Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DFA View Post
    Pentru că o să apară discuții privind erorile de injecție, anti-poluare și filtrul de particule...

    ..........
    8. ați alimentat cu benzină "proastă";
    9. ați alimentat cu GPL "prost";
    Nu au carburantii comercializati licente/FDS-uri care garanteaza ( cel putin teoretic ) respectarea normativelor indicate de producator ( E, B, etc )?
    Daca mecanicul / service-ul face o afirmatie contrara ( ati alimentat cu carburant prost ) pot fi invitati sa demonstreze acest lucru. Nu stiu, ia mostra din rezervor, o duce la analiza si constata ca in rezervor nu este produs care se incadreaza la specificatiile de livrare SF-35, tip E10 ale OMV Petrom ( dau un exemplu ).
    Inteleg ca mergem in service opariti si numa buni de jumulit, dar sa mai taie din ele, da-le dracu..

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      7. Fals se regenerează, dar nu la fel de des ca la diesel
      GPF pe bază de corderită se "regenerează" pasiv, continuu, doar când motorul NU e în sarcină (ex. frână de motor), sau de fiecare dată când mașina decelerează - pentru că GPF are nevoie de oxigen (care la Diesel e în plus în mod natural) dar care lipsește la benzină (din cauză de amestec stoichiometric).
      Deci e total pe invers decât la Diesel, "regenerarea" pasivă are loc FOARTE FRECVENT, ÎN MOD CONTINUU - scenariul nefavorabil fiind rularea foarte mult pe autostrăzi ne-aglomerate la câmpie - adică fără pante/rampe și cu ocazii mici de frânare.
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Care sunt statiile GPL pe care le evitati? In curand imi vine un ECO-G 100, si fiind prima masina pe GPL nu stiu cum e cu acest combustibil.

        La actuala masina foloseam motorina standard de la Rompetrol sau OMV - n-am avut niciodata probleme, ma gandesc si ca benzina de la ei trebuie sa fie ok.

        Si inca ceva, la GPL mereu am vazut ca un angajat alimenteaza masinile... asa-i peste tot?

        Multumesc!

        Comment


        • Originally posted by catelullego View Post
          Care sunt statiile GPL pe care le evitati?
          Doar pe cele cu prețuri nesimțite.

          Originally posted by catelullego View Post
          Si inca ceva, la GPL mereu am vazut ca un angajat alimenteaza masinile... asa-i peste tot?
          Încă nu am văzut stații GPL self-service în România, dar am văzut că în alte țări există așa ceva.
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Va salut!
            Am primit masina in 21 iulie. Am facut un drum de mare, de la Cluj, dus- intors, iar pe parcurs am avut cam de 10-12 ori probleme cu clima (manuala, nu automata). Problema a constat in urmatoarele: dupa un timp de functionare, cam de o ora de la pornire la acest drum, efectiv nu mai sufla aerul. A inceput sa sufle tot mai slab, apoi nu se mai simtea deloc. Am mutat in toate pozitiile directionarea aerului, cu toate intensitatile, degeaba. Nici macar aer cald nu mai sufla, nimic, nimic. Solutia a fost oprirea, motor oprit cam 5-10 minute, apoi repornit, si iar mai mergea o bucata, scurta, dupa care iarasi sufla tot mai slab pana la blocare totala. Pai a fost groaznic, ca si cum nu as fi avut clima deloc, pe autostrada, la 35 de grade, a trebuit sa merg cu geamuri deschise. A mai avut cineva problema asta?

            Comment


            • Da, aparent se pare că îngheață vaporizatorul și gheața formează o barieră în calea aerului - care nu mai trece dincolo de filtrul de habitaclu și rămâne prins în aerotermă.

              Deși instalația AC ar avea senzor anti-îngheț aparent acesta nu blochează compresorul ca să apuce gheața să se topească la timp (înainte să blocheze fluxul de aer).
              După cum ai observat, o pauză din mers permite gheții să deblocheze fluxul de aer.
              Puteai să nu te oprești din mers și să permiți gheții să se topească prin oprirea temporară a compresorului (AC Off) - adică ce ar fi trebuit să facă și senzorul anti-îngheț.

              Problema aceasta apare atât la AC Manual cât și la Climatronicul Monozonă.

