Originally posted by madi
View Post
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
- Likes 1
-
La unii cu genul ăsta de probleme s-au schimbat volanta și/sau cilindru receptor ambreiaj.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Comment
-
Eu zic asa, in situatii de acest gen masina trebuie sa porneasca indiferent ca e start stop activat, dezactivat, piciorul apasat sau ridicat dupa ambreiaj. In momentul in care iau contactul si ii dau iar sa porneasca , sa faca efectiv acest lucru, sau sa dea dracu niste instructiuni clare de folosire a masinii.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by NFS Guru View Post
Dap! Am patit-o eu!
S-a rezolvat la reprezentanta fara nici un cost!
A fost un lot cu probleme legate de acea sonda!
Ca fapt divers, mi-au tinut masina 2 zile in service. Chipurile ....nu a foat o lucrare chiar atat de simpla.
Sau poate nu au stiut ei exact cum sa procedeze, fiind un model mai nou!
- Likes 2
Comment
-
Bine punctat! Lipsa maxima de transparenta!
Si ca idee...au asteptat pana le-a dat ok-ul de la fabrica! Parca erau legati de maini fara instiinatea uzinei nu umbla la un surub! Asta este, de acum innainte, vom fi peste ei!
La Multi Ani! Si multa sanatate!Last edited by 77sky; 31 December 2021, 22:04.
Comment
-
La multi ani!
Stiu cam am mai citit pe undeva pe forum acest lucru, insa nu am inteles rezolvarea(si daca este o problema) Tot observ ca (pentru a 3 oara) cand fac plinul cu gpl, imi arata tot gol pe bord. Acum 2 zile eram spre Sibiu si am alimentat. Abia dupa 2 zile (2,3 porniri) a fost ok. Am mers 120km asa cu low gpl(el fiind plin)
- Likes 1
Comment
-
degeaba o duc. am observat ca, daca nu se manifesta la ei in acele cateva zeci de minute, sau nu pot reproduce defectul, nu este considerat defect.
ex: portbagaj care nu se deschide, nu a facut la ei, e ok. agata treapta 1, rar, dar o face, nu a facut la ei, este ok. m-am trezit cu usita de la alimentare deschisa de 2 ori (cand trec peste sine de tramvai) nu a facut la ei, la fel, nu exista
Ma duc si cu asta si ca sa pot sa reproduc, trebuie sa alimentez cu el defata
Comment
-
Cred că majoritatea avem. În ceea ce privește portbagajul este o problema de soft, la mine au pus tester-ul pe ea și mi-au zis că, calculatorul nu recunoștea portbagajul, au resetat ceva pe acolo și vad ca de atunci nu mai am probleme.
- Likes 4
Comment
-
Originally posted by Mihai2k4 View PostStiu cam am mai citit pe undeva pe forum acest lucru, insa nu am inteles rezolvarea(si daca este o problema) Tot observ ca (pentru a 3 oara) cand fac plinul cu gpl, imi arata tot gol pe bord. Acum 2 zile eram spre Sibiu si am alimentat. Abia dupa 2 zile (2,3 porniri) a fost ok. Am mers 120km asa cu low gpl(el fiind plin)
Dacă nivelul de GPL din rezervor nu se actualizează imediat după ce alimentezi este foarte posibil ca respectiva pompă să aibe o problemă cu presiunea - prea mare sau prea mică - evitați să mai alimentați de la acea pompă de GPL. O explicație ar fi că flotorul care indică nivelul de GPL din rezervor se blochează și se va debloca singur în urma mișcărilor mașinii. Se deblochează singur de la șocul pornirii motorului sau de la șocurile generate de drumuri.
E bine să eviți pompa respectivă pe viitor.
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 4
Comment
-
Originally posted by NFS Guru View PostSi ca idee...au asteptat pana le-a dat ok-ul de la fabrica! Parca erau legati de maini fara instiinatea uzinei nu umbla la un surub!
Deci noi toți plătim direct și indirect o lipsă crasă de personal calificat din rețelele de service, nu doar la Dacia-Renault-Nissan, ci la toate mărcile, mașinile au devenit din ce în ce mai complicate iar electrificarea o să facă și mai complicată munca de întreținere, că problemele se mută de la mecanică la electrică, electronică și software din ce în ce mai mult..., deci calificarea și specializarea devin critice, cine investește în oameni va supraviețui, ci nu, va închide, pentru că clienții se vor duce acolo unde știu că problema se rezolvă, nu acolo unde se bâjbâie...Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 7
Comment
-
Big like si subscriu, din pacate asa este, trist si adevarat, iar viitorul pare sumbru, tehnologiile evolueaza si devin tot mai sofisticate, dezvoltarea se face "pe repede-inainte", problemele tehnice sunt inerente, cei care pot sa le rezolve bine si corect tot mai putin, producatorii auto devin tot mai "secretosi", etc. etc....iar toate astea sunt generale (dar valabile si pentru L&S3)...
- Likes 3
Comment
Comment