Originally posted by ursamajor
View Post
De asta si dureaza o vesnicie orice rahat pe garantie, pentru ca aia calificati sunt la centru si nu in service-ul unde e masina, iar diagnosticarea se face de la distanta.
Vehiculele, ba chiar ECU-urile, sunt testate atat pe linia de productie, cat si dupa ce ies de pe linia de productie, prin celebrul CTC. Inainte de a fi urcate pe trailer si livrate catre client, se conecteaza diagnoza la ele si se verifica erorile aparute, se documenteaza, se investigheaza si se sterg ( daca este cazul !). Adica nu aveai cum sa primesti o masina cu erori deja prezente, poate doar erori legate de baterie slaba, pentru ca a stat prea mult pana la livrarea efectiva catre un client. Mai exista de asemenea optiunea de self-cleaning, insemnand ca anumite DTC-uri/erori se sterg singure, in functie de prioritate, pentru a nu ocupa memoria inutil, dupa ce sunt indepliniste niste conditii.
Este imposibil sa nu se poata vedea kilometrii, de cate ori s-a reprodus si alte detalii, cat timp arata ca in poza asta.
Comment