Originally posted by DFA
View Post
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by bmwh548 View PostA apelat cineva la garantie pentru problema chederelor turtite? S-a rezolvat favorabil sau e pe principiul "e o bucata de cauciuc, e consumabil, plateste clientul daca vrea altul"? Am dreapta spate turtit rau sus la SS si stanga spate turtit rau sus la Logan.Last edited by ioji_x; 4 December 2023, 17:37.
- Likes 1
Comment
-
Desigur ca este bine de stiut asta, dar tot de la lume adunate: “lauda de sine nu prea miroase a bine”. Sa speram ca noua turbina nu va avea si ea “bube”, se va evita o explozie de turbine “cazute” pe masinile produse pana acum si macar cele fabricate din anul viitor nu vor mai avea aceste probleme.
Iar cei de la Dacia dupa mai bine de trei ani de bambilici, ping-pong, alba neagra (la fel ca si in cazul senzorilor GPL, etc.) au “realizat” si ei ca trebuie schimbata totusi turbina dupa atata laudarosenie cu tot felul “solutii minune” arculete si resoftari miraculoase (trambitate mult si pe forum) si-au dat seama ca o problema generata de un cumul de factori (atat SW cat mai ales HW) NU poate sa fie rezolvata doar prin “update” de soft.
Apoi ca si in cazul celorlalte probleme tehnice, inclusiv a OTS-urilor mirabuloase, s-a oferit din nou o “informatie” incompleta pt clientii cu probleme fara sa se precizeze CLAR caror masini se va aplica aceasta solutie (ex fabricate incepand cu xx.xx.2021 pana la data de xx.xx.20yy), pe ce criterii s-au definit “problemele” (caror masini se va schimba turbina), masinilor care deocamdata nu au probleme cu turbina se va schimba sau nu (exista sau nu riscul ca acestea sa apara), etc. …
Destul de probabil colegii de forum (si nu numai) care au semnalat aceasta problema (sau probleme) cu turbina doresc sa stie daca si pe masinile lor se va schimba sau nu (la fel cum au intrebat si in cazul OTS-urilor minune daca se aplica sau nu), ii vor informa Dacia despre asta (site-ul acela cu rechemari este cam \tot “nefunctional”), …
Incepand din ianuarie daca \cine se prezinta in reprezentante cum va stii daca se va schimba sau nu turbina, si sa fie foarte clar ca asta nu este “hotararea” celor din vreo reprezentanta (trecand peste faptul ca noile turbine trebuie sa mai fie si disponibile) si este doar “decizia” celor de la Dacia, pisica se afla la Centru si NU “la dealeri” asa cum s-a tot incercat si pana acum (chiar si pe acest forum) sa se tot “paseze”.
Si nu in ultimul rand de “succesuri” au foarte mare nevoie unii (repet nu toti) de la DACIA si NU clientii lor (inclusiv colegii de forum), cei de la Dacia au produs masinile cu destule probleme, nu au avut solutii clare complete definitive si\sau au tot taraganat rezolvarea lor, etc,, etc…, ei au nevoie mai mare de “SUCCESURI” si evident mult mai mult SPOR!
Last edited by Gil26; 7 December 2023, 06:54.
Comment
-
Originally posted by punktnet View PostDe la lume adunate :
- noua turbina la H4D va fi disponibila in uzina de fabricatie incepand cu S5023
- la dealeri pt clientii cu probleme, probabil incepand cu a doua jumatate a lunii ianuarie
Succesuri
Ce înseamnă clienții cu probleme? Clienții ale căror turbine au căzut cu totul sau a căror turbine zornăie? Eu spre exemplu am aplicat BT tehnic și nu mai zornăie pe decelerare, doar pe accelerare.
Comment
-
Apropo de OTS la senzorul de gaz, mi se pare o mica "smecherie" ce a facut Dacia. I-am spus baiatului de la receptie ca am bagat VIN pe site-ul Dacia si nu aparea nimic. La care el imi zice ca astea se stiu doar de reprezentante. Adica daca nu mai ai garantie, sau nu mai treci pe la reprezentanta, ciuciu schimbat pe garantie piesele. Sa nu faca la fel si la turbine.
Comment
-
Sunt mai multe niveluri de OTS-uri, doar cele critice/urgente apar la interogări VIN pe sisteme publice - gen Campanii de rechemare în service Dacia: Liste și verificări - Dacia
Ce vrei tu de fapt este: să beneficiezi de TOATE avantajele unui client fidel FĂRĂ SĂ FII CLIENT FIDEL...
