Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate fi benzina veche. Mai ales daca zici ca nu ai mers pe benzina.

    Comment


    • Nu cred că ar fi nici asta, de vreo 2 săptămâni i-am pus benzina și doar de la Omv pun benzina. Sa nu fie cumva de la gaz, acolo alimentez exclusiv de la Lukoil și am văzut multe păreri proaste despre gazul de la ei, inclusiv de la taximetriști, dar nu am ce face deoarece de la servici primesc carburant iar firma are contract cu Lukoil.

      Comment


      • Originally posted by Red_Alin View Post
        Pățesc tot mai des adică aproape o pornire pe zi să pornească mai greu, după ce învârte de 2 ori, dar azi a fost cel mai nasol că după ce a pornit greu s-a oprit imediat. .........
        Când s-a oprit motorul imediat după pornire, cumva mașina era în rampă sau în pantă?
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Nu. Era în parcare la un supermarket , perfect drept locul.

          Comment


          • Originally posted by Red_Alin View Post
            Tu când vii cu o problema tehnica nu despici firul în patru?
            Nu, ma duc la service, ca de-aia am garantie. Asta in cazul in care problema e reproductibila. Daca ti s-a intamplat o singura data, asta inseamna ca poate fi vorba de "user error". Ce te-a facut sa te minunezi la postarile mele?
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Originally posted by Red_Alin View Post
              Nu cred că ar fi nici asta, de vreo 2 săptămâni i-am pus benzina și doar de la Omv pun benzina. Sa nu fie cumva de la gaz, acolo alimentez exclusiv de la Lukoil și am văzut multe păreri proaste despre gazul de la ei, inclusiv de la taximetriști, dar nu am ce face deoarece de la servici primesc carburant iar firma are contract cu Lukoil.
              Cati km ai parcurs ultima oara pe benzina si cand cu motorul cald?

              Comment


              • Acum vreo doua săptămâni după ce am alimentat am făcut vreo 40 de km pe benzina, dar acum alta beleaua am fost cu mașina la spălătorie și în timp ce ștergeam pe ea îmi apare mesaj,,, baterie slaba, pornește motorul. "L-am pornit am lăsat-o la relantiu vreo juma de ora, iar când am parcat in fata casei și am oprit motorul, iar mi-a apărut mesaj să pornesc motorul. Sper să nu am surprize neplăcute mâine dimineața să nu mai pornească deloc.

                Comment


                • Da, din cauza porcăriei de management al energie cel nou de pe Logan 3, nu incarca la relanti, nici în accelerare, asta chiar daca bateria e f slabă. Încarcă doar la decelerare. Deci nu avea cum să se încarce stând

                  Comment


                  • Adică încarcă doar la frana de motor? Dacă este așa mi se pare o tâmpenie de zile mari. Bun o să zică mulți că așa este la majoritatea mașinilor de generație nouă etc. Dar eu am condus și mașini de generație noua și la nici una nu mi-a apărut mesaj referitor la baterie chiar dacă făceam distante foarte scurte.

