De curiozitate, la ce temperatura puneti clima si daca pe auto? Eu o tin la 23-24 si nu a dat semnele descrise mai sus, desi afara sunt peste 35.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ca să-l completez pe Midnighte, mașinile (modelele) noi intră sub OLV ("operațiune lansare vehicul") și orice intervenție pe mașină se face doar la cererea și sub îndrumarea fabricii - nu sterg doreii de capul lor
Originally posted by DFA View PostBlocajul climei de care am pomenit mai sus ar putea să fie cauzat de:
1. - o diferență de temperatură prea mare între cea exterioară și cea dorită în habitaclu;
2. - instalația AC răcește puternic și face gheață inclusiv în compartimentul motor (pe conducte) și eventual și în interiorul aerotermei (pe vaporizator) - am observat că avea tendința de a arunca ceva picături de condens pe aeratoare (pentru că condensul nu prea mai picură sub mașină, din cauza gheții);
3. - gheața din aerotermă blochează funcționarea climei;
...
2. Exclus e senzor antiînghet pe vaporizator, încă de la Logan II
3. Vezi punctul 2.Last edited by t0rquemada; 3 August 2021, 19:38.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by Midnighte View PostViteii aia stiau ca, in cazul in care se pune diagnoza si se detecteaza erori, ele trebuie investigate si documentate. Asa ca au ales solutia tipica de schimbatori de piese - stergem si speram sa nu se mai seteze, ca ne dam de lucru si noi suntem comozi.
Replica - sunt erori setate din fabrica si lasate pentru posteritate - e pentru fraieri sa inchida gura si sa accepte faptul ca e Dacie si e inca un lucru pe care nu-l fac cei din fabrica cum trebuie, adica sa dea o rutina amarata de stergere.
Sa-i raspund lui broniaski despre temperatura la care tin clima: 23 grade C. Nici eu n-am avut probleme... pana ieri. Se poate intampla oricand, aleator. ;)
Originally posted by paul_damian View PostSingura diferenta pe care o vad e ca avem acelasi UCH, dar al tau e lotul 1517, al meu 1529.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Salutare ..revin cu info după 8 zile de conducere al noului golan (500 km)..referitor la problemele expuse de colegi ..nici o anomalie a geamurile electrice fata/spate ..nici o problema a climei (o țin la 21,5 grade) detest căldură...nici o problema al media nav-ului(nu folosesc stick) Android auto waze/YouTube..un consum mediu de 9.5 gpl ..benzina am mers doar vreo 20 km ... o mica oscilare a schimbatorului în frână de motor (socuri) ..aproape insesizabil doar dacă ții mana pe schimbător...o singura nelămurire referitor la ciclu de pornire a compresorului de ac ..după ce pornesc masina (motorul fiind rece ) ..compresorul cuplează și merge constant ..după o perioada .. cuplează/decupleaza la interval de 30 de sec aproximativ ...e normal ? ..țin sa precizez ca nu am nici o eroare în bord iar rece baga destul de bine ..ma îngrijorează cuplat/decuplat destul de des ..comparând cu instalația veche de pe ford mondeo ..care cupla decupla doar când nu avea freon suficient ...la voi cum e ? Mulțumesc
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostHuh? De unde stii tu lotul?
Untitled-1.jpg
Comment
-
Salutare grup, se aude ceva ca o rezonanță în zona pedalelor, când decelerează și când calci frâna și o eliberezi, chiar dacă stai pe loc.
Se probează foarte ușor dar trebuie să fie liniște în mașină și parcare. Turată pe la 1500-2000 și lăsată să revină la ralanti s-au călcat si eliberat frâna succesiv pe loc. Răspunsul celor de la reprezentanță: „mașina este în 3 pistoane”. Păreri?
Comment
-
Unde e situat acest UCH? M-am zgait eu pe-acolo, dar nu l-am dibuit. E usor abordabil sau trebuie sa desfac vreun capac, ceva?
Posibil sa am din acelasi lot cu tine, DFA.
Aaa, si mai am o intrebare, mufa aia OBD e ca la Logan 1? Aveam un tester de-ala pe bluetooth de pe vremea batranului L1 si ma gandeam daca l-as putea folosi.Last edited by ursamajor; 4 August 2021, 10:12.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Cat despre VC Dacia, cred ca ne cam punem prea multe sperante in ei.
Ieri le-am scris un email, in care am descris de-a fir a par toate pataniile mele cu masina. Am insistat pe ultima, cea cu oprirea motorului si a climei + MediaNav.
Raspunsul, desi surprinzator de prompt, nu e de natura sa ma multumeasca absolut deloc. E un soi de spalat pe maini a la Pontius Pilat. Ei imi cer Certificat de control, in conditiile in care le-am explicat ca masina isi revenise cand am ajuns la service si i s-au sters erorile, deci comportamentul lucratorului a fost total neprofesional. In conditiile astea, am apelat la ei, informandu-i si documantandu-i asa cum am facut si la service, in speranta ca mesajul va fi studiat de cineva de la tehnic. Asa ca, daca ajungeti la service, solicitati sa fie inregistrat incidentul, altfel VC va va da cu flit.
Mesajul atasat...Attached FilesSomnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
No problem!
Aaa, mufa am vazut-o cand au abordat-o tipii aia la service, dupa UCH m-am uitat prin compartimentul motor.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
Comment