Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vai, ce ne atacam! Fiecare isi ia ce doreste pana la urma. Personal nici nu ma intereseaza, o ziceam doar asa de amorul artei. Atat doar ca spiritul practic nu are a face cu ce spui tu. In primul rand, pentru un acelasi diametru al rotii, jantele mari diminueaza confortul si cresc consumul. Din pacate, ce spui tu e exact pe dos:
    - daca vrei sa elimini pietrele de la rinichi, jante mai mari, asta apropo de drumurilr/gropile din RO,
    - apoi ai pretul mai mic la anvelope mai mici,
    - chiar si directia masinii e solicitata un pic mai mult la jante mai mari.

    Daca la alea de tabla se ciobesc capacele (le schimbi, da-le dreaq ca-s ieftine), la alea de aliaj se ciobesc... ele. Apoi pretul jantelor din aliaj este semnificativ mai mare. Repet, dpdv practic si functional diferenta e cam covarsitoare in favoarea celor de tabla. Nu neg ca arata mai bine cele din aliaj, insa, personal, nu sacrific restul pentru doar atat, la fel cum n-am nici culoare rosie la masina...
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Ai frustrari multe si te faci ca nu citesti/intelegi argumentele mele.
      Poti folosi si google-ul : jante tabla vs jante aliaj.
      Vorbesti de consum mai mare dar nu cred ca ai facut pe pielea/masina(ile) ta(le) experimente, cred ca vorbesti din auzite, eu din experienta personala. Portofelul meu stie mai bine prin ce a trecut
      O masina cu roti mici pare ieftina dar se duce repede(caseta, brate, capete de bara/bieleta) . Cu cat are suspensie mai buna( roti mai mari, amortizoare mai bune), cu toate ca e mai scumpa la inceput, pe parcurs isi scoate banii si nu mai dai ture prin service-uri.
      Pentru mine ,nu e nimic practic in jante de tabla sau roti mici. Pe 3 masini in 13 ani , au fost doar dezavantaje. Am schimbat la piese de mi s-a acrit. La prima vedere par o solutie buna, de buget, pe termen lung nicidecum. Pt 250 euro si un sfert de litru de gaz/suta de km ( ), avantajele sunt enorme. Daca pentru tine e doar "fala" , atunci ma opresc din discutie.

      Comment


      • Nu poti pune roti mai mari sau mai mici pe aceeasi masina. Chiar daca poti opta pentru roti de 15 sau 16 inch diametrul final va fi acelasi, in caz contrar kilometrajul va indica eronat iar raporturile din cutia de viteze vor modifica automat viteza de rulare ceea ce va schimba dinamica masinii.
        La cele cu diametrul jantei mai mare va fi talonul cauciucului mai inalt, ceea ce va conduce la un diametru aproape identic.
        Daca ai jante de diametru mai mic si cauciucuri mai inalte vei avea automat o amortizare mai buna a gropilor.
        Cu jantele de tabla mergi practic toata viata masinii daca vrei, chiar daca se deformeaza de la gropi pot fi indreptate si roluite. Cele de aliaj se pot sparge la gropi, dar eu nu am spart niciuna pana acum.
        Deci pana la urma e optiunea fiecaruia.

        Comment


        • aveti grije mare, omologare individuala RAR pe jantele de diferite dimensiuni trecute in CIV,

          fiecare dimensiune rubrica separata in carte, alti bani alta distractie, altfel va umfla actele de nu aveti oxigen . ori platesti omolgare ori amenda, mai bine masina asa cum e de la uzina.

          hai la omologare, care mai doreste, care mai pofteste ...

          Comment


          • Originally posted by AdrianHH View Post
            Vorbesti de consum mai mare dar nu cred ca ai facut pe pielea/masina(ile) ta(le) experimente, cred ca vorbesti din auzite, eu din experienta personala.
            Aoleu, cred ca nici nu erai pe teava cand turnam eu jante din aliaj (apropo, sunt inginer metalurg) pentru jmekerii bucuresteni. Tu vinzi castraveti gradinarului? Singurul, dar singurul, atu al jantelor din aliaj e aspectul. Mai putin greutatea (depinde de aliaj) si faptul ca nu ruginesc.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Periodic "apar" idei , nu s-a învățat nimic din istoria Logan II SL10/Prestige/Prestige+ cu roți R16

              Originally posted by AdrianHH View Post
              ...

