Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu , nu am mai condus motare turbo pe benzina, ocazional cate un dci dacia. Eu am si loganul vechi si exista diferente.Initial am crezut ca dau drumul prea devreme la ambreiaj , apare ca o smucitura ceea ce imi face mie.

    Comment


    • Originally posted by DannyMC View Post
      acestea trebuie conduse diferit fata de un aspirat?
      Poti sa detaliezi putin? Multumesc mult.

      Comment


      • Originally posted by DFA View Post
        Că tu nu ești mulțumit, este evident, și eu aș fi nemulțumit, dar - XJI ph1.1 (Oct.20-Apr.21) sunt mai stricăcioase de felul lor, de la XJI ph1.2 încoace (adică de când a început producția la Jogger/Duster II ph4) mașinile au devenit mai puțin stricăcioase, adică s-au făcut niște corecții ici colo...
        Imi poti spune cam de cand s-au intamplat "minunile" acestea? Habar n-am cand a inceput productia la Jogger/Duster. A mea e fabricata la inceputul lui iulie si m-ar interesa sa stiu cam la ce sa fiu atent

        Comment


        • Originally posted by DannyMC View Post
          2. ai mai condus sau nu motoare turbo pe benzina si daca stii ca acestea trebuie conduse diferit fata de un aspirat?
          Al naibii sa fiu daca-l conduc diferit de ala aspirat pe care l-am avut inainte. Particularitatea lui mai importanta e ca e in 3 cilindri si cu ea trebuie sa te obisnuiesti... adica nitel zgomot tip "pui de diesel" in accelerari.
          Dieselul turbo,da, se conduce diferit, avand particularitatile lui de motor murdar, jegos... tre' sa-l frigi sa i se desfunde "nasul".
          initiator,
          La al meu n-am observat lag. Lagul poate proveni din timorarea soferului in a-l accelera corespunzator. ;) Nu-ti fie teama "s-o calci", sa folosesti motorasul asta sprinten la capacitatea lui.
          Last edited by ursamajor; 21 November 2021, 19:33.
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • Discutiile astea au mai fost si in sectiunea Logan II, si ”turbaciunile” astea cu un cilindru lipsa au "particularitatile" lor plus unele eventuale ”probleme tehnice” specifice, iar despre lag...este o ”poveste” destul de lunga...(si oricum trebuie sa le "frigi" sau sa le "calci" pe toate )
            Last edited by Gil26; 21 November 2021, 19:50.

            Comment


            • Originally posted by rusugxg View Post
              Poti sa detaliezi putin? Multumesc mult.
              Motoarelor turbo nu le place mersul la turatii reduse in general dar in special cand e urmat de accelerare brusca. Atunci apare cel mai evident "lagul", o perioada mai scurta sau mai lunga in functie de turatia de la care se incepe accelerarea si de treapta, in care motorul nu accelereaza.
              La asta m-am referit in principal dar mai sunt si altele.

              Comment


              • Originally posted by ursamajor View Post
                Nu este foarte precis pe GPL indicatorul ala de combustibil. Eu merg de ma satur pana incepe sa scada de la plin. Iar la ultimele liniute scade foarte repede. Exact asa imi functiona si pe instalatia anterioara de pe L1 (Landi Renzo Evo One).
                Ce e mai important cu adevarat e ca faci cu un plin peste 500 km fara probleme.
                Ok, ms.

                PS: Ceva recomandari de unde sa bag gpl? Pana acum doar lukoil, insa am inteles ca e cam slab.

                Comment


                • Nu e slab. Baga de unde e mai ieftin, insa evita micii distribuitori.
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • Originally posted by Catalin1994 View Post

                    Da, am climă automată.
                    Atunci bănuiesc că ce auzi tu este verificarea instalației de climă - ea ese făcută la pornire indiferent că este nevoie de ea sau nu - și pornirea compresorului este "ascunsă", fără aprinderea nici unui martor.

                    Climatronicul face diverse modificări de ventilație, voleți, compresor în fundal, fără ca acele comenzi să fie reflectate în interfața cu șoferul - de exemplu poate varia turația ventilatorului deși treapta de ventilație nu a fost modificată de șofer și nici nu se modifică indicatorul de treaptă - el rămâne la cât era.

                    Prin urmare, poți observa acele porniri/opriri ale compresorului "pe ascuns, în fundal" - cu zgomotul acela specific.

