Dacă nu e deranj, as dori sa mai toci odată pt baba surda, procedura cu săgeata ,ce indica fluxul de aer, sa fiu sigur. Cu pliurile e lămurit, pe verticala. Nu de alta, dar nu as vrea sa iau drept model,cum a fost montat în reprezentanta, pe masina, ..s.au mai văzut cazuri....
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
@ alex1ioan am postat detaliile despre schimbarea filtrului habitaclu aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...18#post3667818
(iar acestea sunt valabile si pentru Logan3, din cate stiu inclusiv codurile sunt la fel)
PS: dar pliurile trebuie sa fie orizontale (si desigur sensul fluxului de aer spre habitaclu)
- Likes 4
Comment
-
Mulțumim Gil26 , promt și explicit ca întotdeauna, sa priceapă toți. Exact cum spuneam și ieri, în cele 3 revizii la reprezentanta, am văzut filtrul montat în ambele sensuri și cu pliurile diferite, tocmai de aceea am apleat la cineva care știe, se documenteaza. Am decis anul asta sa schimb filtrele personal și corect și sa las doar schimbul de ulei la ei, poate anul asta le iese.
Comment
-
Originally posted by paul_damian View PostDrept pentru care Dialogys-ul a recomandat o rescriere a softului pe calculatorul de management al bateriei. A urmat un failure, asa ca am primit un Spring sa ma duc acasa
In urma operatiunilor a trebuit sa fie inlocuit modulul UPC/EMM, care nu era pe stoc. A fost inlocuit acum mai bine de o saptamana (a venit mai iute decat se estima), fara sa se rezolve problema. Dealerul mi-a dat masina inapoi, problema fiind escaladata la producator, urmand sa fiu rechemat. De atunci, la fel, Stop&Start nu functioneaza, tensiunea la bricheta permanent 14,8-15,2V.
Ieri a mai aparut o problema. Pe langa mesajul "Incarcare baterie" afisat permanent pe ecran a inceput sa faca figuri si eCall cu "Verifica apelare SOS" + bec galben in bord + bec rosu la SOS. Primul mesaj a disparut azi, al doilea apare sporadic, uneori pentru zeci de minute, uneori pentru cateva secunde. Daaaaar! De ieri, odata cu aceste mesaje a inceput sa functioneze S&S incontinuu. De fiecare data, la fiecare oprire! Cu toate ca pe bricheta sunt in continuare 15V... Tot azi am fost sunat si m-au rugat sa dau luni o fuga la dealer ca sa mai masoare ceva, la cererea celor de la Dacia.
In alta ordine de idei: sistemul eCall de pe Logan/Sandero III are si partea cu TPS ca la Spring, in sensul ca teoretic s-ar putea activa eSIM-ul pentru date? t0rquemada , in special pe tine te rog sa-mi spui, fiindca ai spus odata ca "Am pe masă 2 TCU-uri unul de Clio4 unul de Logan 3, știu ce fac amândouă"
- Likes 1
Comment
-
Cum am mai scris TCU-ul (telematic control unit) are eSIM (aka sim electronic, nedetașabil) iar posibilitătile sunt teoretic nelimitate, practica ne omoară. Abonamentul pentru servicii e limitat, cel de eCall e mai lung (25ani), dar momentan pentru Logan III e doar pentru uz intern (monitorizare parametrii, geofence flote-unde e cazul, fota - unde e cazul, sincronizare immo, integrare MyRenault-pe alte piețe). Nu poți folosi conexiunea pentru date iar joaca aiurea poate rupe niște chestiiPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
@madi: nu stiu unde e contactul acela. Nu e acelasi contact care semnalizeaza "usi deschise"? Daca da, daca ar fi deschis ar trebui sa vad in bord, nu?
