Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am fost in service nr.2 pentru problema cu zgomot stanga spate(amortizor) si mers in suturi dimineata la rece.
    1.Cu zgomotul nu am facut nimic, testele dupa standul ITP arata o eficienta de peste 70% pentru toate. Ei nu aud nimic, vesnicele sfaturi de a fi atent cum ancorez obiectele in portbagaj, te iau de prost.
    2.Dupa resoftare , dimineata tot cam asa face, m-am ales in schimb cu un bug la pornirea la cald. Nu o mai ia la ‘sfert de cheie’ , desi se aude cum porneste dar cand mut cheia pe M se opreste.Face asa si pe gaz si pe benzina. Daca ii dau lung , porneste.Si-o reveni nu stiu. Cred ca sunt prinsi pe picior gresit astia din serviceuri de tehnilogia noua. Dupa resoftare nu dadea comanda la pompa de benzina, a trebuit sa-I mai incarce ceva. Nu sunt genul care merge numai pe gaz, nu am benzina veche in rezervor si am pus numai de 99.
    https://www.youtube.com/watch?v=surg8lRn0Jc

    Comment


    • Din pacate nimic nou \neobisnuit, si asta confirma ca cei de la Dacia via unele reprezentante sunt coplesiti si mai ales depasiti de numeroasele si diversele probleme tehnice existente la acest model chiar si dupa atata timp de la lansare , iar la tine se pare ca a mai fost valabil si "te duci cu o problema si pleci cu doua"
      Last edited by Gil26; 20 February 2024, 21:05.

      Comment


      • Desi stiam deja de acest comportament general acceptat, am reclamat si eu problema cu mersul in suturi dimineata, mai ales cand afara sunt sub 0 grade. Am facut asta in mod special, in contextul in care in ultima perioada, murea motorul la rece, cand apasam mai puternic acceleratia. Mi s-a spus ca e o problema la borna bateriei si s-a inlocuit ceva senzor de la borna. Nu mi-au dat mai multe detalii, dar dupa interventia respectiva, mersul in suturi este mult mai rar iar comportamentul la rece, este mai liniar. Service-ul este cel din Cluj.

        Comment


        • Va salut, cam de 2 luni ma bate la cap o troncaneala/zdrnganeala pe dreapta fata la denivelari la viteza mica/ sine tramvai, tren, etc, cat si in franare de la 40-50-60 km/h troncane ceva pe dreapta fata pana ca masina sa se opreasca pe loc, habar n am ce poate fi, mentionez ca am facut si geometria deoarece statea bolanul stramb usor spre stanga si dupa geometrie, tot asa sta volanul, cei de la service doar au tras de roata si au zis: n are domne nimic e țapana.
          acum revin cu intrebarea, “strambarea” volanului poate fi cauzat din acelasi motiv cu acea troncaneala/bataie? Face cam tot timpul in franare pana sa se opreasca masina, vreun cap de bara sau vreo bucsa ?
          mersi

          Comment


          • Rectific la denivelari se aude troncaneala iar in franare o rontaiala!
            Last edited by 77sky; 21 February 2024, 11:51.

            Comment


            • Originally posted by madi View Post
              1.Cu zgomotul nu am facut nimic, testele dupa standul ITP arata o eficienta de peste 70% pentru toate. Ei nu aud nimic, vesnicele sfaturi de a fi atent cum ancorez obiectele in portbagaj, te iau de prost.
              ATENȚIE: nu se corelează defectul/troncănitul cu gradul de uzură măsurat la testul de amortizoare pe bancul de testare - adică gradul de uzură poate fi bun, dar tot să facă zgomot.
              Testul de uzură nu are relevanță la zgomote...
              Trebuie să insiști sau schimbă service-ul.

              Originally posted by madi View Post
              2.Dupa resoftare , dimineata tot cam asa face, m-am ales in schimb cu un bug la pornirea la cald. Nu o mai ia la ‘sfert de cheie’ , desi se aude cum porneste dar cand mut cheia pe M se opreste.Face asa si pe gaz si pe benzina. Daca ii dau lung , porneste.Si-o reveni nu stiu. Cred ca sunt prinsi pe picior gresit astia din serviceuri de tehnilogia noua. Dupa resoftare nu dadea comanda la pompa de benzina, a trebuit sa-I mai incarce ceva. Nu sunt genul care merge numai pe gaz, nu am benzina veche in rezervor si am pus numai de 99.


              Ești sigur, sigur, sigur, sigur că nu ai benzină de vară sau mai veche de 50-60 zile în rezervor?