                    Nu e ceva anormal.
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                      revin cu doua intrebari

                      1. Este a doua oara cand observ asta. Pe gpl, cand mai am 1,2 linii, imi indica range 200km. Dupa cativa zeci(60-70) ma anunta ca low gpl, fara nici macar o liniuta. Eh, din momentul ala(chiar azi) am mai mers inca 30-40 km si inca merge. Ce e ciudat ca pe autostrada la fel, imi arata range 200 km si a piuit dupa cativa, la range fiind --(adica 0) Din momentul in care piuie, oare exista ceva range specificat? O fi o eroare de estimare ? ca de la 200 la 0 in cativa km, si de atunci tot merg cu butelia goala(asa zice senzorul) Am alimentat de la lukoil, daca are importanta asta

                      2. Aveti idee ce format suporta la stick? (fat 32 /ntfs) si ce marime/tehnolorgie(2.0 sau 3.0)


                      Multumesc!
                      1. Estimarea nivelului de combustibil o ia razna pe GPL - și nu pe Benzină - pentru că atunci când scade mult nivelul de GPL din rezervor - deci e pe terminate - scade și presiunea din rezervor. Gazele lichefiate obișnuiesc să se transforme în vapori când presiunea scade, deci odată ce lichidul din rezervor scade sub un anumit nivel scăderea presiunii duce inevitabil la vaporizarea lichidului, lucru care duce și mai rapid la scăderea nivelului de lichid, deci sonda de nivel GPL va măsura o scădere rapidă a nivelului - deși combustibilul nu dispare nicăieri - așa se explică situația în care primești avertizare de "rezervor gol" deși tu vei mai rula destul de mulți km cu mixul de lichid și vapori ce se găsește în rezervor. Benzina, deși se vaporizează și ea, e MULT mai stabilă decât gazele lichefiate și își menține starea lichidă până aproape de ultima "picătură". Din cauza asta, măsurarea obiectivă a nivelului GPL e foarte dificilă când rezervorul e aproape gol. Ca estimarea să fie cât de cât liniară ar trebui ca mașina să aibe un mecanism cu care să stabilizeze presiunea din rezervor la același nivel pe toată durata de utilizare plin-gol, astfel încât să nu permită vaporizarea excesivă și "agresivă" ce are loc când ai GPL doar pe fundul rezervorului. Dar asta ar complica inutil instalația pentru un beneficiu minor - practic, ca utilizator de GPL trebuie să știi că vei primi avertizare de "rezervor gol" mai devreme, poate de 2 ori mai devreme decât la Benzină sau Diesel - și probabil cea mai bună mișcare e să alimentezi cu GPL mai devreme - dacă se poate. Sau nu...

                      2. Dacia zice că vrea strict FAT32 și cu o dimensiune maximă de 32GB - fără a specifica versiunea de interfață USB - 2.0 - 3.0 - etc...
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • Originally posted by madi View Post
                        Voi aveti lag la accelerare, fara modulul ECO activat? Motor eco G100, sunt in perioada de" rodaj". Mi se pare ca se comporta ciudat ambreiajul dar am ajuns la concluzia ca e din accelerare.............
                        Acel "lag" de care vorbești tu apare când nu ești foarte hotărât ce faci cu ambreiajul - posibil să-l eliberezi prea lent - și turația motorului scade prea mult și automat că la apăsarea accelerației motorul nu va putea răspunde - pentru că tocmai era la putere minimă...

                        Ca să poți evita aceste situații trebuie să te obișnuiești să fii mai rapid cu ambreiajul și totodată să aceelerezi un pic ÎNAINTE de a termina cuplarea ambreiajului, astfel încât motorul să nu se mai găsească la o turație minimă când tu ai terminat cu ambreiajul și te apuci să accelerezi serios. Chestiile astea se învață la școala de șoferi și trebuie exersate (adaptate) pe mașina proprie - că diferă punctele de cuplare ambreiaj, poziția pedalierului, scaunele, etc. la fiecare mașină/model/marcă.

                        ECU are un mecanism "anti-stall" care dă un "șut" și ține turația în jur de 1.500rpm când estimează el că tu o să vrei să schimbi treapta și să accelerezi - dar dacă tu pierzi timpul cu ambreiajul toată estimarea ECU se duce pe apa sâmbetei, fereastra de "anti-stall" se epuizează și turația coboară rapid la ralanti și tu te pomenești că mașina "dă în nas" și că accelerează greu apoi.

                        Deci mașina te ajută, da' și tu trebuie să faci un efort.


                        Originally posted by madi View Post
                        ..........Deocamdata merg doar pe benzina.
                        Chiar nu e nevoie să faci "rodajul" doar pe Benzină. Astea-s niște legende inventate de "specialiști" ca să se dea și ei importanți și să se simtă ascultați...

