If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Masina ta are o problema la sistemul multimedia si e normal ca trebuie sa investigheze masina ta nu alta masina. Daca vrei sa beneficiezi de garantie, astea sunt conditiile.
1. E model nou și orice problemă raportată de un client nu se investighează (doar se constată - fișă intrare în service ) ci se trimite cazul la fabrică/uzină care va da soluția.
2. Dacă franciza respectivă (dealer/reprezentanța) nu aplică punctul 1, vei aștepta mult și bine.
În cazul acelei reprezentanțe nu mă miră nimic
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Salutare tuturor. Azi am fost la Petrom să fac plinul la Gpl,masina nu mi - a trecut încă pe benzină dar nici mult nu mai avea și spre surprinderea mea au intrat 42.5 litri GPL. Merg să plătesc când revin la mașină și pun contactul, surpriza nu a urcat nici o liniuta și mesajul de dinainte de plin,, nivel scăzut combustibil. ''. Închid motorul, scot cheia din contact, la fel aceeași problema, de abia la a3a încercare și-a revenit la normal și mi-a afișat corect. Menționez ca am alimentat de la Petrom, o stație noua de un an de zile, loc în care am mai alimentat de vreo doua ori și care este căutată de majoritatea taximetriștilor care îmi ziceau că cei mai mulți km i-au făcut cu gazul alimentat de la această stație lucru pe care îl confirm și eu. Este prima data când pățesc asa ceva? A mai pățit careva? Aveți idee de la ce poate fi?
Am patit-o si eu ieri, la a treia alimentare cu GPL. Am sunat, si mi s-a spus ca dupa maxim 10 minute mesajul dispare. Asa a fost, a disparut in timp ce eram la telefon.
PS: In ce priveste cantitatea, iti arat nenumarate bonuri de la o anumita statie Lukoil in care se vad 45-46 litri intrati in rezervorul de 50l... N-am nici cea mai vaga idee cum se regleaza cantitatea de GPL care intra (presostat in pompa? In rezervor?) dar unele pompe sunt reglate prost. La Lukoil-ul din Bascov intra cel mai putin.
Salutare tuturor. Azi am fost la Petrom să fac plinul la Gpl,masina nu mi - a trecut încă pe benzină dar nici mult nu mai avea și spre surprinderea mea au intrat 42.5 litri GPL. Merg să plătesc când revin la mașină și pun contactul, surpriza nu a urcat nici o liniuta și mesajul de dinainte de plin,, nivel scăzut combustibil. ''. Închid motorul, scot cheia din contact, la fel aceeași problema, de abia la a3a încercare și-a revenit la normal și mi-a afișat corect. Menționez ca am alimentat de la Petrom, o stație noua de un an de zile, loc în care am mai alimentat de vreo doua ori și care este căutată de majoritatea taximetriștilor care îmi ziceau că cei mai mulți km i-au făcut cu gazul alimentat de la această stație lucru pe care îl confirm și eu. Este prima data când pățesc asa ceva? A mai pățit careva? Aveți idee de la ce poate fi?
Salut.am avut aceași problema
Am masina din februrie,are 5000 km.
Acum la ultima alimentare am patit ca tine.
In Gecia masina statea in plin soare 7-8 ore si imi spunea ca am nivel de gpl scazut desi mai aveam de parcurs 150 km pe gaz.
Geamurile spate cand functineaza,cand nu
Saptamana viitoare ma duc la ei
Gpl se dilata la căldură și se contracta la frig. In mod sigur vor apărea diferențe. De aceea s-a blocat alimentarea la 80% din capacitate, pentru a lăsa loc de dilatare. Indicatorul de gpl nu va fi niciodată la fel de precis ca cel de benzină.
