Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mircionesb View Post
    Si pentru 'ursamajor' o baterie ok ar trebui sa aiba in jur de 12,5 V
    Wow, ce sa zic 12,3 V vs 12,5 V... diferenta ca de la cer la pamant. Plus ca nu trebuie sa comparam marcile auto intre ele. Fiecare foloseste abordarea ei privind gestionarea energiei.

    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Si....la iarna !?! Ce facem?
      Daca mai ai si o perioada mai lunga... "de inactivitate" cu masina!
      Oricum, este o problema. Nu contest ce spun si ceilalti colegi de pe forum. Dar ceva nu a fost gandit prea bine de Grupul Renault-Dacia.
      Tot ce am patit pana acum cu masina au fost Bug-uri aiurea.
      Sper ca se vor rezolva, pentru ca este pacat! Masina arata SENZATIONAL! Motorul trage bine! Mi-a placut de cand am vazut-o.

      Comment


      • Luam bateria in casa ca la Daciile 1300

        Comment


        • M-ati facut curios, o sa pun si eu voltmetrul si ampermetrul pe baterie.

          Maine ma duc la dilăr sa raportez chederele, sa vedem ce zice Dacia.
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • La problema aerului conditionat confirm si eu,in drum spre mare am ramas fara.La intoarcere functionat impecabil totusi merg cu programare la tester si nimic,primesc o recomandare sa trag pe dreapta, sa opresc motorul 2-3 minute.

            Comment


            • Originally posted by ursamajor View Post
              Wow, ce sa zic 12,3 V vs 12,5 V... diferenta ca de la cer la pamant. Plus ca nu trebuie sa comparam marcile auto intre ele. Fiecare foloseste abordarea ei privind gestionarea energiei.
              Eu la fosta mașină (nu asta de acum) am avut o problema cu bateria. Ok. Mă duc la o firmă ( culmea care era specializata in baterii) și mi-o pune pe cea noua, da, măsoară și tot așa, curentul de la alternator era mai mic cu 0.2 V, in loc de 14.5 era 14.3 ceva de genul. Ooo. Nu e bine, nu va dam garanție. Veniți când va reparați alternatorul. Mă duc la Uncas Nicu (bucureștenii probabil știu, se ocupă în principal cu alternatoare și electromotoare; e firmă măricică) și îi explic situația, măsoară ei acolo, nu găsesc nici o problema.
              exasperați îmi zic că îmi dau ei garanție la baterie ( deși nu o luasem de la ei) că totul e ok. Am mers înapoi al firmă respectiva le-am zis că am fost că alternatorul nu are nimic și până la urmă au completat formularul să scape de mine.

              Comment


              • Am observat ca dupa ce opresc motorul se aude un fel de bazait ascutit pentru cateva minute. De la ce poate fi?

                Comment


                • Da, am observat si eu...

                  Comment


                  • Dis-de-dimineata am plecat intr-un periplu prin frumoasa Dobrogea. La acea ora erau vreo douazeci si ceva de grade, masina rece, lasata la umbra.
                    Pornit motorul, aparent aceeasi manifestare cu clima care nu baga aer in habitaclu (cum am presupus initial, voleti inchisi), desi se auze cum merge ventilatia. Era setata pe 23 de grade. Totodata, nici MediaNav-ul n-a pornit, erau doar luminate simbolurile de pe touchscreen. Hmmm, am zis ca e iarasi beleaua de atunci. Insa, nu... Am setat temperatura pe 19 grade si a-nceput sa sufle aer rece inauntru. Parerea mea e ca atat timp cat e rece in masina, nu lasa aer sa intre in habitaclu. O fi defect, bug sau dreaq stie ce, asat nu stiu s-o spun. Ce e ciudat, e faptul ca, ridicand ulterior temperatura, a-nceput sa sufle caldura, efectiv. In cateva zeci de secunde a pornit apoi si MediaNav-ul.
                    Si ca sa nu fie singurele chestii dubioase, mi-a dat si o alerta falsa de pericol iminent de ciocnire, a tiuit de trei ori, a aparut de displayul B&W "Franati", dar, totusi, n-a luat initiativa sa franeze. Chestia s-a intamplat in rampa, in urcare... probabil radarul ala bate cam jos. Zic asta fiindca am mai avut o data manifestarea la urcarea pe bac.

