Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De fapt e pentru ca asa e romanu` ca tine - sa se apuce altul de treaba, demersuri, hartii, ca eu am altceva mai bun de facut.

    Ce te impiedica pe tine Mihai2k4 sa incepi grupul ala ? Sau sa dai in nume propriu Dacia in judecata pentru probleme recunoscute dar nerezolvate ?


    Ca idee, pentru toti - se poate rezolva cu Dacia si fara avocati, facand o sesizare la o entitate care ii poate bloca vanzarile - RAR.

    Va intereseaza ce si cum ? Vedeti pe forumduster ce a facut un user ( ninoniculescu ) in legatura cu o speta similara. Chiar sunt curios cati o sa faca demersul colegului de pe celalalt forum.

    Spoiler alert - daca n-aveti chef sa scrieti 2 cereri ( una la RAR, alta la ANPC ), treceti peste postul asta.

    Comment


    • Originally posted by DFA View Post
      Respectivele mesaje de eroare în cascadă care apar și dispar arată că supapa de descărcare a turbinei a atins pragul de uzură în care pierderile de presiune pe admisie nu mai sunt tolerate.

      E posibil să-ți aplice BT71538 și să-ți apară efecte negative - mers în șuturi, pierderi de putere, erorile în cascadă pot reveni - nu se știe, depinde de uzura supapei.

      Dacă efectele negative sunt nasoale, se poate obține o turbină nouă în garanție..., dacă nu..., se merge așa...

      Detalii aici - http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:ots-rechemari#toc17
      Deci intelegi de ce m-am saturat de firma Dacia si de conceptul lor "lasa ca merge si asa" . Prea multe probleme are modelul asta si prea multa nepasare si batjocora din partea Dacia. Nu mai am nici nervii necesari si nici timp sa umblu pe la ANPC si alte parti.

      Comment


      • Originally posted by mircionesb View Post
        Acum 2 zile mergand prin afara localitatii la un moment dat m-am trezit cu maimulti martori de bord aprinsi si cu 4 mesaje de verificare pe CB. Am fost la dealer sa intreb daca pot circula asa (am oricum o programare facuta pe miercurea viitoare pentru geamul stanga spate care merge cand vrea el) si mi-au spus ca pot sa merg asa cu "verifica injectie" , "verifica sitstem franare" , "verifica asistent plecare din panta" si "verifica ESC" si ca o sa faca o diagnoza cand le duc masina conform programarii. La o repornire a motorului a aparut mesajul ok, martorii s-au stins si mesajele au disparut dar dupa nici un km au aparut din nou...
        Exact aceeași situație și la mine, aceleași mesaje în bord, mașina mergea bine dar am pierdut asistent demaraj pantă, S&S, limitator viteză și CC. Am fost în service, s-a rezolvat prin resoftare calculator injecție ( cel puțin asta mi-au spus că au făcut, a durat cam o oră și ceva toată operația ). Am întrebat despre cauze, mi s-a spus că temperatură ridicată, posibil ceva eroare de citire ECU care a generat erori în cascadă.
        După operație mașina merge impecabil, totul funcțional, am scăpat și de golurile din accelerație.


        Comment


        • Dupa 2 zile mesajele si martorii au disparut dar normalitatea a tinut doar 2 zile, azi au aparut din nou.

          Comment


          • Saptamana trecuta, pe accelerare (reintrare in trafic de pe o banda de accelerare a DN1) in treapta 4 la ~4000 ture mi s-a aprins cheita de service si a aparut mesajul Verifica injectia, mesajul si eroarea au disparut dupa ce am ridicat piciorul de pe acceleratie, de doua ori in acelasi loc, saptamana asta, vineri si azi duminica. cand efectuam o depasire (la fel treapta 4 4000+ ture) mi s-a aprins iara ledul de mergi la service si a aparut mesajul verifica injectia, ca si mai inainte mesajul a disparut de indata ce am luat piciorul de pe acceleratie, la scurt timp dupa (dupa o scurta oprire la un supermarket) mergand cat se poate de normal s-a aprins iara cheita de service si mesajul (permanent) este verifica sistemul antipoluare. La fiecare eroare motorul functiona pe GPL. Pe 30 iunie am facut revizia de doi ani (unde din ce mi s-a spus ca s-a facut o resoftare / schimbat senzorul de presiune gpl). Basca , de la revizie am observat ca motorul nu se comporta liniar in functionare (in treptele inferioare), nu stiu cum sa explic, ca si cum motorul da in nas dar pentru perioade foarte scurte de timp de genul zecilor de milisecunde (din cand in cand)

            Comment


            • mircionesb la mine mesajele nu au disparut. Au ramas acolo până li s-a întors electricianul din concediu și m-am dus cu ea în service. După resoftare a trebuit re-împerecheată pompa de injecție cu ECU ( contact pus, apăsat pedala de acc de câteva ori, luat contact, ceva de genul ) - mașina nu mai voia să pornească. Până când nu ajungi la service cu ea probabil ca o sa apară/dispară în continuare.
              Ai funcționale S&S, CC, limitator și asistentul de pantă?
              HomeWolrd acele goluri de moment în accelerare le-am avut și eu. După operațiunea de mai sus au dispărut. Definitiv sau temporar - rămâne de văzut.
              Last edited by CatOlar; 27 August 2023, 19:00.

