Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am zis imediat, ci sa inceapa sa se faca demersurile pentru asa ceva.Ori ei fac totul puctual, asteapta sa vada ce pica si dupa aia Dumnezeu cu mila. La cei care se depaseste un anumit timp ar trebui sa le dea un voucher bazat pe economia facuta daca ar fi mers pe gaz in conditiile de utilizare ale fiecarui posesor de masina defecta.

    Comment


    • a mai patit careva lucrul asta? mi se tot deschide usa de la alimentare, cand trec peste linii de tranvai sau la anumite trepidatii... este cu deschidere din masina

      Comment


      • Mie nu mi se mai închide. Este o mizerie de mecanism. Mi-au îndoit puțin tabla care se prinde de mecanism și au dat cu vaselină ca să alunece pe mecanism. O mașină relativ modernă reparată in stil vechi. Daca ar evolua și mecanicii ...

        Comment


        • Salutari
          Ieri sa intamplat o minune .Masina mea functioneaza din nou pe GPL ,dupa 2 luni si jumatate sunt din nou ECO.
          Acuma cateva zile am fost sunat de cei de la reprezentanta ca trebuie sa merg la ei sa imi rezolve problema cu GPL-ul ,zis si facut ,ieri la ora 15 am fost prezent la reprezentanta ca sa realizeze mecanicu miracolul. Dupa ce am semnat un teanc de foi am mers la masina cu mecanicu si in mijlocul pacari am ridicat capota si sa apucat de treaba .Cu o cheie tubulara de 10 a desfacut repede senzorul defect si l-a inlocuit cu cel bun si gata (max 3 min) ,fara tester fara nimica am pornit masina si sistemul GPL a inceput sa clipeasca si sa cuplat . Dupa aceasta minune am putut sa pornesc catre casa dar dupa 5 minute de drum suna telefonu si ma informeaza mecanicu ca daca pot sa ma intorc sa imi rezolve si problema cu SOS-ul ,si bineinteles ca nu am refuzat si m-am intors find bucuros ca scap in sfarsit de becul portocaliu care mi-a mancat zilele . Dupa ce am ajuns inapoi au preluat masina in service si s-au apucat de treaba ,dar norocul meu sa gatat (poate trebuia sa calc mai adanc in materia care mi-a dat norocul ) ,dupa ce au montat modulul SOS cand s-au apucat sa il configureze au picat serverele dacia si nu au putut descarca configuratia si din acest motiv trebuie sa revin in alta zi. Oricum nu sunt asa de suparat pentru ca consider ca acest sistem SOS nu este pregatit inca pentru a fi folosit de romanu de rand si avand in vedere cat de fiabil a fost ma gandesc ca intr-o zi inebuneste si ma trezesc cu mascati ca imi darama usa pentru ca sa activat .
          Dupa aceasta aventura am verificat de curiozitate ce model de senzor au montat si spre surpriza mea am descoperit ca modelul este identic cu cel anterior iar supriza si mai mare este ca data de fabricatie a senzorului nou este inainte de data celui defect (cel defect a fost fabricat in saptamana 36 2021 iar cel montat nou in saptamana 05 2021 ) , si acuma stau sa ma gandesc daca acest senzor exista inainte de a fi fabricata masina mea ce pana mea a durat atata sa vina ,au descoperit cei de la dacia un container de piese uitat ,si daca primul senzor a fost asa de fiabil ce sanse am ca si acesta o sa crape dupa 3000Km si acesta . (Am poze dar nu le pot posta ca am limita de marime si nu am porgramul de micsorat pozele instalat dar daca sunt curiosi le postez la cerere)
          O alta enigma financiara care o am ii : Daca o diferenta dintre o dacie cu Benzina si una cu Benzina +Gpl ii 1500 lei cate o plateste satu, iar acest senzor de presiiune GPL care costa din cate am inteles 1000 Lei la reprezentanta (370 Lei din magazin online) cum au reusit sa monteze restul pieselor (rampa injectoare ,furtune ,filtre ,valve,butelie etc) si au considerat ca le ajunge 1500 lei pentru aceste piese + profit . Eu is destul de sigur ca Dacia nu face acest montaj pe pierdere.

          Comment


          • Dacă înițial ai avut modelul de senzor 166393621R (Continental A2C94817400) și acum au pus tot 166393621R iar o să ai probleme...
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • Senzori sunt identici .Tot ce difera ii data de productie. Cel care sa defectat este 175234684R ,cel nou nu mai are eticheta cu cod. Pacat ca nu am putut lua senzorul defect sa il testez sa vad ce se defecteaza la el pentru ca este un senzor combinat si masoara presiunea 0 - 5.5bar si temperatura ,daca se defecteaza sonda de temperatura ii usor de reparat . Inca o chestie a fost ca atunci cand a scos senzorul am vazut ca era un lichid pe el (partea interioara ) , nu stiu ce era (apa sau ulei ) dar daca era apa ea poate sa inghete in interior si sa distruga senzorul . Intamplarea face ca atunci cand sa defectat senzorul a fost cea mai rece dimineata din acest an si daca leg aceste observati primesc un raspuns plauzibil de ce sa defectat . Eventual achizitionez inca un senzor si il tin in portbagaj ca ii foarte usor de schimbat ,dar daca se strica des parca nu mai este asa de economic sa merg pe gpl avand in vedere ca ii 370 ron si daca stau dupa reprezentanta ma manca purici pana primesc ceva de la ei.
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by Lolut View Post
                Mie nu mi se mai închide. Este o mizerie de mecanism. Mi-au îndoit puțin tabla care se prinde de mecanism și au dat cu vaselină ca să alunece pe mecanism. O mașină relativ modernă reparată in stil vechi. Daca ar evolua și mecanicii ...
                am patit si eu azi la fel. nu se mai inchidea. am apasat mai tare si am reusit. probabil usor usor se va deschide la fiecare vibratie si nu se va mai inchide sper sa nu uit sa verific sa ma trezesc ca imi face unu o fericire si imi baga apa in rezervor de fun