                        Poți rula pe GPL încă de când ridici mașina, poți rula cum vrei tu, motorul nu va avea de suferit dacă va rula toată viața lui pe GPL.
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • DFA Multumesc! Am reusit in final doar formatat in NTFS si cu acest stick. fat 32, exfat, imi dadea mesaj ca nu recunoastea acel device.

                          Comment


                          • Originally posted by mircionesb View Post

                            Stiu ce zici , eu ma refer la garantie. Mi-au schimbat chedarul de pe fata dreapta de nici 2 luni si iar e deformat. Degeaba il schimba cu unul de aceeasi calitate ca o sa se deformeze iar dupa un timp. De ce nu pot sa verifice, poate rama de la usa e cu probleme? Geamul dreapta spate incepe sa functioneze dupa vreo 10 minute dupa ce ai pornit masina dimineata, au vazut filmarea dar au spus sa astept sa nu mai functioneze de loc si dupa aceea sa ma duc la ei. Masini noi din parc , inclusiv una din showroom erau cu chederele deformate, daca nu casti ochii ai luat-o asa acasa si umbli dupa aceea dupa ei. Nu era frumos din partea lor sa faca o mica inspectie stiind ca si asa sunt o gramada de probleme cu chederele astea nu sa mearga pe ideea ca daca nu vede clientul asta e. E obligatia lor sa schimbe piesele in perioada de garantie dar sa puna calitate de care trebuie daca stiu ca au fost loturi cu probleme. Eu nu am nici un fel de probleme cu GPL-ul, cu clima automata, totul merge ok si cred ca am fost printre primii care au ridicat Stepway -ul in Sibiu.
                            Scrie un e-mail - nu apel vocal pe telefon - la Vocea Clientului - email în care precizezi:

                            0. Mă numesc ABC și am mașina cu VIN 123

                            1. Am fost în data de X la dealer-ul Y unde am reclamat defectul DDD și în data de 9999 mi-a fost inlocuit chederul Z. Au trecut LLLLL luni și deformarea a reapărut la chederul înlocuit.

                            2. De asemenea, tot la dealer-ul Y am reclamat și nefuncționarea geamurilor și condițiile în care defectul se manifestă - publică video pe Youtube - cu link privat sau public - și pune și link-ul în e-mail - iar dealerul Y mi-a comunicat verbal că trebuie să aștept ca geamurile electrice să se defecteze de tot, abia atunci se poate ocupa de ele.
                            Vă rog să mă ajutați în rezolvarea problemelor pe care le am cu mașina.
                            Vă mulțumesc.
                            Cu respect,
                            ABC

                            O să dureze câteva zile până să-ți răspundă Vocea Clientului în scris - sau să te sune.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Mie la mail (trimis in 20.09) nu au raspuns, il au, il vad, dar la sesizare prin apel telefonic au fost extrem de prompti legat de bazaitul din cutia de viteze si au directionat sesizarea catre departamentul tehnic, unde am discutat cu o alta doamna. Nu isi pot explica de ce nu au sesizat ca problema persista , si nu inteleg cum au testat ei, Autoeuropa, zgomotele la timoneria noua daca nu au rulat masina. Eu am facut 50-100m si am sesizat instant. Indirect i au facut incapabili si mi au sugerat daca pot sa merg la Autoglobus, care sunt dealeri Opel si Citroen.

                              Si au cerut acuze in numele Autoeuropa si ma roaga sa o reprogramez pt constatare. Lucru ce il voi face , probabil, in Ianuarie.

                              Asadar, pe mail eu nu am primit raspuns, dar la telefon m au sunat azi de 3 ori de cand am apelat și am vorbit prima data la ora 10.00.

                              Ultimul apel acum 10 minute, la 15:05

                              Comment


                              • Originally posted by DFA View Post

                                Atunci bănuiesc că ce auzi tu este verificarea instalației de climă - ea ese făcută la pornire indiferent că este nevoie de ea sau nu - și pornirea compresorului este "ascunsă", fără aprinderea nici unui martor.

                                Climatronicul face diverse modificări de ventilație, voleți, compresor în fundal, fără ca acele comenzi să fie reflectate în interfața cu șoferul - de exemplu poate varia turația ventilatorului deși treapta de ventilație nu a fost modificată de șofer și nici nu se modifică indicatorul de treaptă - el rămâne la cât era.

                                Prin urmare, poți observa acele porniri/opriri ale compresorului "pe ascuns, în fundal" - cu zgomotul acela specific.

                                Nu e ceva anormal.
                                Mulțumesc pentru informații! Toată stima!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google