              Comment


              • Originally posted by CostiC View Post
                Observ ca aceasta problema de clapeta este foarte serioasa si BT71538 doar "carpeste" problema. Nu inteleg de ce nu se strang mai multi proprietare si sa actioneze in judecata Dacia pentru aceasta problema. Fiind destul de multe autoturisme cu aceasta problema cred ca ar trebui sa faca mai mult decat BT71538. Cred ca niste reclamatii la ANPC nu ar strica , daca sunt mai multe reclamatii cu siguranta se vor sesiza si vor incerca sa rezolve cu adevarat aceasta problema. ... Gresesc?
                Vezi saga cu motorul Renault 1.2 TCe cod H5Ft, respectiv Nissan 1.2 DIG-T cod HRA2DDT.

                1.2 TCe a fost montat pe Dacia Duster, Dokker și Lodgy (niciodată pe Logan/Sandero) începând cu anul 2012. Nu mai spun de mașini Renault, Nissan, Mercedes-Benz...
                Capacitatea motorului este de 1.197 cm3, cu 4 cilindri și 16 supape, comercializat cu puteri cuprinse între 100cp și 130cp.
                - În martie 2016, site-ul largus.fr a publicat un sondaj bazat pe note tehnice confidențiale ale producătorului, care au remarcat problemele consumului excesiv de ulei la motoarele Renault 1.2 TCe (produse ale 1 Ianuarie 2012 la 11 Mai 2016). O notă tehnică de la 13 aprilie 2016 confirmând că Nissan și motorul său 1.2 DIG-T au fost de asemenea afectate.
                - De atunci, producătorii au dezvoltat o reprogramare a unității de comandă a motorului și au îmbunătățit, de asemenea, acoperirea cromată a inelelor pistonului pe NOILE modele 1.2 TCe și DIG-T, fără a rezolva motoarele produse ANTERIOR.
                - Pe 24 mai 2019, UFC-Que Choisir publică un articol complet în care evidențiază și un defect ascuns la motorul H5Ft produs între 2012 și 2016. Un defect de presiune în conducta de admisie ar împiedica umplerea naturală a motorului, ceea ce ar duce în consecință la consum în exces de ulei și uzură prematură. Articolul prezintă semnalele de avertizare pentru această defecțiune care apare aparent de la 60.000 km și ar fi amplificată dacă motorul este utilizat în principal în oraș.
                - Pe 20 Septembrie 2019 se dezvăluie că ar exista „o altă cauză de defecțiune” menționată în documentele interne Renault: o defecțiune la senzorul de detonații care provoacă apariția unui fenomen de autoaprindere (numit „LSPI”: pre-aprindere cu viteză redusă), care ar cauza degradarea treptată a aceste motoare.
                - Pe 7 Iulie 2019, Jean-Luc Moreau (jurnalist specializat în automobile care a menționat pentru prima dată posibilitatea unei „MoteurGate“) arată că „reprogramarea dezvoltată de Renault“ pentru a încerca să rezolve ajustarea problemei prin intermediul calculatorului de injecție „ar elimina parțial poluarea motorului”, plasând astfel aceste motoare în afara standardelor de omologare.
                Absența unei rechemări este astfel justificată: „consumul excesiv de ulei nu afectează în niciun fel siguranța produselor noastre sau a clienților noștri”, în timp ce zeci de cazuri de defecțiuni ale motorului au avut loc totuși și la viteze de autostradă.
                În Aprilie 2020 a fost intentat un proces de acțiune colectivă împotriva producătorilor de automobile Renault și Nissan.
                În Iunie 2022, un grup de persoane a depus o plângere penală împotriva Renault Group și Nissan, la instanța penală din Nanterre (Hauts-de-Seine), pentru "înșelăciune agravată, practici comerciale înșelătoare" – și chiar grave, "fraudă, distrugere, deteriorare și deteriorare periculoase pentru oameni, punând în pericol viețile altora", printre altele.
                Suntem în 2023 și judecata ​încă nu s-a făcut, încă se mai depun probe..., 11 ani de când se știe de defect și tot mai au de tras...

