In concluzie pentru cei ce faceti drumuri scurte ziua, lasati maneta de lumini pe manual si nu veti mai avea probleme cu bateria.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
De ce?
Cu luminile pe AUTO se închid automat DRL-urile sau faza scurtă imediat ce ușile sunt încuiate.
Din contră, dacă lași luminile pe MANUAL + fază scurtă atunci chiar ai dat de belea, că luminile NU se închid - le-am găsit aprinse și după 5 minute de la încuierea ușilor. Nu am mai avut răbdare să le testez mai mult.
Fac DOAR drumuri scurte de L-V și nu întâmpin nici o problemă.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 3
Comment
-
Pe manual ,pragul minim de incarcare este de 13.5V indiferent daca folosesti DRL si pozitia spate sau cealalta combinatie . Este un fel de pacalire a sistemului. Ca sa se stinga de tot , la oprire, trec din nou pe automat . Pe modul automat, in conditii normale, tensiunea variaza de la 12-12.8V, asa cum spunea un coleg de forum softul e gandit sa mearga mai mult pe baterie ziua.
Comment
-
Te complici cu comutarea luminilor pe MANUAL în mers și apoi pe AUTO la staționare - nu are nici un sens - și pentru ce? - cât timp bateria e sănătoasă sistemul se gestionează automat.
Da, dacă ai calculator de bord cu ecranul TFT, mașina e prea vorbăreață și te agasează cu diverse mesaje despre starea bateriei. Dar în rest, pierzi toată automatizarea aia ca să "gestionezi" tu încărcarea bateriei???
Nu merită.
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 3
Comment
-
Ca o ultima observatie si am terminat discutia pe aceasta tema, in configurator a disparut lumini automate, nu stiu daca e criza semiconductori sau altceva. Am gasit o solutie sa incarce si mai mult daca e cazul. O folosesc pentru urgente. O sa vad ce se va intampla in timp, pe logan 1.4 am schimbat bateria de uzina dupa 8.5 ani si actuala face in vara 6 ani. Vom vedea.
- Likes 2
Comment
-
Toate variantele de echipare - inclusiv ACCESS - au Faruri cu aprindere automata.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 1
Comment
-
Si cei de la Dacia cred ca trebuie sa indeplineasca anumite cerinte impuse.
Legat de modificarea sistemului de gestionare a energiei la L3 nu comentez (am scris despre asta cu ceva timp in urma), insa clar ca acesta este diferit de L2, iar pe L1 este cu totul altceva.
- Likes 1
Comment
-
Ok, probabil o scăpare pentru echiparea COMFORT..., care oricum moștenește cam tot ce e la echipările inferioare.
Configuratorul ăla oricum din când în când e făcut varză de schimbări.
Broșura este de bază. Care și aia lipsește la Logan chiar acum de pe dacia.ro - dar e la locul ei - https://cdn.group.renault.com/dac/ro...3fa9f83acf.pdfLogan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Comment
-
Originally posted by madi View PostCa o ultima observatie si am terminat discutia pe aceasta tema, in configurator a disparut lumini automate, nu stiu daca e criza semiconductori sau altceva. Am gasit o solutie sa incarce si mai mult daca e cazul. O folosesc pentru urgente. O sa vad ce se va intampla in timp, pe logan 1.4 am schimbat bateria de uzina dupa 8.5 ani si actuala face in vara 6 ani. Vom vedea.
- Likes 4
Comment
-
Sunt slăbuțe într-adevăr cele de prim-montaj de la Rombat (244105944R) - acumulează greu energie și o pierd rapid.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 2
Comment
-
Am luat o pietricica in parbriz, pct. n-are ramificatii, este mic (dar evident se simte daca dau cu unghia).
Exista riscul sa se fisureze mai tare? Trebuie dusa la reparat?
Attached FilesLast edited by 77sky; 7 February 2022, 13:08.
Comment
-
Guys ,nu știu ce sa mai cred cu încărcarea "inteligenta" eco la noile golanuri...Dar al meu de când a venit frigul s&s e cam istorie ...dimineața bateria are 12 -12,1 indiferent de cât de mult conduc zilnic ..pe pornire scade undeva la 11.5-11.7..și îmi baga 14,8-15 v chiar și după 2 ore de condus continuu ..o urmaresc de o saptamana si o data sau de doua ori am prins-o când îmi baga 13v și ceva ..moment când își mai aducea aminte ce inseamna s&s..in ritmul asta în 2 ani e gata bateriaLast edited by Nick Tizu; 6 February 2022, 23:05.
Comment
Comment