t0rquemada : stiu ca sunt atat de naiv incat mai cred in Mos Craciun si Zana Maseluta, si ca am citit prea mult S.F., dar mi se pare ciudata modificarea de stare a comportamentului. Mai sa fie, incepe sa functioneze S&S, apare alta manifestare, si dupa cateva ore dealerul ma cheama inapoi in service fiindca cei de la Dacia mai au de facut niste verificari. Ca si cum ar fi umblat cineva la ceva setari pe acolo. Sigur ca paranoia ma face sa gandesc ca cei de la Dacia au activat traficul de date si si-au dat acces, putand astfel sa vada parametri si, eventual, sa-i modifice. Posibilitatile sunt teoretic nelimitate, dupa cum spui si tu :-)
- Likes 1
Comment
-
E ca la golf IV, la incuietoarea capotei fata, se vad firele acolo, imi pare rau ca nu af facut o fotografie astazi.Eu cand deschid capota cu motorul pornit ,sare incarcarea la 14.7 V. Daca inchizi capota si continui drumul va continua sa incarce la fel, chiar va apare la stop "Prioritate incarcare". Daca opresti si pornesti motorul incarcarea revine la normal.
Comment
-
Ce probabil nu ați înteles până acum e că aproape 99% din comenzi sunt by wire, multe(toate) din alimentări (de forță) sunt gestionate de UPC (unitate protecție și comutare) ce primește primește comenzile și apoi execută. Posibil că UPCul vechi să fi avut niște probleme hardware, mascate oarecum de software. Oricum ai primit versiunea mai cheală (fără cornering - nu că l-ai fi avut activat, dar nu mai poate fi activat pentru că nu mai e) dar probabil mai stabilă
Pe de altă parte TCU-ul mergând atâta timp pe tensiune prea mică poate a mers pe bateria internă și/sau nu a putut să o încarce - sunt ipoteze mai multe nu pot scrie, am dat cam mult din casă.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Ok, dar asta nu explica de ce ieri, dupa zece zile de cand mi-am re-primit masina, a inceput sa functioneze S&S. Intr-adevar, am primit masina cu bateria incarcata, dupa doua zile si-a reluat vechiul obicei - fara S&S, tensiune 15V, etc. - iar dupa inca o saptamana a reinceput sa functioneze S&S...
Comment
-
Ieri am zis sa profit de vremea frumoasa si sa-mi curat masina asa ca am inceput cu geamurile pe interior si dupa aceea am continuat cu fetele de usi. A durat interiorul vreo ora timp in care usile au fost deschise alternativ. Dupa vreo 20 min de cand am inceput curatenia a aparut mesajul "baterie in mod de siguranta" si dupa inca vreo 20 min "baterie slaba, porneste motorul", ziceai ca e masina in showroom. Cartela in tot timpul asta a ramas in masina iar la plafoniera am becuri led Osram de 1W fiecare care ma indoiesc ca au mancat prea mult curent.. Dupa ce am terminat am plecat cu masina am facut vreo 20 km timp in care mesajul cu incarcare baterie nu a disparut de pe display. Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 12,52 V iar mesajul respectiv cu incarcare baterie a disparut la urmatoarea repornire a motorului. Mi se pare o gluma proasta incarcarea asta pilotata de calculator, cel care a facut softul respectiv sau cred ca nici nu a avut vreodata o masina sau a luat spaga de la fabricantii de baterii. Asa ca la urmatorul detailing interior sau deconectez o borna la baterier sau conec tez redresorul pina imi fac treaba, jenant.
- Likes 2
Comment
-
Dacia Logan/Sandero folosește baterie de tip EFB cu tensiune variabila între 12,4 si 15 v. la frânare de serviciu și de motor alternatorul mărește tensiunea de încărcare in baterie pt a stoca curent și al folosi la pornire motorului ,
Cei care și-au cumpărat tot felul de chestii că să vadă tensiunea de încărcare pe baterie trebuie sa înțeleagă că ,mașinile nici bateriile nu sunt defecte .
Comment
Comment