Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DFA View Post

    Nu e obligatoriu să se întâmple la toți cu AC manual - iar dacă cauza e o siguranță/contact imperfect iarăși e posibil să nu apară la toți.
    Pe forum sunt prezente vreo 2 cauze până acum - unii membrii le confundă și sunt greu de separat - gheață respectiv contact electric imperfect. Dacă or mai fi și combinate la unele mașini deja e și mai greu de zis...
    O intrebare diferita de subiect. Sti in ce plaja incarca alternatorul bateria ? Am masurat si la relanti incarca 14,75 v. La modelele vechi era intre 14-14, V.

    Comment


    • Încărcă cât și când trebuie. Ai pe baterie, la borne (unde contează), între 11,7 și 15,6V.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Originally posted by Gil26 View Post
        Atasat si cateva capturi.
        Si ce credeti, in regimul asta de incarcare credeti ca ramanem fara baterie la iarna, daca nu o pornesti sa zicem, o saptamana ?

        Comment


        • Numai daca lasi capota saltata peste noapte. Ramai sigur fara baterie. ;)
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • Dezvolta, te rog...

            Comment


            • Adică ți-o fură....

              Comment


              • Mi-a atras atenția o anumită secundă 16:24:55. Acolo ai avut un peak la turații motor peste 2500 rpm. În aceeași secundă puterea și sarcina alternatorului erau minime,chiar și tensiunea bateriei mai mică. Cu alte cuvinte cu cât o turezi mai mult cu atât îi taie încărcarea bateriei. E invers fata de ceea ce știam la mașinile de producție mai veche.

                Comment


                • Originally posted by jelly View Post
                  Adică ți-o fură....
                  am ramas fara iaurt...

                  Comment


                  • Originally posted by Scotty View Post
                    Si ce credeti, in regimul asta de incarcare credeti ca ramanem fara baterie la iarna, daca nu o pornesti sa zicem, o saptamana ?
                    In regimul acesta de incarcare nu am ramas deocamdata dupa patru ani\ierni fara baterie si dupa masuratorile facute cred ca ma mai tine inca vreo doi. Dar cu incarcarea pilotata si ESM nu este exclus ca la unele L3 sa fie si ceva probleme (insa posibil sa fie doar cazuri particulare ce depind de mai multi factori).

                    Comment


                    • Originally posted by Doctorutm View Post
                      Mi-a atras atenția o anumită secundă 16:24:55. Acolo ai avut un peak la turații motor peste 2500 rpm. În aceeași secundă puterea și sarcina alternatorului erau minime,chiar și tensiunea bateriei mai mică. Cu alte cuvinte cu cât o turezi mai mult cu atât îi taie încărcarea bateriei. E invers fata de ceea ce știam la mașinile de producție mai veche.
                      Foarte buna observatia, prin incarcarea pilotata (in mare si pe scurt) se incarca pe franare si se da tot ce se poate pe accelerare (se poate vedea si din grafice) dar aici mai intervin cativa factori (inclusiv prin acest energy smart management).

                      Comment


                      • Hai ca eu ma vad nevoit sa completez lista cu defecte.Ieri am ramas fara sunet.degeaba am schimbat melodiile, am dat pe radio sau video, am schimbat stickul, nu aveam sunet,
                        am dat la maxinm din tableta si din butoanele de langa volan, am verificat sa nu fie Mute....
                        Am oprit tableta, am scos cheia din contact, am deschis usa, am incuiat masina si am reinceput procesul... tot fara sunete.nici la conectarea cu telefonul nu aveam sunet, apare pe tableta ca sunt sunat, dar nu se aude nimic.Nu am sunet nici de la senzorii de parcare, pe tableta se vede ca e ceva in dreptul lor, trec in verde/galben/rosu dar fara sa scoata masina vreun sunet.Nu cred ca e din cauza caldurii ca am lasat-o in soare in parcare. Tableta arata 28 grade, cand am pornit am dat drumu la clima catre parbriz, au fost zile in care a fost mult mai cald si nu a facut asa...

                        Comment


                        • Originally posted by maryurs24 View Post
                          ...Am oprit tableta, am scos cheia din contact, am deschis usa, am incuiat masina si am așteptat 30mininute apoi am reinceput procesul... tot fara sunete.nici la conectarea cu telefonul nu aveam sunet, apare pe tableta ca sunt sunat, dar nu se aude nimic....

                          Dacă nu ai făcut ce scrie cu bold, degeaba.

                          Medianavul gen 4.5 aka Mediadisplay/nav poate sta cu ecran oprit și 10 minute după ce ai scos cheia din contact/blocat mașina
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Sa sti ca a stat si mai mult de 30 min oprit dar nu stiu sigur daca a fost si incuiata masina. Adica dupa ce mi s-a luat de incercari, butonari... am lasat-o in pace si am stat de vorba cu un prieten.Mai mult de 30 m,in nu am trecut pe la ea si cheile le aveam in buzunar. Tot degeaba.

                            Comment


                            • Ok, dacă fenomenul e reproductibil direcția reprezentanță - garanție
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google