Ți-a reușit asta la vreun furnizor de produse sau servicii?
Dacă da, poți să dai câteva exemple?
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 3
Comment
-
Nu e vorba de respect aici - clientul ăla NU avea nici cea mai mică intenție de a-ți fi fidel, pe el l-a interesat să i-a mașina, a revenit la service-ul tău doar pentru a nu pierde eventuale reparații gratuite în garanție după care te-a abandonat pentru alt service fără să clipească (din motive obiective și/sau subiective, e foarte clar că rețeaua Dacia stă slab la personalul de service - și da, oamenii fac diferența).
Deci da, în fapt intenția este să beneficiezi de TOATE avantajele unui client fidel FĂRĂ SĂ FII CLIENT FIDEL.
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 1
Comment
-
Se arunca toata responsabilitatea pe dealer. Dealarul mi-a vandut o masina produsa si omologata de DACIA, el si-a luat comisionul din vanzare. Este responsabilitatea Dacia sa remedieze aceste defecte pe cheltuiala lor.Ce sunt eu de vina ca o turbina este cu defecte de proiectare, modul SOS, chedere si ce dracu mai pica din vina lor? Dacia a omologat masina , nu dealarul. Si acum despre dealari . Cum sa ma fidelizeze cu piese vandute cu adaos comercial de PUB? Cu manopera ok si mie mi-ar placea sa fiu plati bine.
- Likes 2
Comment
-
"Deci da, în fapt intenția este să beneficiezi de TOATE avantajele unui client fidel FĂRĂ SĂ FII CLIENT FIDEL"
Gresit.
Un bun Dacia nu e al reprezentantei care e un SRL.
Reprezentanta este doar mijlocul prin care Dacia isi vinde masinile. Garantia este a DACIA nu a icsulescu.srl.
Icsulescu srl te fidelizeaza daca iti vand ceva extra sau ofera servicii gen iti da 10% reducere la accesorii daca ti ai facut reviziile la ei, sau la manopera , sau la alte cele, e doar un exemplu. Nu te fidelizeaza pe o masina. Daca te ar fideliza, ar practica precum Ferarri: esti client fidel daca ai luat 2 modele de noi si ai prioritate la un model viitor lansat. Asta inseamna fidelizare.
Daca ai problema si te refuza , anpc va rezolva usor un caz ca cel expus mai sus. Si nu Dacia va iesi in culpa, cu icsulescu srl. Dacia habar nu are de multe ori tiganiile facute de reprezentanțe, si asta o spun din discutiile de la info client cand repreze tamta percuta imediat dispozițiile date de Dacia. Nu mai mergeam eu la ei, ma sunau direct. "Dl. X, v am sunat ca a venit cartea masinii" - la 2 zil3 de la telefon info client( problema rezolvata de Dacia nu de reprezentanță, riscam sa pierd concediul platit cu 2000 euro din cauza nesimtirii lor si promisiunilor mincinoase facute la achizitie)
Eu ma duc la opel pt probleme de garantie la Sandero, oare si mie imi vor refuza diverse daca ma intorc la reno/dacia?
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by broniaski View Post...
Daca ai problema si te refuza , anpc va rezolva usor un caz ca cel expus mai sus. Si nu Dacia va iesi in culpa, cu icsulescu srl. Dacia habar nu are de multe ori tiganiile facute de reprezentanțe, ...
Icsulecsu SRL prezinta cazurile de garantie producatorului Dacia, cei de la Dacia aproba sau nu daca o lucrare si componentele aferente fac obiectul garantiei, icsulescu srl NU poate face asta fara aprobarea DACIA.
Faptul ca "Dacia habar nu are de multe ori tiganiile facute de reprezentanțe, ..." este tot responsabilitatea implicit "vina" producatorului DACIA, cei de la Dacia l-au acreditat pe Icsulescu SRL, tot ei il auditeaza periodic pe acesta si verifica ca icsulescu srl respecta cerintele si ceea ce a semnat cu Dacia.
