Originally posted by burtosu
View Post
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
2021 si timoneria schimbata la 3 4 luni de la achizitie. In rest, nici o problema. Si ca mine sau altii sunt majoritatea. Daca vezi probleme, nu inseamna ca sunt la toti, daca ar fi si 20% din masini cu probleme, pt un produs finit reprezinta o "mare problema" pt firma respectiva. Ceea ce nu vad sa fie cazul.
- Likes 4
Comment
-
As mai adauga si faptul ca la astea ce se livreaza acuma problemele mai mult ca sigur sunt deja rezolvate, primesc turbina diferita, chedere fara probleme, senzor de GPL fara probleme, etc.
Ca regula generala e mult mai ok sa astepti 1-2-3 ani dupa ce un produs a fost lansat, foarte multe probleme se rezolva de producator in timp, chestie valabila nu numai in domeniul auto.
- Likes 2
Comment
-
Salutare, ieri m-a lasat alternatorul. Logan GPL, 6 trepte ,din iunie 2022, 32500 km. Am pornit dimineata apoi a inceput sa piuie si mi-a aparut mesajul "avarie electrica pericol". Oprit motor, sunat la service, mi-au zis ca pot merge pana la ei cu acesta eroare. La service au gasit o rola de la trasmisie defecta( curs ceva din ea, e rola acea mica din partea de sus) si apoi mi-au zis ca trebuie inlocuit alternatorul si kitul de trasmisie, aprox. 2 saptamani pana vin piesele. De cand am luat masina mie nu mi-a aparut niciodata mesajul cu incarca baterie, insa de vreo luna de zile imi aparea la cateva zile. Mi-au dat masina la schimb, tot logan dar pe benzina si cutie in 5 trepte. Nu-mi place cum e etajata cutia in 5 trepte, treptele prea lungi, cel putin in oras imi pare mult mai ok cea in 6. Cutia schimba mai greu si parca e mai bine legata fata de a mea, nu misca levierul asa mult, bine e si noua, are doar 5000 de km. Ce m-a frapat este ca dimineata cu motorul rece merge mult mai lin ca a mea. Eu am softul pentru zgomotul tijei de la turbina, prima varianta, din iulie anul trecut. Le-am semnalat mersul usor valurit la anumite turatii, la accelerari usoare si mi-au zis ca o sa puna ultima actualizare de soft, poate amelioreaza si mersul cu motorul rece. Multumit de cum s-au comportat cei din service de data asta. Dacia Giurgiu (fost Eurocar service)
- Likes 2
Comment
-
Ce am uitat sa mentionez, nu folosesc start-stop si nici modul eco. Apropo de modul eco, masina pe care mi-au dat-o avea un consum de 4.2 la suta pe 5000 si ceva de km, eco era activat. Am facut plinul, am resetat consumul si am plecat pana la tara, 17 km, am zis sa merg cu eco sa consum si eu putin, la intorcere nu am rezistat si am renuntat la eco, e trist rau cu eco, parca e loganul de 1.4 pe care l-am avut. Am facut ieri vreo 200 de km, majoritar in oras, consum 7
- Likes 2
Comment
-
Rog colegii care au avut chederele inlocuite sa posteze niste poze daca sunt amabili...sau sa imi spuna pe baza pozelor mele daca asta au primit si ei la inlocuire. Dupa aproape 2 luni au inlocuit unul din chederele cu probleme si asta nou e semnificativ mai subtire si mai mic pe partea unde "calca" pe portiera. As putea sa jur ca se aude si un vag suierat dupa 70, dar e posibil sa fie de la nervii mei (ca bonus m-am trezit cu pomul de Craciun in bord dimineata). Nu am facut inca testul spalatoriei.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
- Likes 3
Comment
-
Salutare,
81000 km inlocuit telematic pe garantie (mai am 4 luni) ,placutele de frana sunt din fabrica originale, masina merge impecabil, pe senzorii de parcare am lipit autocolant rotund de mobila care mascheaza suruburile,nu afecteaza deloc si nu se dezlipesc la spalatorie.
Drumuri bune va doresc si fara probleme la masini.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 2
Comment
-
bmwh548 mi-au înlocuit chederele spate cu același tip ca cele originale. Astea noi par sa fie mult mai flexibile în timp dar de etanșare deja trebuie testat.
S-ar putea unge cu ceva gen silicon chederul și închisă ușa, după asta de urmărit urma siliconului pe ușăSă ne țină turbinele!
- Likes 1
Comment
-
Salutare, am observat ca la 75% din porniri am calculatorul de bord resetat (consum, autonomie, viteza medie), practic plec de la 0. Am varianta fara cheie, si pornesc motorul corect (dupa contact, mesaj ok). Nu este neaparat o problema, dar mi se pare un comportament ciudat si sunt curios daca se manifesta doar la mine.
- Likes 2
Comment
-
Verifică în primul rând siguranța F11, posibil să fie arsă sau cu contact imperfect.
Service - Sigurante - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki (wikidot.com)Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 5
Comment
-
Pe tigaie a lovit-o spiritul Craciunului cu intarziere si s-a decorat. Sunt curios la ce concluzie vor ajunge marti la diagnoza. Erorile se manifesta absolut aleatoriu (Eco pornit/oprit, motor rece, cald...) si motorul moare uneori din senin la relanti.
Edit: facut un drum in afara...e clar mai galagie pe partea cu chederul inlocuit. Am dat un mail la Vocea clientului, vad ce zic si ei (daca vor raspunde).You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
- Likes 3
Comment
-
Pai se aplica laitmotivul “E normal domne’ , asa face toate, nu-i nicio problema” , pomul de craciun chiar este ceva “normal” la acest model , martorii aprinsi si tot felul de mesaje de avertizare fiind destul de des intalnite la multe masini chiar si dupa un timp relativ scurt de la achizitionare (doar ca info la masina mea, modelul anterior, NU am avut nicio eroare si mesaj in cei aproape sapte ani, exceptie un martor pe care l-am “indus” voit intr-un test pentru a confirma ceea ce se scria pe un forum si o eroare cauciuc subumflat cand am uitat sa resetez TPMS la schimbarea anvelopelor).
Referitor la diagnoza, asta cred ca o poti face si tu, iti trebuie doar o interfata destul de ieftina dar conforma (nu neaparat vreun derelek-merelek care este “alt nivel”) si un program dedicat chiar si derivat Dacia \Renault (si eu am o sonda CanClip dar in majoritatea timpului folosesc clonele ieftine dar conforme, sunt mai comod \usor de folosit), pomul acela de craciun poate avea mai multe cauze iar codurile de eroare pot sa ajute in identificarea lor (si cred ca sunt bine de stiut, egal de ce spun \fac cei din reprezentanta). Desigur ca si in acest caz cuvantul de baza ramane “garantie” insa chiar si dupa expirarea ei diagnoza poate sa fie utila, mai ales la acest model, tocmai de aceea am recomandat \sugerat colegilor sa le foloseasca, pe langa pomul de craciun si diverse erori se pot monitoriza si parametri \stari din diferite calculatoare ale masinii mai ales injectie.
Bafta in reprezentanta (cred ca ai nevoie) si sper ca cei de acolo sa iti rezolve in mod corespunzator problema (sau problemele) care pare una destul de serioasa \grava tinand cont pe langa martori si de “… si motorul moare uneori din senin la relanti”.
PS: despre chedere chiar daca pare o problema “marunta” cei de la Dacia inca se mai “lupta” si cu aceasta, ramane de vazut daca la masinile ce se vor produce va mai exista sau nu, valabil si pentru celelalte probleme tehnice prezente si din pacate numeroase la acest model (egal daca unii le ignora si\sau le neaga), unele mai grave altele mai putin, pentru ca “rezolvarile” mai trebuie si confirmate in timp.
- Likes 1
Comment
Comment