Originally posted by Octavian
View Post
Practic îți pui speranța într-o credință.
Nu poți să știi DACĂ și CÂND vei fi afectat.
Acum vreo 2 săptămâni un Logan III cu 37.000 km a ajuns în service cu tija separată de axul supapei. Turbina nu zornăia, mașina mergea perfect, în mers s-a auzit un "poc" și apoi motorul a intrat în LIMP MODE, fără nici o eroare sau martor aprins.
Originally posted by Octavian
View Post
Dacă NU zornăie fără BT71538 aplicat înseamnă că pulsațiile gazelor de evacuare lovesc în capul supapei (cu amortizarea pastilei de etanșare încă întreagă - deci nu clincăne), care vrea să oscileze și să transmită oscilațiile mai departe, prin ax către mecanismul bielă-manivelă - dar care NU are joc - deci nu zornăie - și unde se disipă energia transmisă de pulsațiile gazelor de evacuare? În cine se află în capătul "lanțului de transmisie" - adică actuatorul EWG...
Tu ești acum în faza în care vulcanul pare adormit, muntele nu s-a umflat, doar ies gaze ici colo, nu se observă nimic din exterior, dar la interior mocnește ceva..., nu știe nimeni dacă și când erupe..., întrebarea e.., de ce încă stai acolo, la baza vulcanului..., oare credința că nu erupe o să te salveze? Sau acțiunea de a pleca de acolo? Hmmm...., dificilă decizie...
Eu dacă aș fi în locul tău aș căuta URGENT un service Dacia care să accepte aplicarea BT71538 chiar dacă turbina nu zornăie - nu uita, nici mașinile din 2023 nu zornăie, dar nu o fac pentru că au deja aplicat BT71538 din fabrică... ;)
Cu cât mai repede scoți supapa din calea pulsațiilor gazelor de evacuare, cu atât mai longeviv va fi TOT mecanismul de reglaj al Waste Gate - iar asta o face doar noua calibrare ECM din BT71538...
Mașina ta.., banii tăi...
Comment