Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din pacate pentru mine nu pot ignora martorii am sunat la doua service-uri m-au programat peste o luna si nu mi-au dat nici o sugestie (sa fac ce am făcut),da stiu ca acumulatorul se verifica in sarcina e cu gel am aflat ulterior eu am o vârstă si nu prea stiu cu astea dar ma descurc cum pot . Multumesc oricum pentru informatii le pun cap la cap si iau ce-mi trebuie

    Comment


    • nelutu_pop: Conform la garantia de mobilitate a producatorului, aceasta include "Servicii de Asistență Rutieră non stop - în caz de defecțiune". Manifestari ale masinii care nu sunt in manualul de utilizare, incluzand pom de craciun in bord, dupa parerea mea intra la sunat la Dacia Asistenta. Ceea ce iti recomand sa o faci data viitoare, daca mai apare.

      Comment


      • Multumesc Paul_Damian asa o sa fac data viitoare daca se mai intampla

        Comment


        • ​​Mi-am procurat un adaptor bluetooth OBDII ELM327 V2.1 (recomand cu bluetooth+wifi, la moment am doar cu bluetooth) si folosesc aplicatia Torque pentru a monitoriza sensorii. Am descoperit ca DFA avea dreptate ca motorul nu merge la 90 ci 98-99 grade, fara modul eco activat.
          Inca nu am avut erori care sa le pot verifica.
          Scopul principal al achizitiei sunt monitorizarea temperaturii( in caz de probleme cu pompa de apă) si citirea erorilor.
          DFA mentioneaza ca la masinile din 2021 este inchis accesul la citirea datelor, in cazul meu cu masina din 2021 s-a aplicat un update soft la injectie acum in 2024( nu cunosc versiunea ), cred ca asta a dus la posibilitatea de a vizualiza parametrii

          Attached Files
          Să ne țină turbinele!

          Comment



          • Colegul DFA a explicat despre activari functii si aici http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:f...-se-pot-activa
            sau despre racire motor http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...te-motor#toc16 si pompa apa http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...te-motor#toc44
            Iar de ceva timp cei de la Dacia \Renault au deschis “poarta” CWG sau SGW la citire parametri si erori (pentru ca si ei trebuie sa respecte reglementarile europene referitoare la acest aspect) insa aceasta fiind “inchisa” doar la scriere \modificare (despre “deschiderea” ei poate sa fie alta discutie).

            Apoi clona aceea Super Mini ELM327 Bluetooth V2.1 BT este “gunoi” , de fapt si in comentariile din acel link multi useri au scris ca este fake.
            Si pe acest forum am explicat \detaliat in multe posturi ca NU s-a reusit sa se cloneze cipul original ELM327 V2.1 (evident nici celelalte versiuni superioare) ale canadienilor de la ELM Electronics iar fratele chinez a incercat sa pacaleasca asta “manarind” softul interfetei, deci toate clonele acestea SuperMini cu soft V2.1 (sau “superioare”) sunt bune de aruncat la gunoi, multe din datele “citite” fiind irelevante sau gresite, plus ca aplicatia Torque este una generica multimarca, la fel si erorile sub forma ex Pxxxx.


            PS: in posturile 3303, 3304 si 3306 am oferit cateva detalii referitoare la aplicatia Torque si Logan &Sandero III plus cateva PID-uri doar ca ex din UPC si injectie (se poate vedea si formula pentru ex temperatura lichidului de racire).
            Dar pentru citire parametri si erori L&S3 recomand aplicatiile derivate din CLiP si DDT2000 programe dedicate Dacia \Renault, atat parametri cat si erorile sub forma DTCxxxxxx sau DFxxxx fiind mult mai precise, inclusiv pentru rezolvarea unor probleme tehnice aferente, iar daca se foloseste vreo clona ELM327 (egal BT, WiFi sau USB) atat cipul trebuie sa fie corespunzator cat si versiunea softului cel mult V1.5.

            Comment


            • Salut,

              Are cineva experienta cu solutiile de curatare a sistemului AC?

              De cateva zile se simte constant un miros urat cand folosesc AC-ul (adica mereu), si ma gandesc ca trebuie curatat... filtrul din habitaclu l-am schimbat anul acesta, nu e de acolo. Recomandati solutie de tip spuma? sau spray?

              Merci!

              Comment


              • Am folosit tip spuma cu efect mai bun, cel spray nu si-a pastrat decat mirosul o zi.Din patania cu masina mai veche am evitat sa folosesc recircularea, plus ca la destinatie daca am timp opresc aerul conditionat si dau ventilatia la maxim pentru cateva minute pentru a evapora condensul. Mai nou am folosesc filtru cu , carbune activ,antibacterian si antifungic.

                Comment


                • Spuma, ajunge mai bine pe unde trebuie. Eu am facut operatiunea la inceputul lui iunie si inca nu am mirosuri dubioase (si eu nu merg nici noaptea fara AC pornit).

                  Comment


                  • Originally posted by catelullego View Post
                    Salut,

                    Are cineva experienta cu solutiile de curatare a sistemului AC?

                    De cateva zile se simte constant un miros urat cand folosesc AC-ul (adica mereu), si ma gandesc ca trebuie curatat... filtrul din habitaclu l-am schimbat anul acesta, nu e de acolo. Recomandati solutie de tip spuma? sau spray?

                    Merci!
                    Eu în fiecare an la începutul lunii mai folosesc spuma și apoi la OMV(nu toate au) ozonificare. Costă 15 lei parca durează 10 minute și efectul este garantat câteva luni de zile.

                    Comment


                    • catelullego spuma e cea mai bună soluție.

                      Unica e că dacă dai spuma pe la filtrul de aer, nu pare că are cum să ajungă după evaporator.
                      Teoretic ai putea pune capacul înapoi, seta treapta 1 ventilare (dar cum spune DFA sa nu cumva sa ducă spuma prin aeratoare sa se lipească in timp voleții directionare aer).
                      Eu leg țeava de la tubul cu spumă de un instrument (ex. cheie torx/hex), cu cot de 90 grade cu care sa pot acoperi tot evaporatorul pe la filtru. Desigur scot capătul pentru împrăștiere in toate părțile. După, bag tubul cu spuma cât de adânc pot și prin tevușca de scurgere a condensului de sub mașina ( nevoie de groapă/elevator ) ca să se dezinfecteze și în spatele evaporatorului (grija sa nu iasă pe unde ai băgat tubul, tine-o strâns).
                      Ca cantitate cam 30-40% in față, 60-70% pe țeava de scurgere. Important să-l lași să acționeze 30 min și după asta activezi ventilarea/ac ( deja depinde de instrucțiune ).

                      ​​​​​​Oricum las de fiecare data după ce opresc 3-5 min să se usuce evaporatorul.
                      Să ne țină turbinele!

                      Comment


                      • sfatul meu , ca sa evitati mirosutile neplacute, este urmatorul ( eu asa fac de cand am masina si functioneaza)

                        Cand folositi ac-ul, inainte de a ajunge la destinatie (asta daca nu plecati in cateva ore iar si masina sta peste noapte) opriti ac-ul, dezactivati recircularea si pornit ventilatia macar la jumate, pentru cateva minute pe drum, catre destinatie. se usuca usor usor si o sa va feriti de acele mirosuri de balta/apa statuta etc...

                        Comment


                        • Oprirea commpresorului înainte de a parca mașina doar întârzie apariția mucegaiului și a bacteriilor pe vaporizator și filtru.

                          Soluția optimă este dezinfectarea anuală cu spumă și înlocuirea anuală a filtrului de habitaclu.

                          O fac la toate mașinile de aproape 20 de ani și nu am avut niciodată mirosuri urâte în mașină - fără să opresc manual compresorul sau mai știu eu ce manevre...

                          Filtrul poate fi schimbat și la 2 ani dacă rulați puțin sau în medii mai curate, dar dezinfectarea anuală cu spumă e mai mult decât recomandată, e pentru sănătatea voastră și a pasagerilor.

                          Un spray cu spumă costă 30-40-50 lei și puteți face 2-3 dezinfectări, deci 2-3 ani. O nimica toată pentru o operațiune care vă ia 40-50 de minute pe an.
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Am dat "Like", subscriu si confirm (la toate masinile detinute, egal de tipul AC, inclusiv cea actuala, fara alte "manevre", doar pe Auto, schimbat filtrul habitaclu cam la 7-8 luni, fara mirosuri neplacute, probleme tehnice, ...)

                            Comment


                            • Originally posted by DFA View Post
                              Oprirea commpresorului înainte de a parca mașina doar întârzie apariția mucegaiului și a bacteriilor pe vaporizator și filtru.

                              Soluția optimă este dezinfectarea anuală cu spumă și înlocuirea anuală a filtrului de habitaclu.

                              O fac la toate mașinile de aproape 20 de ani și nu am avut niciodată mirosuri urâte în mașină - fără să opresc manual compresorul sau mai știu eu ce manevre...

                              Filtrul poate fi schimbat și la 2 ani dacă rulați puțin sau în medii mai curate, dar dezinfectarea anuală cu spumă e mai mult decât recomandată, e pentru sănătatea voastră și a pasagerilor.

                              Un spray cu spumă costă 30-40-50 lei și puteți face 2-3 dezinfectări, deci 2-3 ani. O nimica toată pentru o operațiune care vă ia 40-50 de minute pe an.
                              Exact la fel procedez si eu cu mentiunea ca la jumatatea anului adica pe la inceputul verii ii fac o ozonificare la OMV fara sa fac reclama costa vreo 15 lei parca si efectul este garantat.

                              Comment


                              • Ozonul este bun dar corodeaza, atentie unde este folosit si cat de bine este aerisita zona dupa aia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google