Originally posted by bestiuta2007
View Post
- Unele pompe bagă GPL mai "murdar" ca altele* (adică vei găsi mizerie mai multă ca de obicei în filtrul de fază lichidă**);
- Unele pompe bagă în rezervor GPL cu o presiune diferită de normal și provoacă direct sau indirect o blocare a indicatorului de nivel GPL din rezervor - care își revine după 1-2-3 porniri de motor sau după ce rulezi ceva km cu mașina (probabil mișcările mașinii eliberează mecanismul care măsoară nivelul de GPL din rezervor);
Cum nu ai de unde să știi dinainte care pompe produc cele 2 probleme..., mergi doar la pompe pe care deja le cunoști și care nu au făcut probleme până acum. Adică totul e experimental/empiric.
Dacă pui GPL din surse foarte diverse și uneori dubioase (adică stații mici, rătăcite prin diverse locații sau localități din țară) atunci cea mai bună soluție este să schimbi filtrul de fază lichidă simultan cu cel de fază gazoasă.
*adică e puțin probabil să existe pompe cu GPL perfect curat...
**mizeria va duce în final la înfundarea filtrului și comutarea motorului pe benzină când filtrul restricționează fluxul de GPL în sarcină mai mare;
Comment