtat prin utilizarea unui strat transparent de compus și prin lustruire/polish mecanic, vorbește cu cei care fac așa ceva.
Dacă e ceva de genul atașat - acest tip de adâncitură poate fi îndepărtat prin utilizarea unui strat transparent de compus și prin lustruire/polish mecanic, vorbește cu cei care fac așa ceva.
Sunt mai putin pronuntate la mine, multumesc pentru ajutor!
Mașina a avut bara pe casco schimbata. Acum observ ca începe sa se cojeaza, sub stop. Ma duc la aceasi reprezentanta unde am făcut-o. Rasous: are garanție 3 luni. Nu cred ca se mai poate rezolva. (am făcut-o acum 1 an) este normal cum procedează?!
Ca sa fiu sigur am intrebat ieri iar. Mi-au spus ca d'aia sunt reprezentanta ca sa poata sa faca reparatii care sa nu duca la pierderea garantiei. Reparatiile care intra sub incidenta garantiei sunt un capitol separat, nu e vorba de ele aici, dar pentru celalalte reparatii si interventii asupra masinii sunt autorizati sa pastreze garantia in continuare. Mi-au dat exemplul meu, am montat dash-cam-ul (nu cel din lista de accesorii) la ei, isi asuma faptul ca nu e privita ca interventie neautorizata asupra instalatiei electrice. La fel, bara mea (de fapt au fost trei, ce sa fac) a fost inlocuita de ei, garantia de coroziune, vopsea, etc, decurge in continuare. Daca mi se exfoliaza bara sa ma duc la ei si repara/inlocuiesc fara discutii.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment