Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by catelullego View Post

    Salut!

    Mai simti mirosul ala sub capota? Tot asa e si la mine, acuma pe caldura (20 grade astazi) se simte si in interior. Initial credeam ca e de la ambreiaj, dar ala ma gandesc ca nu mirosea mereu... plus ca nu l-am solicitat, simt mirosul si dupa drumuri lungi.

    Sunt curios daca si cum ai rezolvat... suspectez si eu ca e de la filtru sau ceva de sub capota.

    Update: S-a constatat ca scapa pe la nu stiu ce membrana, s-a comandat piesa si astept. Mi-au spus ca nu exista pericole si pot circula pe GPL pana la remediere.

    Comment


    • Originally posted by asitaka View Post
      Sensorii de parcare - am ajuns la ei sa văd cum stau și ce e posibil de făcut. Am luat mănuși de nitril și le-am înfășurat în jurul conectorului după care am dat deasupra cu bandă izolanta. Voi urmări ce vor face....

      Nu a rezolvat problema. Conectorii senzorilor sunt waterproof și nu aveau rugina contactele când am desfăcut unul din ele pentru inspecție.
      Mă gândesc că din cauza că nu sunt apărătoare de noroi, sare apa până pe spate și din cauza asta da fals pozitiv, altfel pe timp uscat sau umed nu sunt probleme...
      Să ne țină turbinele!

      Comment


      • Da, sunt foarte sensibili - iar apa și mizeria îi afectează.
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Da, iar multe din problemele cunoscute cu senzorii de parcare la L&S3 au fost foarte bine detaliate si aici :
          http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...iguranta#toc15
          Mai adaug cateva capturi cu unele simptome si doar ca ex procedura de diagnosticare a unuia dintre senzori (spate interior stanga, pentru restul sunt asemanatoare), se poate vedea ce \cum se verifica, plus valori de referinta din testerul de diagnoza:
          Attached Files

          Comment


          • Mi-am dat seama că am indus puțin în eroare*

            sensorii unghi mort care luminează in oglindă, anume ei își fac de cap. Cei de parcare nu se activează în orice alt caz în afara marșarierului. Oarecum sensorii de parcare sunt aceiași ca cei de unghi mort...

            Am mai avut problema cu sensorii pe față - aleator îmi da indicație de proximitate. Am ridicat numărul și s-a rezolvat.

            P.s. Mia apărut mersul in valuri nițel la 35.000. zornăie de pe la 28.000
            M-am programat la reprezentanta, sper că va face când ajung acolo. Nu face nasol mereu, doar uneori.
            dacă nu rezolvă mă duc la un service de turbine
            Last edited by asitaka; 19 April 2024, 12:19.
            Să ne țină turbinele!

            Comment


            • Vă salut!
              Schimbat în garanție :
              - suport motor și suport cutie de viteze ;
              - protecțiile antipraf de la telescoapele față ;
              - chedere uși spate.
              SS3
              Să vă uitați la acele protecții antipraf, le-am văzut când am schimbat cauciucurile.
              Mașina are 39000 km.

              Comment


              • Știe cineva ce zornăie în spatele ceasurilor de bord?
                Mulțumesc!

                Comment


                • Turbina - mai precis supapa de descărcare - detalii, cauze și soluții pe Wiki - OTS - Rechemări - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki (wikidot.com)
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Va salut .
                    am un L3 cumparat in Noiembrie 2023 , am ajuns la pagina 100 , o singura persoana a intrebat undeva in primele 20 de pagini , este normala functionarea compresorului AC intermitent ? 10 sec pornit , 10 sec oprit ?

                    Va multumesc

                    Comment


                    • Salut,
                      Un raspuns bine detaliat la aceasta intrebare (dar nu numai) il gasesti deasemenea (plus unele probleme tehnice cu AC) pe Wiki : http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:faq-climatizare
                      si citez un extras (iar acest site foarte util este citit si mentionat chiar si pe forumurile straine, mai ales cel german):

