Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu telefonul se pare ca am rezolvat. Am dat restart la unitatea din masina. Incercasem orice, 3 cabluri, am dezinstalat/reinstalat AA, am incercat cu o versiune mai veche a AA, am dat reset la telefon.

    Comment


    • Originally posted by Bonzo_Madrid View Post

      Am impresia ca nu avea nimic de a face cu pozitia cartelei, pentru ca las rucsacul de obicei pe bancheta din spate si am pornit de fiecare data la drum. Pur si simplu sunt componente ieftine pe care le dai peste cap foarte usor(in cazul meu pornit/oprit motorul de 4,5 ori in interval scurt), de aici si multitudinea de erori, mesaje inexplicabile. Este inadmisibil ca o masina noua sa faca atatea probleme la nici 2 ani dupa achizitie.
      Te-ai intrebat vreo data de ce coneziunea pri BT trebuie sa aibe o bataie mica sau de ce s-a renuntat la conexiunea telefonului prin WI-FI? A fost un lot de Dacii care se puteau conecta telefoanele prin WI- FI. Toate marile companii au renuntat la conexiunea WI-FI si au redus semnalul BT la minim din motive de securitate. Imagineaza-ti pe cineva care parcheaza masina langa tine, are dorinta, cunostintele necesare si tehnica si se conecteaza la sistemul tau modificandu-ti softul. Nu vreau sa dau idei dar se pot face multe, crede-ma ca stiu ce spun. Nu spun ca Dacia e Rolls ci faptul ca nu porneste decat daca are cardul pe locurile din fata e cea mai mica problema a ta.

      Comment


      • eu tare mi-as dorii sa aud, macar odata in viata asta, ca a existat un hot (de masini) care a furat un logan )))))))

        Comment


        • Cui nu-l are, nu-i pasa, care-l are, il cam doare!

          Comment


          • Originally posted by GeorgeS View Post
            Te-ai intrebat vreo data de ce coneziunea pri BT trebuie sa aibe o bataie mica sau de ce s-a renuntat la conexiunea telefonului prin WI-FI?
            FALS! Nu a renunțat nimeni la a conecta telefonul la mașină prin Wi-Fi..., motivul e unul provocat de criza de componente.

            Originally posted by GeorgeS View Post
            A fost un lot de Dacii care se puteau conecta telefoanele prin WI- FI. Toate marile companii au renuntat la conexiunea WI-FI si au redus semnalul BT la minim din motive de securitate.
            ​FALS din nou! Unitățile multimedia cu Wi-Fi încă sunt disponibile la Dacia - în Pachet Techno, aleator (tot din cauza crizei de componente) - și din nou, raza de acțiune a BT este în continuare tot de 10m.
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • Pentru ca m-am saturat sa am bateria descarcata permanent si sa o tot pun pe redresor (am voltmetru la bricheta, sta la 12.2V in repaus) am scos mufa de la senzorul de pe baterie. Temporar. Plusuri: am bateria incarcata, nu mai intra SS (da, la mine asta se marcheaza ca plus). Minusuri: dupa cateva zile de condus masina crede ca are bateria descarcata, desi e la 12.8V, si imi cere sa pornesc motorul. Probabil ca, pentru cine face drumuri lungi, exista pericolul de supra-incarcare, procesul nemaifiind gestionat de calculator.
              Ca sa va faceti o idee, fara senzor cuplat masina tot recupereaza energie la franare - aprox 15.1V, in general porneste incarcarea de la 14.7V si, pana acum, am vazut ca scade la 14.3V. O baterie care are, in repaus, sub 12.5V este considerata descarcata si se va sulfata mai rapid = $$$. Acumulatorul OE este Varta si intentionez sa ma tina mai mult de cei 2-3 ani prognozati.

              Comment


              • Salutare, o situatie interesanta: astazi am avut o programare cu Stepway-ul in service, pentru o rechemare (schimbare macarale geamuri usile fata). Le-am zis celor de la service si de celebrul zgomot facut pe decelerare si pentru care exista un BT (Tipul care a preluat masina parea ca stie despre ce e vb si a notat si problema aceasta, pe langa OTS).
                Cand am ridicat masina, tipul care a predat-o a zis ca s-a operat doar partea de rechemare, in certificatul de control apare doar "aplicare ots macarale", in schimb zgomotul pe decelerare a disparut. Sunt 99% sigur ca au aplicat si BT71538.
                In bordul masinii aveam si aceste print-uri si nu imi dau seama ce reprezinta/ce s-a efectuat la injectie.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                • sapte62, de ce nu mergi cu pozitia aprinsa, vei avea permanent 13,5v minim plus ciclurile normale ale calculatorului. Saca pornesti pozitiile cand ai motorul pornit ele se vor stinge automat cand vei lua contactul si deschide usa.

                  Comment


                  • Originally posted by sapte62 View Post
                    Pentru ca m-am saturat sa am bateria descarcata permanent si sa o tot pun pe redresor (am voltmetru la bricheta, sta la 12.2V in repaus)
                    Și a mea, de mai bine de 2 ani și 40.000 km stă în repaos tot la 60% / 12,2 Volți...
                    Și nu o pun pe redresor...
                    Tu practic te lupți cu mașina, ea o va ține oricum în mers la 80%, o duce la 100% doar în frână de motor, după care iar se întoarce la 80%, ș.a.m.d. la nesfârșit...
                    Este inevitabil să ajungă în staționare la 60% sau chiar 50%...

                    Originally posted by sapte62 View Post
                    O baterie care are, in repaus, sub 12.5V este considerata descarcata si se va sulfata mai rapid = $$$.
                    Asta e valabil la cele Plumb-Acid clasice, nu și la EFB.




                    Originally posted by sapte62 View Post
                    Acumulatorul OE este Varta si intentionez sa ma tina mai mult de cei 2-3 ani prognozati.
                    Viața estimată a unei baterii EFB e de 3-6 ani.
                    Bateria are un număr limitat de cicluri de încărcare:
                    - plumb-acid clasice = ~ 70-80 cicluri la 50% descărcare:
                    - EFB = ~ 200 cicluri la 50% descărcare;
                    - AGM = ~ 350 cicluri la 50% descărcare;
                    Logan/Sandero III menține bateria EFB la ~ 50-60% în repaos și ~ 70-80% în mers - în zona cu longevitatea cea mai lungă. Da, mașina e foarte agresivă în a economisi energie, taie în carne vie fără să stea pe gânduri nici o secundă în plus…​
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • madi, stiu ca urca la 13.6V cand sunt farurile aprinse dar nu vreau sa merg cu ele permanent. Daca tin pozitia cand se intuneca nu va mai trece automat pe faza scurta si unitatea media va fi intunecata tot timpul (exista o setare, dar daca o trec pe manual va trebui sa modific luminozitatea de fiecare data cand se intuneca/lumineaza afara).
                      DFA, bateriile EFB sunt ceva mai rezistente decat cele clasice dar tot in regim de sulfatare intra la voltajele la care o tine Dacia noastra. Am monitorizat si masina sotiei, tot cu SS, recuperare la franare si EFB din fabrica. Nu a scazut niciodata sub 13.6V, cel mai des sta la 14.6V. Acumulatorul are 5 ani si este in stare perfecta.
                      ​​​​​O mai tin asa, cu senzorul deconectat si monitorizez SOH. Pot masura starea de sanatate cu un tester dar doar cu bateria deconectata,altfel marja de eroare este prea mare. Stiti cumva ce setari se pierd/trebuie refacute daca deconectez acumulatorul?

                      Comment


                      • Originally posted by sapte62 View Post
                        Bateriile EFB sunt ceva mai rezistente decat cele clasice dar tot in regim de sulfatare intra la voltajele la care o tine Dacia noastra.
                        Tu de fapt nu ai ce face...
                        Îți faci griji prea mari, degradarea bateriei în timp e normală.


                        Originally posted by sapte62 View Post
                        Am monitorizat si masina sotiei, tot cu SS, recuperare la franare si EFB din fabrica. Nu a scazut niciodata sub 13.6V, cel mai des sta la 14.6V. Acumulatorul are 5 ani si este in stare perfecta. ​
                        Păi parcă problema era tensiunea de repaos..., nu de încărcare...
                        DECI, cât e la acea mașină tensiunea de repaos după ce a stat parcată o noapte întreagă?

                        Originally posted by sapte62 View Post
                        ​​​​​O mai tin asa, cu senzorul deconectat si monitorizez SOH. Pot masura starea de sanatate cu un tester dar doar cu bateria deconectata,altfel marja de eroare este prea mare.
                        Mai bine ți-ai canaliza energia și timpul către altceva, mai util și folositor, repet, tu te lupți împotriva mașinii.


                        Originally posted by sapte62 View Post
                        ​​​​​Stiti cumva ce setari se pierd/trebuie refacute daca deconectez acumulatorul?
                        Nu pierzi mare lucru, datele din CB pot dispărea, dacă ai Media Nav nici măcar data și ora nu se pierd, sunt restabilite automat...

                        Vezi aici - http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:c...corect-bateria

                        Și aici - ​http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:c...tarea-bateriei
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Nu am vazut/avut alte masini la care o baterie sanatoasa sa fie sub 12.5V in repaus. Tot ce e sub duce la sulfatare precoce, asa cum spun producatorii de acumulatori auto. Inginerii de la Dacia nu au avut sanatatea acumulatorului ca obiectiv cand au proiectat managementul agresiv al incarcarii. Parca esti nevasta-mea, doar ea mai zice ca am prea mult timp liber
                          Attached Files

                          Comment


                          • ok...

                            Dacă reușești să reprogramezi UPC-EMM să țină bateria în repaos mai sus decât nivelul actual de 50-60% atunci ești tare.

                            Altfel..., vorbim vorbe...
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • intrebare intrebatoare. exista modalitate de reset la computer bord (toate valorile, practic un full reset) home made? fara sa apelez la service? In sensul ca, ma intereseaza sa resetez harta de menzina/gpl pe care si-o face masina si sa o refac de la 0.

                              Thx!

                              Comment


                              • Salut Mihai, acea "resetare" de care zici, o face automat ECM la fiecare 5000km de la prima pornire a motorului. Poți acasă doar daca ai softurile de diagnoză potrivite (clip, ddt2000, ddt4all, etc)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google