Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Mihai2k4 View Post
    Eu totuși mai revin, încă odată, cu întrebarea...

    Când pornesc ac ul (azi la 34 de grade l-am pornit calumea) nu cred, sau cel puțin sper sa nu fie asa, ca e normal sa facă asta... Pe accelerare, se simte la fiecare zgomot pe care îl auziți în video, parca un gol de aer când mergi cu avionul, după, accelerează parca mai tare singura. Pe frunză de motor, la fel, un mic gol de aer care te mișcă puțin în scaun. Dacă nimeresc acea pacaneala, fasaiala, pe schimbare, îmi da în nas. Niciodată nu merge complet, exact ca în video face non stop, o simt și la vibrația mașinii și la turometru se vede. La fiecare 5,8 secunde, face asa, se oprește, porneste. La fiecare pornire oprire, se simte ce zicem mai sus. Ceva păreri?! Dacă e normal asa, o bag la vânzare.... Este o mizerie dacă îmi raspund in service, ca la problema cu turbina, ca e normal... Ma chinui sa nu nimeresc schimbare de treapta fix în acel moment, sa nu îmi dea în nas... Și pe gpl, și pe benzina și pe eco și fără...
    Confirm:
    1. Fâșăitul la cuplarea compresorului (inclusiv la pornirea motorului pentru testarea sistemului AC, chiar dacă nu e nevoie de el, iarna, vara, nu contează);
    2. cuplarea ritmică a compresorului (e tip On-Off, asta e...);
    3. mărirea firească a sarcinii pe motor când compresorul cuplează;
    4. efectul firesc de mărire a frânei de motor cu compresorul cuplat;

    Nu confirm:
    1. nu îmi "dă în nas"...
    2. nu mi-a dat niciodată senzația că sarcina compresorului ar putea să oprească motorul;

    Nu cred că mașina ta are vreun defect în privința AC.
    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

    Comment


    • ce imi da mie cu virgula este ca este comportament diferit fata de acum cateva luni, cand pornise automat aerul. atunci nu am simtit nimic, acum, daca il pornesc, simt

      Comment


      • La diagnoză se poate vedea dacă sarcina pe motor a crescut din cauza AC.
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • astept cu nerabdare. imi e frica/scarba sa il mai folosesc pana atunci. revin cu info dupa (23 mai am fost programat)

          Comment


          • iar am avut o ciudatenie azi... cand am dat sa plec am observat ca pedala de ambreaj, era foarte moale, parca apasai in gol. am mai observat ca nu a revenit pana la capat si am bagat piciorul sub ea, si a mai mers 2,3 cm. din acem moment, a avut cursa completa insa jumatate de zi, a fost moale. am observat ca spre seara a revenit la aceasi presiune/putere de apasare. sa ma ingrijoreze?!

            Comment


            • Azi dimineata am pornit masina si la ralenti arata 15,4 V. Dupa cam 1km, la prima oprire la intersectie S&S vroia sa opreasca motorul si voltajul era 13,0 V. Chiar asa mare e diferenta pe o distanta asa de scurta, daca bateria era incarcata de ce a urcat la 15,4 V la pornire?

              Comment


              • Ai saltat cumva capota?

                Comment


                • Originally posted by mircionesb View Post
                  ........daca bateria era incarcata de ce a urcat la 15,4 V la pornire?
                  Contează și temperatura exterioară în decizia de încărcare, nu doar gradul de încărcare.
                  În plus, nu strică un pic de compensare la prima pornire a zilei, după o noapte de stat.
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Rezolvat prin casco.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Originally posted by madi View Post
                      Ai saltat cumva capota?
                      Nu. Am un incarcator la bricheta care afiseaza si voltajul.

                      Comment


                      • @mircionesb.Atunci cand salti capota intra cumva in mod service si incarca la maxim, nu stiu cat time acest comportament, initial am crezut ca tine pana la urmatoarea oprire -pornire dar nu e asa. Am renuntat sa mai monitorizez permanent managementul incarcarii, stiu ca bateria e in parametrii pentru ca start stop intra destul de des.Am si eu incarcator cu voltmetru .

                        Comment


                        • Salutare,

                          Am facut vineri un schimb intermediar de ulei (ulei motor + filtru) la un service multimarca, mentenanta preventiva.

                          Cei de acolo au reusit sa bage putin prea mult ulei - ~300-350ml peste nivelul MAX, stiu asta deoarece am scos ieri surplusul cu o seringa + furtunas. Acuma nivelul pe joja este cu o idee sub MAX.

                          Exista riscul sa fi afectat asta cu ceva motorul? 350ml din 4100ml reprezinta ~8.5%... din ce am cautat pe foruumuri lumea zice ca +-10% peste/sub nivel in genreal nu reprezinta o problema, si ca majoritatea motoarelor tolereza acest lucru.

                          Vreau sa aud si parerea voastra,
                          Multumesc.

                          Comment


                          • Orice nivel peste MAX e bine să fie evitat.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Oare cum este mai bine:

                              1. un ulei mai vechi dar aflat in termen (ma refer la numarul de kilometri si la perioada de timp in care a stat in motor) si mai ales aflat in cantitate optima;

                              2. un ulei mai proaspat dar aflat in cantitate excesiva (peste maximul recomandat)?

                              Comment


                              • 1) De ce presupui ca uleiul vechi se afla "in termen"? Avea deja 10k km, majoritatea facuti urban. Indiferent de ce spun producatorii (de uleiuri sau de motoare) dupa 10k km orice ulei isi pierde considerabil din proprietati, dovada fiind numeroasele analize facute in laborator la uleiurile uzate.

                                2) Aici nu stiu sa-ti raspund, tocmai de asta am intrebat Oare 350ML peste nivelul maxim se considera "excesiv" (in contextul unui motor de 1L care accepta 4.1L de ulei).

                                Am intrebat in indeea ca gasesc useri care au facut aceeasi greseala, si sunt curios daca cu timpul au avut probleme din cauza acestui lucru, nu-i nevoie de sarcasm

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google