                      Funcționare
                      De ce ac-ul pornește și se oprește la fiecare 15 secunde, asa este la toate? Menționez ca 15 secunde dă rece, se oprește, iar dupa 5 secunde pornește iar.
                      Comportamentul este normal, pentru că compresorul AC este de tip On/Off - nu cu capacitate variabilă care să funcționeze încontinuu.
                      Cu cât temperatura din habitaclu este mai aproape de cea dorită cu atât ritmul de pornire/oprire se mărește (compresorul funcționează un timp mai scurt).
                      Invers, cu cât temperatura din habitaclu este mai departe de cea dorită cu atât compresorul funcționează un timp mai lung, pentru a mări confortul cât mai repede.
                      ATENȚIE:
                      ECO Mode influențează ritmul de răcire al habitaclului - pauzele de funcționare a compresorului fiind mai mari - mărind astfel timpul în care habitaclul va atinge temperatura dorită și confortul va fi mai mic.
                      ECO Mode de asemenea influențează și modul de funcționare a răcirii motorului - temperatura motorului crescând cu 5-10 grade Celsius - ECO Mode nefiind recomandat pe caniculă.
                      ECO Mode are sens mai mult toamna, iarna și primăvara - NU vara.
                      PS: desigur ca si la L&S3 modul functionare AC in anumite conditii se poate vedea cel mai bine si via diagnoza, atasez doar ca ex un grafic de la masina din semnatura (chiar daca este model \motorizare diferita cu AC automat monozona se poate vedea comportamentul, iar modul de monitorizare al parametrilor la XJF este asemanator).
                      Attached Files
                      Last edited by Gil26; 19 April 2024, 18:18.

                      Comment


                      • Indiferent ca este in modul auto , ca este pe modul manual , temperatura pe low sau 22-24 grade ,la prima treapta sau ultima de ventilatie , compresorul porneste si se opreste la acelasi interval de timp ( se aude acel "clanc" de pornire )


                        ​​Nu este posibil cantitatea de freon sa fie prea mare sau prea mica si sa declanseze compresorul .
                        Deasemenea apa ( condensul) nu ar trebuii sa curga sub masina?

                        Cum previi aburirea geamurilor cand compresorul functioneaza cateva secunde apoi se opreste?

                        Comment


                        • Originally posted by mariusbd11 View Post
                          Indiferent ca este in modul auto , ca este pe modul manual , temperatura pe low sau 22-24 grade ,la prima treapta sau ultima de ventilatie , compresorul porneste si se opreste la acelasi interval de timp ( se aude acel "clanc" de pornire )
                          Nu, intervalul de timp este variabil, nu fix, a postat Gil26 un grafic revelator mai sus...


                          Originally posted by mariusbd11 View Post
                          ​​Nu este posibil cantitatea de freon sa fie prea mare sau prea mica si sa declanseze compresorul .
                          Asta doar dacă instalația AC e defectă - lucru puțin probabil pentru o mașină de doar 3-4 luni de zile..., vezi principiul #6 - Principii - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki (wikidot.com)


                          Originally posted by mariusbd11 View Post
                          Deasemenea apa ( condensul) nu ar trebuii sa curga sub masina?
                          Ba da, dar cantitatea de condens depinde de gradul de umiditate și de punctul de rouă. Primăvara sau toamna nu e obligatoriu să găsești o baltă sub mașină..., pe caniculă, da...


                          Originally posted by mariusbd11 View Post
                          Cum previi aburirea geamurilor cand compresorul functioneaza cateva secunde apoi se opreste?
                          Se numește impendanță termică sau histerezis - vaporizatorul nu se încălzește instantaneu când compresorul s-a oprit, el încă este foarte rece, freonul din el încă absoarbe căldură din habitaclu chiar dacă nu mai circulă, deci tu nu vei simți o diminuare a răcirii în timpul pauzelor pe care le face compresorul.
                          Graficul postat de Gil26 iarăși este foarte revelator în acest sens...
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • mariusbd11nu vezi pe sub mașina prea mult condens deoarece tevusca aia picura pe scutul de plastic, care are forma unei tave...
                            Attached Files
                            Să ne țină turbinele!

                            Comment


                            • Am ajuns la service cu zornaitul turbinei.
                              Au facut update la softul de injectie, dar nu au putut spune din ce data este softul. Cica au conectat calculatorul dupa VIN si le-a venit notificare ca este update si l-au aplicat.
                              Acum supapa se tine mai stransa, se aude nitel, dar comparativ cu ce sea auzea inainte - doar 5-10% din ce a fost. Deci uzura este prezenta, softul doar face ca actuatorul EWG sa tina supapa mai strans probabil.
                              Modulul SOS dadea cheita in bord, uneori fiecare cateva secunde/minute pe denivelari. Au reprogramat modulul si vedem cum face mai departe.
                              E placut sa nu mai aud zornaiala, dar oricum ma voi adresa la un service pentru turbine in timpul apropiat
                              Să ne țină turbinele!

                              Comment


                              • Salutare astăzi am observat tija de la selectorul de viteze care întra În cutia de viteze având transpirații de ulei ,dacă a mai Întâmpinat careva acesta problema ?
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google