Vai, ce ne atacam! Fiecare isi ia ce doreste pana la urma. Personal nici nu ma intereseaza, o ziceam doar asa de amorul artei. Atat doar ca spiritul practic nu are a face cu ce spui tu. In primul rand, pentru un acelasi diametru al rotii, jantele mari diminueaza confortul si cresc consumul. Din pacate, ce spui tu e exact pe dos:
- daca vrei sa elimini pietrele de la rinichi, jante mai mari, asta apropo de drumurilr/gropile din RO,
- apoi ai pretul mai mic la anvelope mai mici,
- chiar si directia masinii e solicitata un pic mai mult la jante mai mari.
Daca la alea de tabla se ciobesc capacele (le schimbi, da-le dreaq ca-s ieftine), la alea de aliaj se ciobesc... ele. Apoi pretul jantelor din aliaj este semnificativ mai mare. Repet, dpdv practic si functional diferenta e cam covarsitoare in favoarea celor de tabla. Nu neg ca arata mai bine cele din aliaj, insa, personal, nu sacrific restul pentru doar atat, la fel cum n-am nici culoare rosie la masina...
- daca vrei sa elimini pietrele de la rinichi, jante mai mari, asta apropo de drumurilr/gropile din RO,
- apoi ai pretul mai mic la anvelope mai mici,
- chiar si directia masinii e solicitata un pic mai mult la jante mai mari.
Daca la alea de tabla se ciobesc capacele (le schimbi, da-le dreaq ca-s ieftine), la alea de aliaj se ciobesc... ele. Apoi pretul jantelor din aliaj este semnificativ mai mare. Repet, dpdv practic si functional diferenta e cam covarsitoare in favoarea celor de tabla. Nu neg ca arata mai bine cele din aliaj, insa, personal, nu sacrific restul pentru doar atat, la fel cum n-am nici culoare rosie la masina...
Comment