Apoi masina noua cu probleme tehnice a fost produsa de Dacia si NU de icsulescu srl, Dacia decide ce \cum (si daca) se schimba pe garantie, vezi si "balciul" facut de Dacia cu senzorii de gaz (gazul e de vina, nu se schimba niciun senzor pe garantie, apoi dupa cateva saptamani ca se schimba toti senzorii pe garantie, apoi dupa alte cateva saptamani ca doar cei cu probleme, etc.) iar icsulescu srl nici el nu prea mai stia ce sa faca si cum sa procedeze.
Toate acestea sunt responsabilitatea Dacia, clientul a cumparat o masina cu defecte \probleme tehnice de la DACIA prin Icsulescu SRL (care si-a luat doar comisionul), contractul si implicit garantia aferenta produsului este facut cu DACIA.
PS: legat de client fidel eu chiar sunt si am si un discount de la reprezentanta Dacia la care merg pentru revizii si intretinerea masinii chiar daca garantia a expirat de ceva timp (in aproape sapte ani nu am apelat pt. ca nu a fost nevoie la garantie, iar la masina mea Dacia nu am avut nici macar un singur OTS).
Dar in acelasi timp am un coleg de serviciu care dupa prima revizie a renuntat sa mai apeleze la aceeasi reprezentanta fiind nemultumit de serviciile lor renuntand implicit si la garantia oferita de Dacia, si-a intretinut masina la un service "no name" multimarca, nici el nu a avut vreo problema tehnica pana acum la masina.Last edited by Gil26; 8 December 2023, 22:49.
Comment
-
"Gresit. Icsulecsu SRL prezinta cazurile de garantie producatorului Dacia, cei de la Dacia aproba sau nu daca o lucrare si componentele aferente fac obiectul garantiei, icsulescu srl NU poate face asta fara aprobarea DACIA.
Faptul ca "Dacia habar nu are de multe ori tiganiile facute de reprezentanțe, ..." este tot responsabilitatea implicit "vina" producatorului DACIA, cei de la Dacia l-au acreditat pe Icsulescu SRL, tot ei il auditeaza periodic pe acesta si verifica ca icsulescu srl respecta cerintele si ceea ce a semnat cu Dacia."
Pe Facebook sunt multi care povestesc intamplarile prin reprezentante sau refuzuri pentru diverse probleme, sau raspunsuri "e normal, zgomot tehnologic, asa face toate" - la sunetul de la turbo, sau refuzuri de aplicare bt uri desi le zdrangane turbina.
De aceea spun ca Dacia nu stie chiar tot, si eu sunt patit cu reprezentantele si Dacia habar nu avea. Propunerea pentru rezolvare a venit de la Dacia prin programare la dealerul Opel. Ce sa vezi, la Opel mi au rezolvat problema. Am primit si telefon de la Dacia la cateva zile daca Opel mi a rezolvat problema si amabila doamna spunea ca asteapta telefon in caz ca am si alte probleme, daca nu gasesc rezolvare la dealerul lor Dacia, ma pot programa direct la Opel.
In rest sunt de acord, dar daca dealerul nu semnalizeaza tot, Dacia nu va stii tot. Poate face audit saptamanal si tot scapa informatii.
Asta ar trebui sa fie telefon peste telefon la ei cu reclamatii, daca exista refuzuri sau jumatati de masura la dealer de la fiecare client afectat.
Cel putin in cazul meu a functionat. Sunat, reclamat problema nerezolvata, reclamat refuz pentru test strada, reclamat refuz pt programare ulterioara pe aceeasi problema pt ca dealerul spune ca a rezolvat. Doamna de la telefon mi a recomandat alt dealer din alta localitate sau un alt avantaj e ca Dacia mai are contract si cu Opel. Paradoxal, te rezolva competitia in loc de "propriul showroom".
Am avut o coloziune, un destept nu mi a dat prioritate, nu am mers in reprezentanta, am mers la Opel.
Luni seara aveam devizul aprobat de asigurari, marti am sunat pt programare constatare, miercuri m am dus la constatare, in 40 minute mi au spus ca au piesele pe stoc, m au programat la reparatie pe joi, si vineri am luat masina. Am lasat masina de Miercuri sa nu mai fac un drum a doua zi. Schimbat bara spate si prinderi, janta dr sp, capac dr sp, reparat aripa dr sp, reparat usa dr sp, prag dr.
Incercati sa faceti o programare de genul la reprezentanta Dacia.
