Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La ultimul drum facut extraurban am observat un fel de suierat undeva intre 70 si 90 km /h. Prima data am crezut ca este de la turbina, dar nu e, parca e un sirenaj de la cutie. La mersul prin oras nu se aude nimic dar cand o scoti la drum lung incepe sa se auda acel fluierat. Daca treci de 90 km /h nu se mai aude aproape de loc. Am avzut ca au mai fost ceva probleme de genul asta la Duster. Mai are cineva sunetul asta la masina?

    Comment


    • #17
      vezi poate e vreun luft mai nabadaios, vreo oglinda, vreun carenaj, cheder, d-astea... s-a mai vazut si la case mai mari. cutia s-ar auzi mai tare la viteze mai mari.

      Comment


      • #18
        Daca iei piciorul de pe acceleratie nu mai face deci ar trebui sa pice treaba cu aerul prin anumite lufturi. Nu se aude tare, dar face cam ciudat ca sa fie din cauza turbinei. O sa fac o programare la dealer ca sa vad exact care e treaba, poate o sa fac o tura cu alta masina ca sa am grad de comparatie. Poate sunt eu fixat pe cate ceva dar imi place ca atunci cand merg cu masina si e liniste in ea sa nu se auda zgomote "suspecte".

        Comment


        • #19
          La ultimul drum facut extraurban am observat un fel de suierat undeva intre 70 si 90 km /h. Prima data am crezut ca este de la turbina, dar nu e, parca e un sirenaj de la cutie. La mersul prin oras nu se aude nimic dar cand o scoti la drum lung incepe sa se auda acel fluierat. Daca treci de 90 km /h nu se mai aude aproape de loc. Mai are cineva sunetul asta la masina?
          La mine pe Logan II era de la antenă !! 2 saptamani am tot ascultat in mers ...pana mi-a spus cineva aici pe forum...
          Nu stiu cum /unde e pozitionata antena pe Logan 3 si ce tip e (clasica sau aripioara de rechin)... ,dar merita sa arunci o privire .

          Comment


          • #20
            Salutare, ma pregatesc sa fac un test drive, si sa cumpar un logan nou 1.0 cu gpl, consuma ulei? Ce hibe are acest motor? As vrea sa aflu pareri de la cei ce au un 1.0 cu gpl, multumesc.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #21
              Salutare . Dețin un logan 3 noul model 100
              eco g. Am 6100 km și am
              avut deja 3 probleme . Prima vopseaua dense logo Dacia sa exfoliant pana in primi 1000 km . A doua la 5000km camera de marșarier a murit încă n-am reușit sa o duc in service pentru Investigați . A treia problema este ceai mai gravă de pana acuma nu mai merge pe Gpl apare eroare in bord sa verific injecția Gpl. Luni am
              programare la dealer pentru a remedia problema camerei plus funcționarea ei pe
              gpl cea cu emblema a fost înlocuită fără problema rapid . Per total mașina merita se comporta excepțional la
              drum motorul chiar e sincronizat perfect cu cutia are putere in toate plajele
              de turații . Vedem
              ce mai apare pe parcurs . Toate cele
              bune .

              Comment


              • #22
                Cat consuma te rog, pe gpl, sa zicem extra urban, mers normal. Vopseaua se exfoliaza de noua??? Nu i-mi vine sa cred. Eu voi alege ceva cu dotari minimale, sa nu aibe ce sa se defecteze
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #23
                  Am mers la dealer, au verificat masina si au spus ca nu sunt zgomte suspecte, ceea ce se aude sunt zgomote normale de functionare. Masina are 2000 km acum, merge bine, nu am avut probleme. Extraurban pe GPL imi ia in jur de 7,7 / 100 km, in oras in jur de 9. Probabil ca o sa mai scada dupa vreo 10000 km.

                  Comment


                  • #24
                    Colegii care aveți Logan/Sandero 3, haideți și cu jurnal de bord. Dacă avem ceva nelămuriri și ne puteți ajuta, să nu facem deranj off topic aici.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by dumitrean1988 View Post
                      Salutare . Dețin un logan 3 noul model 100
                      eco g. Am 6100 km și am
                      avut deja 3 probleme . Prima vopseaua dense logo Dacia sa exfoliant pana in primi 1000 km . A doua la 5000km camera de marșarier a murit încă n-am reușit sa o duc in service pentru Investigați . A treia problema este ceai mai gravă de pana acuma nu mai merge pe Gpl apare eroare in bord sa verific injecția Gpl. Luni am
                      programare la dealer pentru a remedia problema camerei plus funcționarea ei pe
                      gpl cea cu emblema a fost înlocuită fără problema rapid . Per total mașina merita se comporta excepțional la
                      drum motorul chiar e sincronizat perfect cu cutia are putere in toate plajele
                      de turații . Vedem
                      ce mai apare pe parcurs . Toate cele
                      bune .
                      Se pare ca eroarea GPL este o problema destul de intalnita la noile Dacii..

                      Comment


                      • #26
                        Am fost la dealer sa vad masina si am intrebat care e treaba cu eroarea pe GPL. Mi s-a spus ca stiu de problema, se rezolva pe garantie si ca s-a decis schimbarea furnizorului. Asadar primele loturi de masini vor avea aceasta problema mai devreme sau mai tarziu.

                        Comment


                        • #27
                          Mie mi-au zis ca problema e de la GPL, este senzorul "sensibil" si ca cu GPL de la Petrom nu sunt probleme. Eu am statie GPL Petrom la 35 km...
                          Doamna de la showroom nu știa nimic de furnizor.

                          Comment


                          • #28
                            Mai degraba lot defect de senzori.
                            Acelasi senzor s-a montat si pe 0.9 TCe si nu au fost probleme.
                            E vorba de senzorul de presiune GPL fabricat de Continental care a fost schimbat cu unul Bosch, cel mai probabil.

                            Comment


                            • #29
                              Stii din sursa sigura?
                              Ar fi bine ca masinile comandate de acum incolo sa nu mai fie cu probleme

                              Comment


                              • #30
                                Ca senzorul problematic e fabricat de Continental stiu sigur. Despre inlocuirea cu varianta de la Bosch am vazut din 2-3 surse.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google