                Detalii despre proces aici - https://myleo.legal/fr/products/moto...e-moteur​​
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Originally posted by mircionesb View Post
                  Dupa 2 zile mesajele si martorii au disparut dar normalitatea a tinut doar 2 zile, azi au aparut din nou.
                  Și ce ai de gând să faci? Ai programat mașina în garanție?
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Originally posted by HomeWolrd View Post
                    Saptamana trecuta, pe accelerare (reintrare in trafic de pe o banda de accelerare a DN1) in treapta 4 la ~4000 ture mi s-a aprins cheita de service si a aparut mesajul Verifica injectia, mesajul si eroarea au disparut dupa ce am ridicat piciorul de pe acceleratie, de doua ori in acelasi loc, saptamana asta, vineri si azi duminica. cand efectuam o depasire (la fel treapta 4 4000+ ture) mi s-a aprins iara ledul de mergi la service si a aparut mesajul verifica injectia, ca si mai inainte mesajul a disparut de indata ce am luat piciorul de pe acceleratie, la scurt timp dupa (dupa o scurta oprire la un supermarket) mergand cat se poate de normal s-a aprins iara cheita de service si mesajul (permanent) este verifica sistemul antipoluare. La fiecare eroare motorul functiona pe GPL.
                    La tine probabil e o problemă cu vreun senzor de pe la catalizator.


                    Originally posted by HomeWolrd View Post
                    Pe 30 iunie am facut revizia de doi ani (unde din ce mi s-a spus ca s-a facut o resoftare / schimbat senzorul de presiune gpl). Basca , de la revizie am observat ca motorul nu se comporta liniar in functionare (in treptele inferioare), nu stiu cum sa explic, ca si cum motorul da in nas dar pentru perioade foarte scurte de timp de genul zecilor de milisecunde (din cand in cand)
                    După simptome (mers în șuturi) pare să-ți fi aplicat BT71538. Aveai zornăit la turbo?
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Originally posted by DFA View Post
                      La tine probabil e o problemă cu vreun senzor de pe la catalizator.



                      După simptome (mers în șuturi) pare să-ți fi aplicat BT71538. Aveai zornăit la turbo?
                      Sper sa fie ceva simplu.
                      Zornaitul exista dar nu l-am mentionat cand am predat masina.

                      Comment


                      • Unii se roagă cu cerul și pământul să le fie aplicat (BT71538) și la alții le este aplicat din oficiu... și nici măcar nu comunică clientului ce au făcut la mașină...
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Originally posted by DFA View Post

                          Și ce ai de gând să faci? Ai programat mașina în garanție?
                          Azi au disparut din nou mesajele si s-au stins martorii. Vad ca dureaza cam doua zile dupa ce apar mesajele ca sa se stinga. Am programare la dealer pe miercuri pentru geamul stanga spate ( care functioneaza cand vrea el) si au spus ca o sa faca o diagnoza cand merg pentru geam. Cand au aparut erorile am fost la ei sa-i intreb daca e ok sa circul asa si au spus ca nu e problema ca o sa se uite cand vin la programarea deja facuta.

                          Comment


                          • Originally posted by cattavencu View Post

                            Si la ce mai dati cu miile de lei la revizii la reprezentante, daca tot nu folositi (in sensul ca nu va ajuta cu nimic) garantia aia?
                            Putin trolling da? ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

                            Foloseste, personal mi-au reaplicat garnitura capacului chiulasei. Urmeaza sa ma adresez privitor la cauciucurile de sus a geamurilor usilor spate - au crapat la colturi. Niciodata nu stii unde iti pica ceva la motor prin europa. Da, intr-adevar sunt cam scumpe reviziile, de acord. Referitor la turbina - toata lumea cu dacii asteapta. Insasi problema nu e complicata, e un defect de fabricatie care trebuie rectificat, dar din motive firesti ($) nimeni nu prea are de gand sa se grabeasca( daca recunosc, vor pierde milioane, nu cred ca trebuie sa dezvolt mai departe). Dar daca vor face ceva, voi putea obtine aceasta reparatie/schimb aproape gratis(luand in calcule pretul la revizii). Daca se schimba piese sau fac lucrari careva la masina pe gratis, are sens 100%.

                            Fiecare cu parerea lui.

                            Mi-a aparut una din problemele cunoscute - se prelinge ulei la capacul de distributie, la urmatoarea revizie peste cca 9-10k o vor schimba pe garantie.
                            Cauciucurile de la usi vor fi si ele schimbate fiinda pur si simplu crapa. Atasate si niste imagini cu masini din 2021 in salon.
                            P.S. Prinderea pentru portbagajul de pe acoperis e intr-adevar mizerabila sau nu?
                            Despre turbina - sau se fac ei sau chiar nu stiu, mi s-a spus ca nu sunt careva defecte cu problema ( cred ca nu prea mult popor isi da silinta sa caute pe forumuri despre masina )
                            Drumuri bune!
                            Attached Files
                            Să ne țină turbinele!

                            Comment


                            • Originally posted by HomeWolrd View Post
                              Zornaitul exista dar nu l-am mentionat cand am predat masina.
                              Și după acea revizie (și softare) zornăitul s-a schimbat, diminuat, scurtat?
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Originally posted by asitaka View Post

                                P.S. Prinderea pentru portbagajul de pe acoperis e intr-adevar mizerabila sau nu?
                                :
                                Acele bari transversale nu produc suierat in deplasare, la viteze peste 90 km/h?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google