Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cu drag... din pacate sunt multe probleme (unele minore altele nu) la care service-urile sunt tufa de venetia. habar nu au de ce trebuie sa repare, nu se pricep. daca citesti aici, cunosti aproape dublu fata de ei.

    eu am urmatoarele probleme la care raspunsul lor a fost , defect nemanifestat

    1. imi agata cutia in treapta 1 si reverse (random) la testul de 1 minut facut de ei, nu a facut. mie imi face in fiecare zi.
    2. ac-ul care pune in cap masina la folosirea lui, ca la o masina de acum 20 de ani, innecata, pe carburator. matiz-ul si tico-ul nu faceau asa cu aerul pornit
    3. asta e nou. nu am avut martor in bord si am mers pana aproape de granita cu grecia, cu becul ars la stop.
    4. la buza portbagajului a sarit jumatate de vopsea, atinde de bara(am specificat de 3 ori sa fie reglat, atat au putut) acum am vopseaua varza la portbagaj
    5. scartaie si paraie la airbag zona capului. lasata in reprezentanta aproape 2 zile. face la fel chiar mai tare dupa

    acum roaga-te sa nu ajungi ca alti colegi de suferinta cu acea vibratie la turbina, sa iti cada senzorul de gpl, sau sa iti inghete tot ace-ul sa nu mai functioneze. in rest, am aproape 25mii km cu ea, din octombrie. merge ok

    Comment


    • Din câte văd, mai bun e primul model de Logan (2004-2008) ... Merge vorba aia "și cu sârmă" și nu ai atâtea probleme...

      Încă sper ca al meu să vina ok , macar partea de gpl nu îmi va aduce probleme , neavând gpl pe ea ))

      Comment


      • Originally posted by Mihai2k4 View Post
        pai si in acest caz, daca eu am mers cu becul ars, fara acea atentionare... ce inseamna? ca e calculatorul prost? senzorul defect?
        Înseamnă că trebuie investigat de ce nu reacționează la lipsa de sarcină.
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • O sa le comunic acum când o las iar pentru ac... Ma învățati ce sa le cer ca să ajungă și la Dacia? Un răspuns oficial sau ce anume sa le zic?

          Comment


          • Asta cu lipsa de mesaj de eroare pentru becul de frana ars as reclama-o si eu, dar... nu scrie nimic in manual ca ar trebui sa fie. Cum sa cer ceva care nu e documentat?

            Comment


            • Originally posted by Mihai2k4 View Post
              in scris, la vocea clientului nu raspunde nimeni si nu te baga nimeni in seama. eu am dat 2,3 mail-uri sa cumpar ceva (garantie extinsa) si nu au raspuns. de garantie... cred ca e pierdere de timp din prima
              Eu am rezolvat destul de rapid problema cu extinderea contractului de garantie. Am primit pe mail avizarea de plata iar dupa vreo doua zile cand am facut plata le-am trimis pe mail dovada tranzactiei. La mine chiar a fost ok extinderea garantiei.

              Comment


              • eu am intrebat daca poate sa imi ofere un paragraf, cu ce acopera acea garantie extinsa, sau sa imi specifice ei, inainte de a achizitiona, pentru ca nu prea reiesea nimic din ce citeam. dupa 2,3 mail-uri si dat telefon, au reusit sa raspunda. n-am prelungit nimic inca, pentru ca daca este ok din partea lor, sa functioneze asa in suturi masina cu ac-ul pornit, o bag pe olx.

                Comment


                • ca tot ma pland de ac-ul asta de cateva zile.... voua va face fata? eu la 21 pe auto la 30-31 grade afara, fac sauna in masina... ajung fleasca practic e cam degeaba. din cate am inteles, asta e boala renault, la cam toate ac-ul e cam ventilator )

                  Comment


                  • Am empatie pentru problema descrisa cu AC, este regretabil si neplacut la o masina noua, insa totusi nu cred ca este bine sa generalizezi, asa cum am mai scris la masina din semnatura in 5 ani nu am avut vreo problema tehnica cu aerul conditionat, acesta functioneaza si se comporta foarte bine, sunt multumit de sistem, "face fata" foarte bine, daca la inceput vreo 3-5 minute functie de temp exterioara si interioara baga un aer mai "caldut" (vezi si graficele pe care le-am atasat) si este mai zgomotos insa apoi nivelul sonor scade si baga aer rece, temperatura in habitaclu devine repede foarte OK, il folosesc tot timpul pe automat si temp setata 20-21C vara (chiar torida), iar asta au mai scris si alti colegi cu L2 sau chiar L3...
                    Last edited by Gil26; 27 May 2022, 20:16.

