Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts


  • @ paul-damian stai linistit ca si eu am facut destule "erori" mai fac (dar sper mai putine in viitor ), iar de invatat tot invat si imi dau seama cat de putin stiu.
    Dar cu bateria asta eu nu as fi asa de linistit, chiar si acum inainte de pornire imi pare tensiunea mica, Ri prea mare, SOC 0% ?, iar dupa acel drum de 50 km (cand ar trebui sa se incarce mult mai bine SOC este tot prea mic, eu la masina mea nu am vazut asa valori rele in mai bine de patru ani si jumatate, bateria ta cred ca este "pe duca", sa vedem insa ce spun si ceilalti colegi legat de aceste valori. (pe atasamente nu m-am uitat).
    Vezi ce poti sa rezolvi in reprezentanta, daca nu poti sa incerci sa o incarci pe redresor dar foarte probabil ca sistemul o va aduce foarte repede in aceeasi "stare" NOK (asta daca va mai avea ce sa aduca).
    Last edited by Gil26; 17 January 2022, 21:53.

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Ce caută firul ăla legat pe siguranța 300A de alternator+demaror ?
      N-am nici cea mai vaga idee. Nu e pus de mine.

      Gil26 : joi am programare la service, dar nu stiu daca rezolv ceva, omul cu care am vorbit pana acum e in concediu medical, asa ca o iau de la inceput cu cineva nou.
      Last edited by paul_damian; 17 January 2022, 22:00.

      Comment


      • Nu mai pot edita postul anterior, asa ca...

        t0rquemada : m-am uitat la poze de cand era masina noua, abia adusa, nu era firul acela acolo. Ma gandesc ca nu poate fi decat de la sistemul de alarma (8201734135) pus ulterior de ei, inainte sa imi dea masina. Daca ma uit la pagina 9 din manualul de instalare pare sa fie acela.
        Nu pot atasa manualul fiindca e prea mare, dar extras din el:
        nm_alarm_system_8201734135_v6_0_001.jpg nm_alarm_system_8201734135_v6_0_002.jpg

        Comment


        • Vezi unde trebuia să ajungă cablul ăla . E legat pe altă siguranță, fix cea opusă de 300A - așa rezultă din scheme (nu cele ale alarmei).
          Ei s-au legat pe firul alternator - demaror - baterie, bad ideea
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Sa fie oare asta “hotul de curent”? si mai ales montat de cei din reprezentanta ??? interesant
            (eu la masina mea exceptie camera DVR pe care o conectez la bricheta atunci cand am nevoie nu am adaugat alte briz-brizuri electrice si mai ales “pe direct”, dar am vazut\citit destule “accesorii” si “imbunatatiri” facute aiurea si cu toate problemele "tehnice" aferente)

            Comment


            • Pai si unde trebuie trebuie legat firul acela? Ca din "pasul 17" din documentatia alarmei nu inteleg nimic.

              Comment


              • La cutia de relee și siguranțe de lângă baterie.
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Originally posted by blonduSB View Post
                  Bună ziua. Logan 3 eco g100. Mașina are 4100 km
                  Pana acum 2 zile nu am întâmpinat acest lucru : când treapta de viteza pt ventilație este pe 2-3-4 se aude un sunet că și cum ventilatorul este in suprasarcină, că un bârâit așa înfundat. Are legătură cu temperatura de afară ? Erau -4 grade . Se aude și pe treapta 1 dar nu așa tare, menționez că până acum am folosit ventilația pe toate treptele dar nu s a auzit nimic de genul, adică se auzea ventilatorul dar nu așa gălăgios
                  mulțumesc
                  Clima este manuală.​​​​​​
                  Motivul cel mai comun este: corpuri străine în aerotermă = frunze, crenguțe, floricele, etc. care au pătruns sub grila de la ștergătoare sau pe lângă bușonul rezervorului de lichid parbriz și de acolo în admisia aerotermei.

                  Dacă faci reclamație fabrica are o soluție, sub forma unui manșon de cauciuc montat pe bușonul rezervorului de lichid parbriz- manșon care are rolul de a închide spațiul liber din jurul lui și a diminua cantitatea de frunze și altele care pot ajunge sub grilă. Neapărat trebuie curățat filtrul de habitaclu și compartimentul în care este fixat.

                  O altă soluție este să pui tu o plasă pe spatele grilei de la ștergătoare.

                  O altă soluție este filtru cu plasă metalică pe gura de admisie (cu fixare magnetică).
                  Attached Files
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • stai linistit ca eu am sesizat zgomotul produs de frunze la climatizare si solutia a fost demonatrea bordului pe cheltuiala mea si curatarea ventilatorului. am spus pas si astept ca vremea sa devina mai prietenoasa sa pot scoate filtru de habitaclu si sa curat acolo apoi sa vad de unde pot face rost de mansonul respectiv.