                    PS: deja bug-urile astea ma cam enerveaza. Probabil marti o sa le mai fac o vizita la service APAN BR.
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • Legat de alerta de frânare pe mine m-au disperat când am luat mașina. Asta până mi-am dat seama de unde este. Demontează suportul de la numărul de înmatriculare și montează-l mai sus cu 2 - 3 cm. Îți garantez că nu o sa mai ai probleme.
                      Cât despre anomalii ... am intrat în mașina și nu mergea decât geamul de la șofer (ăsta nu mi-a făcut niciodată probleme). După 30 secunde au început să meargă și celelalte și, dacă tot vorbim de anomalii, cele de pe spate merg chiar daca le blochez din butonul aflat pe ușa mea.
                      Concluzie ... cel mai bine este sa iei facelift-ul oricărui model de mașină că acolo sunt toate problemele remediate. Daca iei primul model ești .... cobai. Chiar și așa dacă ar fii sa aleg iar, tot Logan 3 aș alege.

                      Comment


                      • Originally posted by ursamajor View Post
                        Parerea mea e ca atat timp cat e rece in masina, nu lasa aer sa intre in habitaclu.
                        Nu are cum, la mine s-a manifestat de fiecare dată când era cald, foarte cald. Blocajul climei/voleților (asociat și cu o comutare pe căldură, aparent) pare să fie un defect, un bug al climei sau al UCH-ului.
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Originally posted by Lolut View Post
                          Demontează suportul de la numărul de înmatriculare și montează-l mai sus cu 2 - 3 cm. Îți garantez că nu o sa mai ai probleme.
                          Chiar și așa dacă ar fii sa aleg iar, tot Logan 3 aș alege.
                          O sa vad care e pozitia suportului de numar. Interesant, s-ar putea sa ai dreptate...
                          Subscriu la cele spuse, masina merge frumos (motorul trage bine, e confortabila)... daca ignoram aceste mici tracasari ale softului.

                          Originally posted by DFA View Post
                          Nu are cum, la mine s-a manifestat de fiecare dată când era cald, foarte cald. Blocajul climei/voleților (asociat și cu o comutare pe căldură, aparent) pare să fie un defect, un bug al climei sau al UCH-ului.
                          La mine era rece si prima data cand, efectiv, s-a blocat clima. Insa acum, la setarea temperaturii mai jos, si-a dat drumul. De aceea am si subliniat ca aparent a fost aceeasi anomalie ca prima data, desi n-a fost deloc sau, ma rog, a fost dar de scurta durata.
                          Last edited by ursamajor; 15 August 2021, 20:44.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • Deocamdata nu am avut probleme cu clima, e drept ca merg mai mult prin oras si cu cilma numai pe low si numai pe manual, foarte rar cand o mai pun pe automat la 21 de grade. E dreprt ca parca dureaza putin cand comuta de pe parbriz sa sufle aer in fata dar a mers ok pina acum. Cum e destul de cald prin Sibiu o folosesc destul de mult pe low + recirculare ca sa raceasca mai repede. Masina mea e fabricata in februarie si am ridicat-o pe 01 martie, poate are alta versiune de soft la clima, nu a facut probleme pina acum.

                            Comment


                            • Originally posted by Lolut View Post
                              Cât despre anomalii ... am intrat în mașina și nu mergea decât geamul de la șofer (ăsta nu mi-a făcut niciodată probleme). După 30 secunde au început să meargă și celelalte și, dacă tot vorbim de anomalii, cele de pe spate merg chiar daca le blochez din butonul aflat pe ușa mea..
                              Le blochezi de la butonul de pe ușa șoferului și nu mai merg de pe ușile din spate, dar de pe ușa șoferului merg și în cazul asta...

                              Comment


                              • Pai asta spuneam, le blochez, îmi apare confirmarea și în bord dar ele de deschid și închid oricum

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google