                    Comment


                    • Față de Logan II, la Logan III partea de energy management e mai agresivă, mașina merge mai mult pe baterie iar bateria nu e încărcată permanent la 100% tocmai pentru a fi în formă. Toate astea se traduc într-o amprentă mai mică de carbon (alternatorul nu mai consumă inutil carburant) dar pun în situații ciudate proprietarii - baterii descărcate rapid, baterii picate sau ce vor pica mai rapid, stres suplimentar că rămâi în drum (ăsta e priceless).
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by Red_Alin View Post
                        Pățesc tot mai des adică aproape o pornire pe zi să pornească mai greu, după ce învârte de 2 ori, dar azi a fost cel mai nasol că după ce a pornit greu s-a oprit imediat. I-am dat după cheie și a pornit perfect.,nu îmi apare pe bord nici un martor aprins, nici o eroare. Nici nu știu care ar fi rezolvarea deoarece din ce am citit prin alte părți au mai avut și alții probleme și au fost cu ele la service, iar acolo bineînțeles nu le-a găsit nimic,,, asa face toate. ''
                        Eu am deja 25000 km,patesc asta din prima zi de cand am luat-o din reprez,am fost cu ea de 3 ori la garantie,la 3 serviceuri ,am facut 1000 de conversatii la Vocea cl.Raspunsuri:
                        Service 1:I au pus testerul si totul Ok,sa merg cu ea mai turata si mai mult pe benz Service 2:Benz si gaz prost(desi alimentez doar omv/petrom)
                        Service 3:Acum lucreaza Dacia la un update de soft pt prb asta.
                        Concluzie:Habar nu au ce are.
                        Concluzie personala:Am obs ca in zilele in care nu fac drumuri lungi sistemul star/stop nu imi functioneaza,stiu de la service ca daca ai bateria slaba sau ceva prb primul care cedeaza e S/S.Asta inseamana ca am bateria slaba si atunci face mult mai des pornirea greoaie.Daca se incarca bateria desi nu stiu cum draq ca am tot incercat variante cu AC pornit si tel la incarcat ,stergatoare ,tot ce se putea pt mai mult consum de energie tot nu a mers,zici ca se incarca cand are ea chef.Atunci parca nu apare pornirea asta.Deci eu zic ca e de la baterie,nu are destula putere de a porni la sfert de cheie.
                        Staf pt dacia(poate e vreun agent sub acoperire pe aici):Sa faca acel update de soft prin care sa ridice pragul in care incepe alternatorul sa incarce bateria,am senzatia ca o incarca doar cand ajungi la limita incat sa nu mai poata porni.
                        Daca gasesti tu sau mergi cu ea si iti rezolva prb te rog anunta-ma si pe mine,mi a mancat zilele masina asta,si inca continua.

                        Comment


                        • Originally posted by DFA View Post

                          Când s-a oprit motorul imediat după pornire, cumva mașina era în rampă sau în pantă?
                          Eu am patit asta de vreo 3 ori,desi era singurulelement comun am zis ca s eu nebun ca nu ar avea de ce sa fie din cauza ca e in rampa.Stii despre ce ar fi vorba?

                          Comment


                          • Foloseste frana de motor cand cobori o panta sau te apropii de o intersectie nu te grabi sa scoti pe liber,schimba stilul de condus, foloseste cat mai rar frana de picior.

                            Comment


                            • Originally posted by Red_Alin View Post
                              Adică încarcă doar la frana de motor? Dacă este așa mi se pare o tâmpenie de zile mari. ................
                              Încărcarea bateriei în frână sau frână de motor e PREFERATĂ de mașină pentru că e "gratuită" (se taie injecția de combustibil).

                              Dar bateria se încarcă și într-o mulțime de alte ocazii, inclusiv la relanti - dar totul depinde de nivelul curent de încărcare - tu ca șofer nu ai control și nu poți face CEVA anume să forțezi încărcarea. Dacă bateria este la 70-80% SoC nu e garantat că o va încărca la relanti - dar la 50-60% sigur o va începe să o încărce imediat după ce ai pornit motorul, mai ales dacă temperatura exterioară a scăzut.

                              Singura încărcare "forțată" a bateriei pe care o poți provoca tu ca șofer este rulajul cu frână de motor - mașina e foarte oportunistă și practic nu pierde nici o ocazie de frână de motor fără să încarce bateria.
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Originally posted by giugiuc View Post
                                Foloseste frana de motor cand cobori o panta sau te apropii de o intersectie nu te grabi sa scoti pe liber,schimba stilul de condus, foloseste cat mai rar frana de picior.
                                Care frana de motor?La aceasta masina frana de motor e aproape inexistenta.Daca te bazezi pe frana de motor cand cobori o panta ai mari sanse de un impact.Am condus multe masini si de firma si personale si de generatie mai noua si mai veche si diesel si benzina si toate au frana de motor mai activa decat logan 3.sau poate are a mea o problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google