                    Comment


                    • eu nu il pornesc imediat(fiind coapta masina) ci dupa 5-10 minute de mers cu gemurile deschise, sa se aeriseasca. dupa, il dau pe 22-21 pe auto. azi dupa 1 ora si ceva de mers, curgeau apele pe mine. daca pui mana la aeratoare, baga rece, nu ma plang. dar parca vine o perdea de caldura din spre parbriz/bord/plafon, care anuleaza tot ce baga, oricat se chinuie el sa raceasca. sincer, parca la tico, inghetam in masina... la asta e acolo sa fie... nu vreau sa imi imaginez la vara, pe 40 de grade.

                      PS: comparatiile astea le fac cu alte zeci de masini cu care am mers si pe 22 de grade, era bine, spre racoare. in asta este disconfort total

                      Comment


                      • Si eu in peste 30 de ani am detinut tot felul de masini marci modele motorizari si fara dar si cu AC si tot felul de "climatronice" (plus cele inchiriate pe o perioada destul de mare prin delegatii), pot spune cu tarie ca cel care il am acum pe Dacia este unul OK si am si destule date\cifre (monitorizari, temperaturi, etc.) care sa "sustina" afirmatia aceasta.

                        Comment


                        • Cu tot respectul, dar din păcate pe colegul Mihai2k4 nu cred că-l ajută nicio monitorizare sau vreun grafic de funcționare.
                          În locul lui aș apela la garanție, cu probă de mers și rezolvare la obiect.
                          Sunt convins că la reprezentanță vor găsi o rezolvare.
                          Multă baftă!

                          Comment


                          • Cu acelasi respect, unde am scris eu asta?
                            insa doar ca info unele probleme ale AC sunt simplu si usor de rezolvat altele insa implica verificari si analize mai detaliate iar diagnoza inclusiv monitorizarile (chiar si "in proba de mers" pe care o recomandati dumneavoastra) sunt necesare pentru a gasi cauza sau cauzele. Din cate a scris colegul si problema sa nu pare una simplu de rezolvat, clar ca trebuie apelat la garantie, iar "rezolvarea la obiect" trebuie facuta in reprezentanta, foarte probabil ca si in cazul sau va trebui facuta o diagnoza si masuratorile aferente.
                            PS: si va rog sa recititi mai cu atentie tot ceea ce s-a scris anterior legat de aceasta problema tehnica.

                            Comment


                            • Iar referitor la ”Sunt convins că la reprezentanță vor găsi o rezolvare.” as mai adauga ca sunt reprezentante si ”reprezentante”, discutiile acestea au mai fost si la L1 si la L2 si se pare ca vor fi din ce in ce mai multe si la L3 (din pacate la L3 ”dependenta” de reprezentante este si mai mare). Davada chiar si postul # 1414 din pagina precedenta al colegului Mihai2k4 https://www.loganclub.ro/forum/forum...42#post3669542 despre AC, ” gatuitul motorului”, celelalte probleme si ”rezolvarea” lor in reprezentanta Cobalcescu Bucuresti....plus alte posturi din acest topic.
                              Deci colegul a apelat deja la garantie (chiar inainte de a scrie dumneavoastra asta) cu aceasta problema iar rezolvarea nu a fost ”la obiect” si nici ”cu probă de mers” nu a fost facuta. Apropo in proba aceasta de mers recomandata de dumneavoastra nu cred ca se va uita cineva la soare sau alinierea planetelor, probabil ca tot o diagnoza si monitorizari se vor face atat AC cat si injectie, altfel va fi doar o "plimbare" asa cum l-au trimis cei de la Cobalcescu pe coleg cu ”asa face toate domne”, dar ”mai sportiv”...
                              Si indiferent de ceea ce credeti si parerea dumneavoastra diagnoza, monitorizarile, graficele de functionare (care tocmai asta reprezinta: functionarea, conforma sau nu), masuratorile fizice, etc. ajuta in rezolvarea unor probleme, asta este cert si dovedit.
                              PS: apoi eu am scris destul de clar ca ”destule date\cifre (monitorizari, temperaturi, etc.) care sa "sustina" afirmatia” ca AC-ul de pe masina mea este OK, nu ceea ce ati inteles\denaturat dumneavoastra.
                              Last edited by Gil26; 27 May 2022, 23:39.

                              Comment


                              • Îmi cer scuze dacă s-a înțeles greșit ce am vrut să transmit...
                                Normal că fără diagnoză și măsurătorile aferente nu se poate rezolva de la sine problema sus-mentionată.
                                Sincer m-am gândit că se înțelege acest lucru, dotările aflate astăzi pe mașini, necesită clar altfel de investigații.
                                Aveți de asemenea mare dreptate când spuneți că depinde și pe mâna cărei reprezentanțe ajunge colegul nostru. Adică una dispusă să acorde atenția cuvenită, să știe să folosească diagnoza (sunt convins că au de la Dacia un munte de documentație), să interpreteze corect măsurătorile făcute și într-un final să rezolve problema.

                                Încă o dată, mea culpa, pentru neînțelegerea pe care am observat că am provocat-o, fără nici cea mai mică intenție.

                                Baftă colegului!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google