O sa ajungem ca-n bancul ala cu programatorul:
Trei ingineri: unul electronist, unul mecanic şi unul programator mergeau cu o Dacie. La un moment dat, se strică maşina. Se da jos electronistul, se uită la instalaţia electrică şi nimic. Apoi mecanicul se uită la carburator, pompa de benzina etc. Nimic! Stau toţi trei în maşină şi nu ştiu ce să-i facă. Programatorul găseşte soluţia: "Ne dăm toţi trei jos şi apoi ne urcăm din nou!"
Asa ca pana la solutionarea printr-un nou software al celor de la Dacia, va recomand cu incredere combinatia Ctrl+Alt+Del.
Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Prima alimentare cu gaz, dupa ce am luat-o de la dealer cu cativa vapori de gpl in rezervor. Pana am ajuns la gazarie a trecut automat pe benzina. Am alimentat la Rompetrol, pompa a decuplat la 33 litri gaz. Afara cam 30 grade, tancul de gaz in soare. Am trecut-o manual pe gpl, indicatorul din bord a fost la datorie, a percutat din prima.
La primul plin au intrat 36 litri si pina acum nu am avut nici o problema cu GPL-ul, am lasat-o de 2 ori sa consume tot GPL-ul ca sa vad cum se comporta si a fost totul in regula, am primit avertizare de nivel scazut GPL iar dupa aceea, ceva mai tarziu a scos cateva sunete si a trecut pe benzina. Cu partea de GPL chiar ca nu am avut nici o problema indiferent de temeratura de afara, a mea are probleme cu geamurile si cu Medianavul. Oricum prea multe probleme sunt, asa cum zicea cineva pe aici parca masina asta a fost facuta in graba fara testari cum trebuie. Nu am avut cu 4 masini in 300000 km atatea probleme cat am avut cu Sandelul asta in 8000 km. M-au intrebat unii de la un sondaj de opinie referitor la Vocea Clientului daca la urmatoarea masina as alege tot Dacia si le-am spus sincer ca nu.
Mno, cum am mai spus, eu n-am avut absolut nicio problema. Singura chestie e cea legata de martorul LED rosu al Stop&Start care se aprinde aleator cand dezactivez functia. Baietii de pe-aici au zis ca e legat de senzorul de lumina. Cei de la dealer au indrugat altceva si anume ca ar fi legat de nivelul de incarcare a bateriei si ca n-ar trebui sa dezactivez Stop&Start. Dar e o functie prea enervanta in conditii de trafic aglomerat si cand mergi bara la bara ti se opreste motorul taman cand trebuie sa demarezi.
Mai spunea cineva ca AC-ul e mai slab decat la L1. Lol, am la serviciu un L1 de-ala care scoate gheata pe aeratoare, dar asta al meu e mai bun. Iar pe clima e bestial.
Eu daca ar fi sa cumpar din nou Loganelul, cu siguranta as face-o. ;) Chiar imi place masina.
Am tolerat si eu start stopul până la primul ambuteiaj serios, după care l-am decuplat. În sine nu e un sistem rău, l-am surprins dezactivându-se cu de la sine putere când s a încins atmosfera în mașină ( Prioritzare confort termic zicea în bord ), dar când ai 10 secunde semaforul pe verde și cei din spate dau năvală nu prea msi ai răbdare. Cu LED-ul nu am avut probleme. Înclin să cred că la tine e vreun contact imperfect la buton, din moment ce în bord afișează S&S dezactivat.
O alta problema sesizata de mine ieri după ce am spălat mașina este legata de presiunea în pneuri. Data trecuta le-am umflat pe toate stas cum scrie pe portiera de la șofer(nici atunci nu aveau toate presiunea corecta) , iar acum când le-am verificat toate pneurile aveau sub 2 atmosfere,inițial suspectam o pana pe partea stânga spate dar surpriza, toate pneurile erau sub 2.Banuiesc că nu au pana toate 4. Mi și groaza să merg la dealer pentru așa ceva deoarece am jante de aliaj pe 16 și mă trezesc cu niște zgarieturi de toată frumusețea.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment