Te referi la siguranta din tabloul de sigurante de langa volan?De unde ii dau seama care e de la portbagaj?
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Matu View PostSalutare,detin un model logan varianta eco-g,pe langa problemele discutate de cheder,media nav,clima a mea mai are 2 cu care imi bat capul inca din prima zi de cand am luat-o.
1 Din 10 porniri 8 sunt la sfert de cheie dar 2 zici ca afara sunt -20 grade si am un disel vechi de 10 ani,invarte electromotorul cca 1-2 sec pana sa porneasca,cateodata da senzatia de inecare.
2 Daca afara sunt peste 25 grade si am clima pornita in jurul valori de 2500-2700 rpm imi da niste suturi cand sunt pe gpl.
Mentionez ca am fost cu ea la garantie si cica e totul ok.Dar masina mea tot la fel face.Mai are cineva prb asta.
Multumesc
Comment
-
Originally posted by mircionesb View Post
Cand e cald motorul asa e , invarte mai mult la pornire daca e pe GPL. Cred ca e normal modul asta de functionare. Numai cand e pe GPL face asa, pe benzina merge normal. Chestia cu suturile cand e clima pornita nu am sesizat-o. Din punct de vedere mecanic masina e ok, se comporta bine, chiar imi place cum merge pe GPL.
Comment
-
Originally posted by Matu View PostSalutare,detin un model logan varianta eco-g,pe langa problemele discutate de cheder,media nav,clima a mea mai are 2 cu care imi bat capul inca din prima zi de cand am luat-o.
1 Din 10 porniri 8 sunt la sfert de cheie dar 2 zici ca afara sunt -20 grade si am un disel vechi de 10 ani,invarte electromotorul cca 1-2 sec pana sa porneasca,cateodata da senzatia de inecare.
2 Daca afara sunt peste 25 grade si am clima pornita in jurul valori de 2500-2700 rpm imi da niste suturi cand sunt pe gpl.
Mentionez ca am fost cu ea la garantie si cica e totul ok.Dar masina mea tot la fel face.Mai are cineva prb asta.
Multumesc
Comment
-
Originally posted by Lolut View Post
Legat de pornirea grea și eu pățesc așa, când este motorul cald. Nu vreau sa zic prostii dar cred că datorită temperaturii motorului pornirea se face direct pe gpl.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by mircionesb View PostLa cald vaporizarea e mai pronuntata si din cauza asta face asa. E normal, o sa vezi la iarna ca nu mai face asa.
Pornirea se face pe benzina in orice situatii. Ca trece instant pe GPL, aia e altceva.
Ca nu mai porneste chiar la sfert cand e cald chiar nu e o problema. Problema e cand invarteste electromotorul PREA mult si "pleaca" la fel ca si cum ar fi inecat motorul. Probabil atunci ar fi un defect pe la vreun senzor de temperatura motor, care ar face ca masina sa creada ca motorul e rece si ar livra benzina mai multa decat ar fi necesar (amestec imbogatit).Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
- Likes 1
Comment
-
Dramar fa si tu ce e in linkul asta si garantat scapi de zgomotul acela. Dupa 2000km sotia spune ca e liniste in spate langa usa, nu mai e zgomot ca inainte. Zgomotul acum vine din podea, nefiind antifonata, zgomot de rulare. Iar pentru partea de sub rezervor/roata rezerva si pasajele rotilor spate, cumperi 1 spray de teroson, sau 2, si dai in vreo 2-3 straturi. Protejezi cabluri, suspensie, discuri, etc sa nu le mozolesti si pe alea si scapi si de o parte din zgomot venit de la rulare. Cand se lovesc pietrele se va auzi infundat, nu ca o piatra pe tabla aproape goala. Nu pierzi nici o garantie. Spor!
- Likes 1
Comment
Comment