Un prieten cu Logan eco-g 100 la 23.000 km a mers la reprezentanță cu martor aprins "verifică sistem anti poluare" și zgomot(zdranganit) la motor,trebuie să schimbe volanta și turbina pe garanție.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by playmaker831 View PostUn prieten a mers la reprezentanță, trebuie să schimbe volanta și turbina pe garanție.
Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
- Likes 2
Comment
-
Era interesant de vazut cam ce perioada de fabricatie are. A mea e de 4 luni jumate, are ~ 9.000 km si n-am probleme mecanice de niciun fel. Au ramas doar clima, cu dopul ei de gheata sau ce dreaq sa-i ia o fi si sicanele media Nav-ului, cu infestia lui de bug-uri.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
- Likes 3
Comment
-
Mersi. Destul de incoace, nu-i din primele loturi. Probabil a fost vreun defect ascuns din fabrica si a cedat pe parcurs.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostAu ramas doar clima, cu dopul ei de gheata sau ce dreaq sa-i ia o fi si sicanele media Nav-ului, cu infestia lui de bug-uri.
Nu stiu daca va vine sa credeti, dar am stat mai bine de 4 ore sa citesc 55 de pagini de probleme raportate ) si am ajuns la concluzia ca cele mai des intalnite sunt:- AC-ul care random nu mai functioneaza
- Chederele care se deformeaza
- Geamurile electrice spate
In rest, stima si respect tuturor, si mai ales domnului DFA care observ ca se pricepe.
Sper ca cele mentionate aici sa fie aplicabil:
- schimbat senzori de presiune GPL de la alt fabricant;
- schimbat macarale geamuri;
- schimbat chedere;
- schimbat timonerie;
- schimbat ureche capotă;
- zdrobit câțiva gândaci cu firmware 6.0.9.4;
- schimbat sonde CAT+GPF;
- schimbat soft ECU;
- schimbat conductă alimentare combustibil;
- schimbat firmware eCall;
- schimbări necunoscute la tablou siguranțe și mase habitaclu - probabil furnizor socluri și cuplu strângere, doar bănuiesc;
- Likes 1
Comment
-
Partea cu playerul de stickuri ma intereseaza mai putin. Sunt aproape sigur ca la fel si pe Dacia. Mi-e suficient sa imi mearga Android Auto si chiar mi-a mers foarte bine. In rest, n-am a ma plange de masina. Am ~9.000 km facuti in 5 luni (record pentru mine) si n-am avut alte necazuri in afara dopului de gheata de la AC... dac-o fi dop de gheata si nu ceva software. Am 5 ani garantie/fara griji in care daca s-o-ntampla ceva, s-o rezolva prompt. Din experienta proprie, daca lucrurile merg OK la inceput, mai putin probabil sa "pice" mai tarziu. Deci, sunt optimist. Nu neg ca au fost si cazuri cu probleme din cauza unor vicii de fabricatie (volante busite etc.), insa cred ca mai conteaza si modul de exploatare a masinii. Din cate am mai citit pe ici, pe colo, sunt destui cei care habar nu au cum sa exploateze corect o masina... Nu-i de mirare, candva in manualele de utilizare scria cum sa-ti reglezi culbutorii, acum scrie sa nu bei antigelul... ;)Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
- Likes 5
Comment
-
@ ursamajor , bine scris despre vicii de fabricatie, problemele tehnice care pot sa apara in prima perioada, modul de exploatare si mai ales cel corect, manualele de utilizare, etc..., desigur insa ca despre toate acestea parerile pot sa fie si "impartite"
PS: si bine ar fi ca in topicul acesta (la fel ca si cel similar din sectiunea LoganII) sa se "discute" mai mult "offtopic" si nu despre probleme tehnice.
Comment
Comment