- Likes 2
Comment
-
broniaski reciteste te rog mai cu atentie ceea ce am scris. Nu cred ca este bine si nici corect sa generalizam doar pe baza unei sau unor experiente si pareri. Sunt reprezentante si reprezentante asa cum si la Dacia sunt angajati si angajati, urmaresc unele grupuri de pe FB si nu chiar tot ceea ce se scrie pe acolo este neaparat corect si “litera de lege” asa cum incearca unii sau altii sa “impuna”.
Referitor la “In rest sunt de acord, dar daca dealerul nu semnalizeaza tot, Dacia nu va stii tot. Poate face audit saptamanal si tot scapa informatii.” nu este nevoie de audit spatamanal, este suficient ca acesta sa se faca periodic dar mai ales corect. La una din revizii am prins un audit de la Dacia, chiar si o discutie intre unul dintre auditori si un inginer din reprezentanta, pot spune ca auditorul era “varza” si total pe langa (am fost auditat si la randul meu am auditat “la sange”, de aceea scriu asta), faptul ca tot scapa informatii este tot din vina Dacia daca asa inteleg \stiu ei sa faca un audit.
Apoi faptul ca Dacia nu va stii tot nu ii “disculpa” cu nimic, cei de la Dacia au destule “parghii” pentru asta, mai exista si Vocea Clientului unde se poate sesiza orice neconformitate a celor din reprezentante, Dacia mai are si alte “surse” de informatii, ex eu dupa fiecare revizie si vizita in reperezentanta primesc pe mail un chestionar cu gradul de satisfactie si modul cum a decurs totul, il completez de fiecare data, cei de la Dacia au destule informatii, cum le analizeaza solutioneaza si mai ales ce “masuri” iau depinde din nou doar de ei, dar se pare ca si pe acolo sunt destui care taie frunza la caini si nu le prea pasa de toate astea si mai ales de clienti.
Tangential la asta este si ex colegului catelullego care a trebuit sa dea mail la mai toata sefimea Dacia \Renault inclusiv catre Luca de Meo (chiar daca nu el citea asta) ca sa fie bagat in seama de cei de la Dacia, daca tin bine minte chiar cu problema turbinei, la scurt timp a fost contactat, informat ca “se lucreaza” la asta, programat in service, etc.
Iar despre aceasta problema cu turbinele la fel ca si cu senzorii de gaz si toate celelalte cei de la Dacia STIU despre ele inca de la lansarea modelului (poate chiar si inainte), nu cred ca mai trebuie sa ii “informeze” cineva, faptul ca au dovedit incapacitatea de a le rezolva complet si definitiv dar mai ales inconsecventa in aplicarea “solutiilor minune” este vina si responsabilitatea lor si NU a celor din reprezentante.
PS: iar legat de reprezentante poate sa fie si cealalta “fata a monedei”, pot da si exemplul uneia Opel (daca tot ai mentionat asta) care s-a saturat de problemele avute cu cei de la Opel, numerosii clienti nemultumiti, etc. si acum cativa ani au trecut la alt producator auto, diferenta se vede acum, au vanzari bune, client numerosi si multumiti, etc.
Deci asa cum am scris nu este bine \corect sa generalizam fara sa si abstractizam, iar responsabilitatea pentru diversele probleme tehnice ale masinilor \modelelor noi produse si mai ales solutionarea \rezolvarea lor este CLAR in primul rand a producatorului auto (egal care) si apoi a celor din reprezentante si tot producatorul auto trebuie sa se asigure ca cei din reprezentante le aplica (inclusiv modul cum fac asta).
Last edited by Gil26; 9 December 2023, 06:30.
Comment
-
Imi e greu sa cred ca cei de la dacia stiau de buba cu senzorul de gaz si problemele la turbina. Nu prea ai cum sa stii asta daca nu ai masini rulate pe strada sa inceapa sa cada acele componente. De fapt e problema de costuri, turbina si senzorul daca s-ar schimba la toate masinile deja vandute, ar insemna sume consistente de bani, bani ce grupul nu cred ca isi permite sa ii cheltuie. Asa mai aprinde o lumanare la cutia sperantei, in ideea ca utilizatorul va face putini kilometri si va iesi din garantie, astfel incat costurile vor fi transferate catre client. Adica sa inchizi ochii la niste probleme cu costuri de reparatie destul de mari si sa nu iei in calcul faptul, ca aceste masini la acest nivel de pret vor fi calarite masiv pe taxi si ridesharing, acolo unde uzura e cea mai mare.
Comment
Comment