              Cifra octanică nu are relevanță. Poți avea și CO1000...

              Singura diferență o face benzina de iarnă (Dec-Feb) vs. cea de vară (Mar-Nov). Cea de iarnă este mai volatilă, indiferent de CO. Dacă în rezervor ai amestec I+V rezultatele pot varia...

              Sfatul meu: Nu mai arunca bani pe benzină premium....

              Pe lângă resoftare s-a mai făcut și alte operații la mașină?
              Revizie, ceva?

              Pornirea lungă la cald poate fi cauzată de scăpări de GPL pe undeva, injectoare, vaporizator - se acumulează GPL în admisie indiferent că motorul este comutat pe B sau GPL.
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • Originally posted by al3xandr3i View Post
                Desi stiam deja de acest comportament general acceptat, am reclamat si eu problema cu mersul in suturi dimineata, mai ales cand afara sunt sub 0 grade. Am facut asta in mod special, in contextul in care in ultima perioada, murea motorul la rece, cand apasam mai puternic acceleratia.
                Cumva motorul se comportă normal abia după ce comută pe GPL?
                Sau se comportă normal după 2-3 minute înainte de a comuta pe GPL?



                Originally posted by al3xandr3i View Post
                Mi s-a spus ca e o problema la borna bateriei si s-a inlocuit ceva senzor de la borna.
                ​Nu prea are cum să aibă vreo influență.
                Ți-au găsit senzorul de curent că e dintr-o revizie cu probleme, cum sunt cele cu revizia C - asta oricum trebuiau să o facă...
                Ei au făcut legătura dintre cele 2 în mod forțat, ca să pară că au rezolvat ceva.



                Originally posted by al3xandr3i View Post
                Nu mi-au dat mai multe detalii, dar dupa interventia respectiva, mersul in suturi este mult mai rar iar comportamentul la rece, este mai liniar. Service-ul este cel din Cluj.
                ​Mai degrabă temperatura exterioară a influențat mai mult.
                În plus, e posibil să-ți fi resetat adaptivii și să recalibreze actuatorul EWG. Cele 2 operațiuni (care NU sunt obligatorii de efectuat la efectul client reclamat de tine) pot îmbunătăți și ele temporar comportamentul la rece.

                Efectul senzorului de curent e placebo...
                Cel mult el poate reduce bâlbâiala de la ralanti, când din cauza senzorului de curent alternatorul intră și iese brusc și repetat din sarcină.

                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • DFA Am 12000 pe benzina si 29000 pe gaz , la unul doua rezervoare de GPL(cam 33 litrii) consum cam 20 benzina, consider ca nu e veche benzina , poate avea ceva urme de vara.Am facut acesti 41000km in doi ani si trei luni. Suplimentar am schimbat si bujiile. E cam mare coincidenta , mai vedem. Trebuie sa ma obisnuiesc sa dau putin mai lung la cheie .Asa arata bujiile la acesti Km , nu am lera sa vad distanta dintre electrozi.Este sub 1mm, am verificat cu o tabla.
                  Attached Files

                  Comment


                  • DFA - da, e posibil sa fie explicatia ta cu alternatorul cumulat cu faptul ca era mai frig afara si posibil si benzina mai veche in rezervor.
                    Asa cum bine zici mai sus, comportamentul persista cateva minute, pana comuta pe GPL sau era aproape sa comute pe GPL. Stiu ca e un comportament oarecum asteptat in faza de incalzire insa ce era deranjant, era faptul ca murea motorul imediat ce incercam sa accelerez. Acum nu mai am problema asta.

                    Comment


                    • Originally posted by al3xandr3i View Post
                      .... am reclamat si eu problema cu mersul in suturi dimineata, mai ales cand afara sunt sub 0 grade. Am facut asta in mod special, in contextul in care in ultima perioada, murea motorul la rece, cand apasam mai puternic acceleratia. Mi s-a spus ca e o problema la borna bateriei si s-a inlocuit ceva senzor de la borna. Nu mi-au dat mai multe detalii, dar dupa interventia respectiva, mersul in suturi este mult mai rar iar comportamentul la rece, este mai liniar. ...
                      Esti sigur, sigur ca inlocuirea senzorului de curent baterie a fost cauza \rezolvarea acestei probleme cu mersul in suturi \murea motorul la rece, dimineata, mai ales cand afara sunt sub 0 grade ???

                      PS: cine doreste poate sa citeasca mai atent:
                      Originally posted by DFA View Post
                      Nu prea are cum să aibă vreo influență.
                      Ți-au găsit senzorul de curent că e dintr-o revizie cu probleme, cum sunt cele cu revizia C - asta oricum trebuiau să o facă...
                      Ei au făcut legătura dintre cele 2 în mod forțat, ca să pară că au rezolvat ceva.


                      ​Mai degrabă temperatura exterioară a influențat mai mult.
                      În plus, e posibil să-ți fi resetat adaptivii și să recalibreze actuatorul EWG. Cele 2 operațiuni (care NU sunt obligatorii de efectuat la efectul client reclamat de tine) pot îmbunătăți și ele temporar comportamentul la rece.

                      Efectul senzorului de curent e placebo...
                      Cel mult el poate reduce bâlbâiala de la ralanti, când din cauza senzorului de curent alternatorul intră și iese brusc și repetat din sarcină.
                      apoi asta: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:ots-rechemari#toc37
                      si aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...te-motor#toc12
                      etc…

                      Comment


                      • Originally posted by al3xandr3i View Post
                        Asa cum bine zici mai sus, comportamentul persista cateva minute, pana comuta pe GPL sau era aproape sa comute pe GPL. Stiu ca e un comportament oarecum asteptat in faza de incalzire insa ce era deranjant, era faptul ca murea motorul imediat ce incercam sa accelerez. Acum nu mai am problema asta.
                        Diferența dintre cele 2 simptome e importantă, de acea te-am întrebat.

                        1. Cumva motorul se comportă normal abia după ce comută pe GPL?

                        2. Sau se comportă normal după 2-3 minute înainte de a comuta pe GPL?
                        La 1 se rezolvă după update ECU Injecție la ultima versiune. La tine au mai făcut și altceva decât să schimbe borna negativă?

                        La 2 nu prea se rezolvă cu nimic sau (aparent) rezolvarea e aleatoare, nu am determinat un model/tipar...

                        Acum 1-2 săptămâni, un Jogger ECO-G 100 abia coborât de pe trailer, venit de la Mioveni, rece, dimineața, motorul murea când vroiai să-l miști. Motor nou-nouț cu firmware actualizat la zi. Nu ai ce "update" să-i mai faci.... Efectiv fără soluție.​
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Motorul se comporta la rece de parca ar avea aer prea mult, e ceva de genul celor vechi cand nu se utiliza socul. Dupa ce se incalzea mergea bine. La mine a fost aplicata o resoftare dar nu am observat vreo modificare in mersul motorului. Am mers cu masina asa 2 ani si jumatate si m-am obisnuit cu stilul asta, asteptam sa treaca pe gaz ca sa se comporte normal. Am scapat de problemele in octombrie ( s-a vandut "utilajul" ).

                          Comment


                          • Cred ca este de notat asta “…Am scapat de problemele in octombrie ( s-a vandut "utilajul" ).” si se pare ca mircionesb a si facut ceea ce a scris la inceputul lui octombrie anul trecut:


                            Originally posted by mircionesb View Post
                            .... Oricum rezolvare asta de moment nu mi-a schimbat hotararea de a vinde masina.
                            probabil s-a saturat de numeroasele probleme tehnice avute la masina sa si despre care a scris \detaliat in acest topic, iar acum ramane ca altcineva sa isi “bata capul” cu ele.
                            Trist si din pacate adevarat.

                            (dar macar sa speram ca unii de la Dacia \Renault vor invata ceva din multele greseli facute la acest model si sa NU le mai repete , pentru ca numeroasele \diversele probleme tehnice prezente (inca) au “la baza” modul de abordare al acestora si mai ales mentalitatea)
                            Last edited by Gil26; 24 February 2024, 10:02.

                            Comment


                            • Originally posted by mircionesb View Post
                              Motorul se comporta la rece de parca ar avea aer prea mult, e ceva de genul celor vechi cand nu se utiliza socul. Dupa ce se incalzea mergea bine. La mine a fost aplicata o resoftare dar nu am observat vreo modificare in mersul motorului. Am mers cu masina asa 2 ani si jumatate si m-am obisnuit cu stilul asta, asteptam sa treaca pe gaz ca sa se comporte normal. Am scapat de problemele in octombrie ( s-a vandut "utilajul" ).
                              de departe cea mai buna decizie. cred ca si la mine zboara gloaba anul asta m-am acrit. rezolv o problema, apar 3 (de cand o am)

                              Comment


                              • Din ce citesc pe aici și pe Facebook, mă face să renunț la comandă. Am dat avans, am VIN-ul, dar încă nu am perioada de fabricație și livrare. Încă mai am timp, să mă răzgândesc...
                                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google