                    Comment


                    • Originally posted by paul_damian View Post
                      nu inteleg nimic.
                      Chiar nu. Azi n-am frecat masina prea mult, pana la servici, un drum prin oras, inapoi acasa. Ce sa vezi, cand am ajuns acasa a intrat S&S! Am fost atat de uimit incat am mai dat o tura de oras, si a intrat la fiecare semafor si trecere de pietoni!
                      Si poimaine am programare la service pentru "Nefunctionare Stop&Start"...

                      Macar ii pun sa puna alimentarea la sistemul de alarma unde trebuie, multumesc @DFA.

                      Comment


                      • Originally posted by Gil26 View Post
                        Sa fie oare asta “hotul de curent”? si mai ales montat de cei din reprezentanta ??? interesant
                        (eu la masina mea exceptie camera DVR pe care o conectez la bricheta atunci cand am nevoie nu am adaugat alte briz-brizuri electrice si mai ales “pe direct”, dar am vazut\citit destule “accesorii” si “imbunatatiri” facute aiurea si cu toate problemele "tehnice" aferente)
                        Dacă ești amabil, ce cameră DVR ai cumpărat. Eventual un link, cu caracteristicile ei ar fi super. Mulțumesc.

                        Comment


                        • mnv poate este putin offtopic dar daca ai intrebat incerc sa raspund: atunci am luat una de la Lidl, multumit de ea, caracteristici si functii OK, dar acum recomand un Viofo (ex A119), discutii si informatii despre camere DVR, montaj, etc sunt si pe forum.
                          (iar referitor la cele scrise anterior despre alarma conteaza cred ca si care siguranta)

                          Comment


                          • Originally posted by paul_damian View Post
                            ....Azi n-am frecat masina prea mult, pana la servici, un drum prin oras, inapoi acasa. Ce sa vezi, cand am ajuns acasa a intrat S&S! Am fost atat de uimit incat am mai dat o tura de oras, si a intrat la fiecare semafor si trecere de pietoni!
                            Si poimaine am programare la service pentru "Nefunctionare Stop&Start"...
                            OK, deci până la urmă a reușit să încarce suficient bateria.
                            Dar asta nu înseamnă că prin magie bateria s-a reparat..., e foarte probabil ca în zilele următoare să se chinuie la fel de mult să acumuleze energie în baterie și să NU reușească.
                            Dacă Stop-Start întârzie foarte mult să oprească motorul tot bateria e primul suspect pe listă...

                            Ai reușit să pui un voltmetrul la priza de 12V din habitaclu?
                            Cu el poți vedea imediat și în mod continuu ce face alternatorul, cât de mult sau cât de puțin se chinuie să înghesuie electroni în baterie...



                            Originally posted by paul_damian View Post
                            Macar ii pun sa puna alimentarea la sistemul de alarma unde trebuie, multumesc @DFA.
                            Cu plăcere!
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Originally posted by DFA View Post
                              Ai reușit să pui un voltmetrul la priza de 12V din habitaclu?
                              Da, dar abia acum, inainte sa ajung acasa l-am gasit. Azi am facut vreo 50km in afara, fara sa intre S&S, iar dupa ce am pus voltmetrul la baterie (am mers numai vreo 3km cu el) am observat ca nu mai tine bateria permanent la ~15V, ci numai in "coasting", in rest era 13,2V. Si cand am oprit acasa a intrat S&S.

                              Totusi, de dimineata, cu testerul, tensiunea era 12,04V, SOH 90%, SOC 6%. Asta dupa ce ieri am oprit-o cu S&S functionand (dupa patru luni!).

                              N-am umblat la nimic, nu stiu de ce a inceput sa se comporte asa. Singura chestie care s-a schimbat a fost ca am dat protectia aceea rosie, de la borna +, jos si am pus crocodilii pe acolo, dupa cum m-ati invatat. Ma gandesc sa nu fi miscat ceva pe acolo?

                              Maine, la service, pe langa firul acela pe care l-a observat t0rquemada , am sa ii pun sa verifice si strangerea suruburilor si a clemelor in zona bornelor.

                              Comment


                              • Firul ăla de la alarmă trebuia pus în cutia de siguranțe motor, pe un papuc ce e pe același circuit (în aval) cu cealaltă siguranță de 300A de pe borna plus, de aia am scris E legat pe altă siguranță, fix cea opusă de 300A - așa rezultă din scheme (nu cele ale alarmei).


                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google