              1. In cartea masina sunt omologate doar 195/55R16 !?!?
              2. Pe usa soferului, pe sticker , mai este trecuta o dimensiunea 205/60R16 92H(parca H era).
              ...
              Index tahimetric Logan III, pentru referință 185/65 R15 X=1894mm

              1. 195/55 R16 X=1891mm
              2. 205/60 R16 92H X=1989mm

              De J (6,5J) și ET43 nici nu mai amintesc idem de indicii de încărcare și viteză

              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by AdrianHH View Post
                Ai frustrari multe si te faci ca nu citesti/intelegi argumentele mele.
                Poti folosi si google-ul : jante tabla vs jante aliaj.
                Aaa, si eu nu folosesc prea des Google, gandesc singur. Dar uite aici de la Google: https://www.pieseauto.ro/jante/jante...ina-mea-38.htm
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • Simplu.... jante SH 650 ron,caucioace emag 968-200 voucher ca am inmatriculat masina in 45 de zile face 768 lei aduse la poarta si 80 lei incaltat,echilibrat si valve noi.Deci 1498 lei pentru fara griji si o perioada lunga. 20210826_140606.jpg

                  Comment


                  • Azi am cumpărat de la Lidl un aspirator de 12 v și am zis să îl testez. Nu știu dacă ați observat dar dacă lăsați portbagajul deschis lumina nu durează foarte mult și atunci am fost nevoit să îl închid și să îl deschid de mai multe ori,iar acum nu se mai deschide deloc. Am încercat și din cheie și de la buton am pornit motorul oprit și nimic s-a înțepenit cu totul. A mai pățit careva?

                    Comment


                    • Dap
                      Se stinge incredibil de repede!
                      Nu apuci sa iti iei 2 plase din el, si gata! Off!!!
                      Eu cred ca este o masura de siguranta! Nu apuca nimeni sa vada ce ai "depozitat" in portbagaj. Si sa apara vreo tentatie...

                      Comment


                      • Salutare,detin un model logan varianta eco-g,pe langa problemele discutate de cheder,media nav,clima a mea mai are 2 cu care imi bat capul inca din prima zi de cand am luat-o.
                        1 Din 10 porniri 8 sunt la sfert de cheie dar 2 zici ca afara sunt -20 grade si am un disel vechi de 10 ani,invarte electromotorul cca 1-2 sec pana sa porneasca,cateodata da senzatia de inecare.
                        2 Daca afara sunt peste 25 grade si am clima pornita in jurul valori de 2500-2700 rpm imi da niste suturi cand sunt pe gpl.
                        Mentionez ca am fost cu ea la garantie si cica e totul ok.Dar masina mea tot la fel face.Mai are cineva prb asta.
                        Multumesc

                        Comment


                        • Și la mine mai face așa, inițial am crezut că este de la temperaturile ridicate,dar uneori pornește la sfert de cheie alteori exact cum ai zis și tu. Eu unul nu îmi bat capul atâta timp cât pornește la prima cheie și nu am nici un martor aprins în bord.

                          Comment


                          • Originally posted by NFS Guru View Post
                            Dap
                            Se stinge incredibil de repede!
                            Nu apuci sa iti iei 2 plase din el, si gata! Off!!!
                            Eu cred ca este o masura de siguranta! Nu apuca nimeni sa vada ce ai "depozitat" in portbagaj. Si sa apara vreo tentatie...
                            Și blocatul este măsură de siguranță? Nu cred să nu îl mai poți deschide deloc...

                            Comment


                            • Ieri mi s-a aprins in bord senzorul de presiune roti trag in parcare scot cartea si incerc reinitializare dar, nu vrea.Asa ca merg la vulcanizare verific presiunea si o roata avea 2.5 restul 2.4 fac egalizare presiune si incerc reinitializare care se face imediat si cu stingerea martorului in bord.Rasuflu usurat si merg mai departe cu ghinionul nu te pui, o roata de rezerva chiar si ingusta un cric si tubulara de 17 te fac mai relaxat la volan.

                              Comment


                              • Originally posted by Red_Alin View Post
                                Azi am cumpărat de la Lidl un aspirator de 12 v și am zis să îl testez. Nu știu dacă ați observat dar dacă lăsați portbagajul deschis lumina nu durează foarte mult și atunci am fost nevoit să îl închid și să îl deschid de mai multe ori,iar acum nu se mai deschide deloc. Am încercat și din cheie și de la buton am pornit motorul oprit și nimic s-a înțepenit cu totul. A mai pățit careva?
                                Verifică siguranța am patit la fel, la mine era slăbită (cred) dupa un drum mai "bun"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google