              Instalația AC pare exagerat de eficientă, răcește foarte puternic și face rapid gheață - lucru care nu se întâmpla de exemplu la prima generație de Logan, care nici măcar nu avea senzor anti-îngheț (dar era pus pe variante destinate țărilor tropicale, parcă).
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • Ok, sa inteleg ca AC este atat de eficient, incat devine complet ineficient...Pentru că, exact atunci cand e mai mare nevoie de el, se blocheaza. Acum, nu pot sa zic ca in scurtele perioade cand a functionat la acel drum ar fi facut un frig prea mare, in masina, nici vorba, mai ales ca eu nu suport sa fac prea rece in masina, deci să zic ca m=as fi multumit cu un 26-27 de grade in masina, fata de de 35 cat erau afara...Dar am avut parte de racoare doar pentru scurte perioade. Nu mi se pare normal totusi, e ca si cum nu as avea AC la drum lung... pt. ca in oras, la drumuri scurte, nu a aparut problema, pare ca survine doar la deplasari mai lungi de 30-40 km, sa zic asa...Dar totusi, nu e normal sa ai parte de AC si la drum lung, pe autostrada, pe caldura? parca atunci e cea mai mare nevoie... Am fost la service si au cam dat din umeri, au zis ca sa o programez la o resoftare (nu stiu cum ar putea rezolva asta problema?), chestia e ca am fost programat doar in 6 octombrie, cand deja caldurile sunt cam duse si nici nu o sa mai pot sa imi dau seama daca s-a rezolvat problema, caci nu vor mai fi zile asa calduroase sa necesite AC-ul. Ce parere aveti, oare acea resoftare poate rezolva problema?

                Comment


                • Aer cald îți sufla când a făcut figuri? Ai incercat sa o treci pe cald? La mine nu mai sufla aer deloc, dar intermitent. Cu toate că ventilația era pe treapta maxima nu suflă deloc. Problema la mine a fost de la siguranța de 40A de la motor ventilație,care se incalzea excesiv și decupla, apoi iar mai cupla. Mi-au luat siguranța de pe geamurile spate și au pus-o, acum funcționează, doar geamurile spate merg cu întreruperi. Aștept o altă siguranța de aprox o lună

                  Comment


                  • Hmmmm, ceea ce spui, d-le doctor, ma pune pe ganduri... Da, nu mai sufla aer deloc, nici macar cald! Nici macar pe maxim! Dar imi amintesc acum ca chiar a doua zi dupa cumparare, am dus-o inapoi la service ca nu sufla deloc aer, de niciun fel. Au zis ca e un contact imperfect, dar i-am vazut umbland la sigurante. Apoi a mers o zi, iar apoi iar nu mai sufla nimic. Iar am dus-o in service, iar au mesterit ceva la sigurante... Apoi a mers, credeam ca e rezolvata problema... pana la drumul de mare, cand a facut ceea ce am scris mai sus, adica se tot bloca aerul, si apoi se debloca dupa oprirea motorului si pauza de vreo 5-10 minute. Poate o fi legata problema de siguranta... nu stiu, dar ei au zis sa faca re-softare...Oricum, nu ma pot baza deloc pe climatizare la drum lung, efectiv te sufoci in masina asta la drum lung cand ramai fara AC. La drumuri scurte, de oras, nu face probleme.

                    Comment


                    • Originally posted by DFA View Post
                      Problema aceasta apare atât la AC Manual cât și la Climatronicul Monozonă.
                      Aici te contrazic, la AC manual nu mi-a facut nicio problema in sensul ca sa se blocheze si sa nu mai bage aer rece.

                      Comment


                      • Iar cu AC automat monozona pe L2 nu am avut vreo problema in mai bine de 4 ani, "baga" foarte bine atat rece cat si cald, cam 70-80% din timp pe an il folosesc doar pe automat (cel mult cu reglajul temperaturii cateva grade).

                        Comment


                        • Este vorba de siguranța de 40A cea încercuită. Nu se găsesc pe piața, chiar și aftermarket aceste siguranțe. Mie mi-au luat-o de pe geamurile spate.
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                          • Ok, multumesc de sugestie. As incerca sa o schimb si eu asa, siguranta aceea, poate se rezolva atat de simplu problema cu AC, daca e de acolo baiul. Dar... eu am versiunea esential, fara geamuri electrice la spate, deci nu cred ca este nici siguranta pentru ele. Voi intreba prin magazine de piese auto, poate a aparut.

                            Comment


                            • Originally posted by jelly View Post
                              Aici te contrazic, la AC manual nu mi-a facut nicio problema in sensul ca sa se blocheze si sa nu mai bage aer rece.
                              Nu e obligatoriu să se întâmple la toți cu AC manual - iar dacă cauza e o siguranță/contact imperfect iarăși e posibil să nu apară la toți.
                              Pe forum sunt prezente vreo 2 cauze până acum - unii membrii le confundă și sunt greu de separat - gheață respectiv contact electric imperfect. Dacă or mai fi și combinate la unele mașini deja e și mai greu de zis...
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Cert e ca sunt ceva probleme cu ac-ul automat atat la Duster 2 cat si Clio 5.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google