                Comment


                • Originally posted by BDorin View Post
                  Senzori sunt identici .Tot ce difera ii data de productie. Cel care sa defectat este 175234684R ,cel nou nu mai are eticheta cu cod. Pacat ca nu am putut lua senzorul defect sa il testez sa vad ce se defecteaza la el pentru ca este un senzor combinat si masoara presiunea 0 - 5.5bar si temperatura ,daca se defecteaza sonda de temperatura ii usor de reparat . Inca o chestie a fost ca atunci cand a scos senzorul am vazut ca era un lichid pe el (partea interioara ) , nu stiu ce era (apa sau ulei ) dar daca era apa ea poate sa inghete in interior si sa distruga senzorul . Intamplarea face ca atunci cand sa defectat senzorul a fost cea mai rece dimineata din acest an si daca leg aceste observati primesc un raspuns plauzibil de ce sa defectat . Eventual achizitionez inca un senzor si il tin in portbagaj ca ii foarte usor de schimbat ,dar daca se strica des parca nu mai este asa de economic sa merg pe gpl avand in vedere ca ii 370 ron si daca stau dupa reprezentanta ma manca purici pana primesc ceva de la ei.
                  In ce zona/parte a compartimentului motor gasesc senzorul respectiv? Sunt curios daca si al meu are acelasi cod, verific maine.

                  Din poza ta pe ala nou eu vad ca scrie 50/21 (saptamana 50 -> luna 11), deci posibil sa fie mai nou comparativ cu cel stricat.

                  Comment


                  • 50/21 înseamnă săptămâna 50 din anul 2021.
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Intradevar . Am citit invers si am facut greseala. Interesant ca odata ce am citit gresit chiar daca am vazut poza de mai multe ori tot gresit am citit. Multumesc de corectare.
                      Senzorul respectiv se gaseste in mijlocul rampei de injectie gpl vezi in poza de mai jos.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Pina acum nu am avut nici o problema cu GPL-ul , masina are 21000 km. Singura chestie e ca CB arata mai mult cam cu 9% decat consumul real. O sa vad din nou la urmatoarea alimentare care e diferenta si revin cu info.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Azi am reusit sa scap de toate alarmele de la masina . In sfarsit dupa 2 luni jumate cand pun contactul imi spune ''sistem OK'' . Ultima problema pe care am avut-o a fost sistemul SOS care se pare ca este mult mai complicat decat am crezut . Nu este doar un simplu telefon care suna la 112 cand apesi butonul , el intradevar suna la 112 si poti vorbi cu operatorul dar mai trimite coordonate gps si seria masini ca sa te identifice cine esti . Functioneaza ca un telefon fara cartela (nu are numar sau abonament) ,acest sistem scaneaza tot timpul semnalul si retelele de telefonie mobila si se conecteaza pe reteaua cu cel mai bun semnal (doar cand este nevoie) iar daca nu gaseste semnal becul verde de la buton se face rosu si poate sa iti trimita un mesaj pe bord. In caz ca se pierde alimentarea de la bateria de 12v acest sistem are o baterie suplimentara care permite sitemului SOS sa functioneze in continuare (baterie care se degradeaza in timp si trebuie inlocuita). Asta l-am aflat de la experti dacia. Se pare ca daca acest modul se defecteaza si este inlocuit cu unu nou el nu va functiona doar dupa ce este configurat cu setarile unice pentru masina respectiva care se gaseste doar pe serverele de la Dacia . Acelasi lucru si cu modulele second hand care au setata configuratia masini de pe care a fost luat. Deci acest modul nu se poate inlocui decat in servicele autorizate Dacia.
                          Alte detali utile pe care l-am aflat : Daca apasati din greseala pe buton (lung 3 sec sau de 3 ori in 10 sec) el se va apuca sa sune la 112 dar daca in timp ce isi face treaba apasati din nou butonu el va anula apelu ( in caz ca aveti vrun curios in masina )
                          Daca sunteti implicat intr-un accident si se activeaza airbagurile sistemul apeleaza automat la 112 .

                          Comment


                          • Ecall-ul sau ERAglonass(pe modele LADA/Renault Logan încă din 2015 !) are eSIM cu număr/IEMI unice și nepublice pentru proprietar ci numai pentru Dacia/Renault, versiunile mai noi au baterie internă

                            Poate suna la 112, transmite automat o cărută de parametrii, funcție de implementarea pe mașină se poate folosi pentru orice de la "ecall" (apel 112+coodonate gps+număr de centuri atașate+număr de airbaguri declansate), carsharing (smartphne as a key), serviciu flote (geofencing, geotracking etc) și culminând cu remote action (pornit/oprit diverse chestii)

                            Dacă se înregistrează impact, chiar fără airbaguri sărite, se activează automat ecall-ul.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Eu am fost lovit de 2 ori . Odata in spate cu 2 persoane inauntru cu centurile puse si odata in lateral stanga o persoana cu centura pusa .Nu s-au activat aribagurile dar nici nu o sunat la 112. Masina sa strambat de numa . Acesta mi-a fost norocul dupa 1000K masina noua

                              Comment


                              • Norocul tău a fost că nu a luat crash că trebuiau schimbate mai multe și luai daună totală la 1000km (ți-am mai scris asta)
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google