Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Bonzo_Madrid View Post

    Dupa schimbarea timoneriei sa zici daca s-a schimbat ceva.
    Am facut cateva ture de oras cu ea,cred ca am luat o din reprezentanta cu prb.Nici la inceput nu era asa OK.Chiar nu se compara.Daca simti ca ceva nu e cum trebuie mergi cu ea sa verifici.

    Comment


    • Originally posted by viruszatu1 View Post
      Bine v-am gasit!
      Depasesc si eu 1000km zilele astea si singurul lucru care ma deranjeaza pana acum e un greieras aflat la nivelul urechii stangi, dincolo de plafoniera, in locul unde ar trebui sa vina un maner pe partea usii soferului. Exista dintre voi persoane care s-au adresat celor de la Dacia pentru remedierea acestui tip de problema, si s-a rezolvat? Sau sa ma resemnez si sa ma obisnuiesc cu acel greiere si cu viitori altii, poate, pentru ca exista posibilitatea ca cei din service sa faca mai rau prin desfacerea anumitor piese care provoaca zgomote cand se trece peste denivelari...?
      Va multumesc.
      Te ai uitat la cheder?Poate e turtit si intra un mic curent de aer care iti creeaza sunetul.

      Comment


      • Deci e mai bine, dar nu perfect.

        Comment


        • Originally posted by Matu View Post

          Am facut cateva ture de oras cu ea,cred ca am luat o din reprezentanta cu prb.Nici la inceput nu era asa OK.Chiar nu se compara.Daca simti ca ceva nu e cum trebuie mergi cu ea sa verifici.
          Deci au schimbat doar cablurile timoneriei sau au mai schimbat și altceva?
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Originally posted by viruszatu1 View Post
            Bine v-am gasit!
            Depasesc si eu 1000km zilele astea si singurul lucru care ma deranjeaza pana acum e un greieras aflat la nivelul urechii stangi, dincolo de plafoniera, in locul unde ar trebui sa vina un maner pe partea usii soferului. Exista dintre voi persoane care s-au adresat celor de la Dacia pentru remedierea acestui tip de problema, si s-a rezolvat? Sau sa ma resemnez si sa ma obisnuiesc cu acel greiere si cu viitori altii, poate, pentru ca exista posibilitatea ca cei din service sa faca mai rau prin desfacerea anumitor piese care provoaca zgomote cand se trece peste denivelari...?
            Va multumesc.
            Salut!
            Colțul din stânga sus al chederului de la șofer atinge caroseria. Exact partea din cheder care nu are acel puf. Puțină vaselină siliconică și se rezolvă.

            Comment


            • Originally posted by DFA View Post

              Deci au schimbat doar cablurile timoneriei sau au mai schimbat și altceva?
              Doar cablurile

              Comment


              • Originally posted by ursamajor View Post

                Singura mea problema este ca la dezactivarea manuala a Stop&Start uneori LED-ul rosu care indica asta nu se aprinde, ci apare doar mesajul pe displayul monocrom. Nu stiu daca e normal, dar voi merge la dealer/service candva sa vad daca "asa face toate".
                Am patit si eu astazi, aveam luminile de intalnire pe manual, am dezactivat Stop&Start si ledul de pe buton nu s-a aprins, doar mesaj pe display.
                Dupa ce am dat farurile pe Auto ledul de pe buton s-a aprins...

                Comment


                • Știe cineva între ce perioada au fost produse Logan 3 afectate de rechemarea cu conducta de alimentare?

                  Comment


                  • normal nu trebuie sa anunte ei daca sunt probleme? adica au o baza de date cu acei clienti si lotul cu problema. nu cred ca (desi suntem in romania) lasa asa random, care vede bine, care nu, sa fie sanatos...

                    Comment


                    • Originally posted by viruszatu1 View Post
                      Depasesc si eu 1000km zilele astea si singurul lucru care ma deranjeaza pana acum e un greieras aflat la nivelul urechii stangi, dincolo de plafoniera, in locul unde ar trebui sa vina un maner pe partea usii soferului.

                      Aceasi chestie o patesc si eu, la anumite denivelari de drum, probabil cand schimba sarcina mai mult pe stanga, este o scartaiala mica langa urechea stanga, in buretele ala sau sub, nu imi dau seama... Le-am comunicat-o si strambau din nas. AM zis sa trec iarna(poate mai am si altele) si dupa la prima revizie sa ii rog sa se uite acolo. (800+ km si la mine, nu a facut la inceput asa)

                      Comment


                      • Pățesc tot mai des adică aproape o pornire pe zi să pornească mai greu, după ce învârte de 2 ori, dar azi a fost cel mai nasol că după ce a pornit greu s-a oprit imediat. I-am dat după cheie și a pornit perfect.,nu îmi apare pe bord nici un martor aprins, nici o eroare. Nici nu știu care ar fi rezolvarea deoarece din ce am citit prin alte părți au mai avut și alții probleme și au fost cu ele la service, iar acolo bineînțeles nu le-a găsit nimic,,, asa face toate. ''

                        Comment


                        • Configuratia cu gpl ? intreb pentru ca eu am observat aceasi chestie, daca ajung pe gpl si opresc pe gpl, cand o pornesc porneste putin mai greu. daca ajung pe benzina, porneste mai bine.
                          Last edited by 77sky; 16 October 2021, 20:46.

                          Comment


                          • Da pe Gpl. Pe benzina nu am sesizat pentru că circul doar o data la 5000 de km pe benzina, ea oricum pornește pe benzina și trece repede pe gaz dar nu e ok sa moara motorul la pornire la 7000 de km cât am eu acum.

                            Comment


                            • Despicati firul in patru aiurea pe-aici. Daca va porneste din Stop&Start, nu stiu care e problema? Mi s-a mai oprit si mie motorul, dar intotdeauna a fost "human error". Incolo, mi-e totuna daca invarte 1 tura sau 1 tura jumate... important e sa porneasca.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Nu are importanta ca ii dai cheie și moare motorul, nu? Important e să pornească după mai multe încercări ca și la 1310? Tu când vii cu o problema tehnica nu despici firul în patru? , numai când citesc câteva dintre postările tale mă minunez.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google