Am o dilema interesanta de cand sistemul meu GPL de pe masina a decedat si cei de la dacia se trag pe fund sa remedieze problema asteptand dupa nenorocitula ala de senzor de presiune gpl, de 2 luni ma duc exclusiv pe benzina (da acel lichid scump care face ravagi la portofelel romanilor) si din obijnuinta eu fac verificari saptamanale la masina (ulei , diverse lichide , presiune roti ,etc,) si am observat ca uleiul de motor a capatat un miros de benzina si printr-un noroc exceptional nu am nici un prieten care are masina pe benzina ca sa verific daca este normal . Cat timp am condus pe GPL (3000Km) uleiul avea miros normal dar dupa ce am condus numai pe benzina 2000K a inceput sa miroase tot mai tare a benzina . Cele mai multe drumuri le fac cam 16 km dus si 16km intors de la lucru dar ieri am mers 800K fara sa se raceasca motorul si nu sa schimbat mirosul . Aceasta este prima masina pe benzina care am avut-o si nu stiu daca este normal ,la toate motoarele diesel care l-am avut la nici unu nu mirosea uleiul a motorina .Este normal sau nu?
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
În afară de problema cu un amărât de senzor combinat presiune temperatură, care nu e fabricat de Dacia, alte probleme reale mai există că se tot bat câmpii cu grație de vreo 2 pagini.
De citit și pct 6 din regulament vizavi de banzină vs benzină cu gplPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
Masina mea are 21000 km acum si nu am avut absolut nici o problema cu GPL-ul. Sincer, am luat-o cu GPL din cauza celor 10 CP in plus care chiar se simt. Acum ca e si mai economica pe GPL e un bonus. Chiar ieri am facut plinul la GPL si de la ultimul plin am facut 260 km cu 20,4 l de GPL ( 78 ron ), exclusiv prin oras, mers linistit cu Eco activat . E interesant ca CB arata consum mediu 8,3 l /100 km iar in realitate e mai putin. Am resetat din nou CB si o sa verific din nou la urmatorul plin diferenta.
- Likes 4
Comment
-
Sunt probleme tehnice și probleme tehnice
Primele sunt unele care se manifestă la majoritatea* XJI (Logan / Sandero III)
Ultimele sunt niște probleme specifice, care nu afectează toate mașinile și care în 85% din cazuri nu sunt reproductibile
*mă leg de toată producția XJI:
- câte exemplare s-au fabricat,
- câte s-au vândut în RO,
- din alea vândute în RO câti proprietari reclamă ceva oficial,
- din câti proprietari reclamă ceva oficial câți au cont aici
- din câți au cont aici câți recunosc și aici problema
Pare a fi deja vu de la JS3Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
Sunt dator cu un update, in special pentru colegii care m-au ajutat mult, stiti care sunteti :-)
Problema initiala a fost cea a nenumaratelor mesaje "Prioritate incarcare baterie", nefunctionare Stop&Start, rateuri in alte sisteme care depindeau de partea electrica, tensiune permanent 15,2V.
Am reclamat problema in garantie, reclamatia mea a ajuns la un nivel superior, iar ulterior, acum doua saptamani, a fost schimbata bateria cu una Renault, precum si tot ansamblul care continea senzorul de curent. Inainte de asta a fost schimbat accidental si ECU UPC-EMM.
De atunci nu au mai aparut nici un fel de probleme. S&S intra mereu, tensiunea variaza in functie de starea de incarcare a bateriei si mersul in accelerare sau decelerare, etc, asa cum e de asteptat. Nu mai apar mesaje (singurele au fost "Prioritate confort termic" si "Prioritate motor pornit") si totul functioneaza ok. Tensiunea n-a mai urcat niciodata dincolo de 15,0V.
Singura problema care am observat-o de atunci a fost ca uneori modulul de SOS nu-si mai aprinde LED-ul verde - nici cel rosu, e pur si simplu stins, nu apar mesaje de eroare.
Acest test l-am facut dupa ce masina a stat in garaj 24h:
Bateria noua si comportamentul tensiunii:
Inca o data, va multumesc pentru ajutor!
V-am pa!
Last edited by 77sky; 14 March 2022, 19:43.
- Likes 5
Comment
-
Mai mulți posesori de autoturisme marca Dacia Logan se plâng în ultima perioadă, pe un grup în mediul online, de faptul că se confruntă cu o problemă, una comună. Este vorba de modelele cu instalație GPL din fabrică care nu mai funcționează din cauza unui senzor. Problema este cunoscută și de actualitate și se pare […]
.
Comment
-
pai si in aceste caz, (tinand cont de legislatia din Romania, la persoanele fizice) daca un produs nu este adus la standardul initial in 14 zile (lucratoare) ti se returneaza suma sau alt produs. in acest caz, cum se aplica?! sunt curios...
Comment
-
Astazi am plecat cu masina de la servici, era lapovita, 2 grade C afara, stergatoarele pe automat, caldura pe 24 grade si muzica pornita iar in rulare libera am avut 15,4 V (pina acum nu a urcat niciodata la mai mult de 15,1 V) , in mers 12,0 V iar la ralenti 11,9 V. La oprire la semafor nu a intrat S&S ci a aparut mesajul "prioritizare comfort termic". Parca nu e prea normal comportamentul asta.
- Likes 1
Comment
-
De ce crezi că este anormal?
Bateria era încărcată și putea susține Stop-Start, dar temperatura antigelului încă nu era suficientă.
Îți faci griji degeaba, mașina e OK.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Comment
-
Fiindca niciodata intr-un an de zile de cand am masina valoarea tensiunii nu a ajuns la 15,4 V. in rulare libera.Si la mersul stergatoarelor se vede diferenta de tensiune in mers , la 12,0 V merg mai incet si cand iei piciorul de pe acceleratie o iau mai repede. , iti dau senzatia de baterie slaba.
Comment
-
Originally posted by mircionesb View PostFiindca niciodata intr-un an de zile de cand am masina valoarea tensiunii nu a ajuns la 15,4 V. in rulare libera.
Tensiunea de încărcare când face recuperare de energie la frânare poate să fie și mai mare de 15,4V...Attached FilesLogan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 2
Comment
-
Chestia aia cum vad ca ai si tu sta tot timpul in priza. Am avut vreo doua probleme cu mesajul "baterie descarcata" dupa ce am facut mai multe drumuri prin oras si de atunci ( de mai bine de 6 luni) cam urmaresc comportamentul incarcarii. Am mai masurat bateria dimineata fiindca mi se pare ca scade destul de mult tensiunea, de exemplu cand o opresc seara are in jur de 12,5 V iar dimineata dupa 12 ore de stationare are 12,2 V, daca nu misc masina o saptamana scade undeva in jur de 12,0 V. Dimineata la pornire scade la 11,7-11,8 V
Comment
-
Stai să o vezi pe a mea cum scade, de la 12,7V (+100%) la 12,2V (60%) în mai puțin de 30 de secunde...Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 1
Comment
-
Nu se va face nici o rechemare, pentru că stocul de senzori buni este foarte mic.
Dacă nu ai piesele necesare degeaba chemi clienții cu mașina în service...
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Comment
Comment