Legat de punctul 7, lucru observat de mine, frana de motor este mult mai pregnanta atunci cand cobori si aproape inexistenta pe drum drept. Logic daca iei in calcul economia de combustibil. Acest lucru e posibil prin modificare pozitii axe cu came. Sper sa nu spun prostii, dar asta am simtit eu.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Depinde, am coborât niște pante foarte abrupte printr-un sat cocoțat în munți și mașina se duce "sanie" foarte ușor cu o viteză amețitoare...
Frâna de motor e "ceva acolo" în tr 1 și 2 - în treptele superioare e neglijabilă. Poți rula cu consum 0 distanțe foarte mari - atât în oraș, dacă îți permite traficul... - cât și în afara lui.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Comment
-
paul_damian - am venit pe aceste forumuri sa vad daca mai sunt persoane cu problemele mele si sa le prezint pe ale mele ,nu sa ma plang si sa fac scandal aceste comportamente is rezervate in totalitate pentru cei de la DACIA si reprezentanta si nu ii iert cu nimica ,sunt zile si saptamani cand nu am timp sa stau pe forumuri la povesti si mai ratez din discuti in plus imi place sa diversific poate sunt persoane care stau pe un singur forum si asa mesajul meu ajunge la mai multi , poate cineva gaseste o solutie la o problema pe care nici nu stia ca o are sau are vreo solutie salvatoare.
DFA - Ori ce problema ori ca de mica si nesemnificativa pare este o problema, uni o ignora alti is enervati la culme, noi singuri decidem cum reactionam .Daca eu imi cumpar o coaja de masina nivelul de reactie la problemele aparute sunt mult mai mici chiar ma impac cu ele pentru ca asa ii la masina folosita scartie din toate incheieturile, motorul scoate sunte nemaiauzite, jumatade din acesori dau sa moara dar is impacat, eu singur am ales sa o cumpar asa cum ii . Daca imi cumpar o masina noua nivelul meu de pretentie creste mult si nu mai tolerez orice buba si chiar is deranjat daca apare ceva . Imi place sa stiu cat combustibil am in rezervor nu sa ghicesc ,imi place sa merga schimbatorul usor ca nu is la sala sa fac branduri, ni jena sa ma opresc in intersecti si sa scartie masina zici ca ii o rabla ,ma deranjeaza la cule sa incerc sa resetez o alarma de presiune cu manualul in fata si sa nu functioneze asa cum scrie , imi place sa stau in siguranta in masina si sa stiu ca scap cu viata in caz de accident ,este o problema pentru mine cand trebuie sa scot din buzunar bani sa repar masina si piesele au scoruri obraznice, in nici un caz nu imi place sa raman cu masina in drum din cauza la o componenta prost programata pe care o apuca nebuneala din cand in cand, daca am platit pentru o optiune instalata pe masina ma astept ce aceasta optiune sa functioneze in totalitate cu toate becurile indicatore din ansamblul ei si sa nu imi ingreuneze condusul cu functi idioate facute de oameni care zici ca nu au condus niciodata, nu imi place sa pup volanu sau sa fac vrun accident cand masina se hotareste ca este "Phantom braking" time, si tin toate astea cel mai tare urasc timpul meu personal irosit pe drumuri catre reprezentanta , timpul asteptat acolo si bineinteles bani de combustibil pentru a remedia problemele care nu se mai opresc . Deci asa zisele mele probleme pe mine ma dreajeaza imi irosesc timpul si mai rau imi creaza o stare de nervi care nu trebuia sa existe la o masina noua.
Dar chiar daca par nervos si aveti impresia ca fac scandal nu este adevarat is chiar bucuros ca sunt persoane care isi rup din timpul lor sa vina cu soluti si explicati la probleme si chiar le multumesc .
in schimb is destul de hotarat ca voi rezolva aceste probleme aparute si daca continua sa mai apara voi lega 380V direct pe baterie si atata o tin pana ori pica siguranta ori pusca transformatorul de pe stalp si apoi ii chem cu platforma ca sa oprit si a iesit fum din masina poate ca asa schimba toata electronica asta de rahat cu una mai noua dar ramane de vazut ,eu oricum pregatesc firele si le pun in garaj langa masina poate se sperie si ii trece.
- Likes 6
Comment
-
Legat de indicatorul GPL. Din punctul meu de vedere asta nu e o problemă. A-ți mai avut vreo mașină pe GPL? Am mai avut o Mazda 2 cu GPL din fabrică.
GPL - este un gaz, care la presiune se transforma in lichid. Fiindcă el este un gaz, GPL este influențat și de temperatura exterioară și de presiunea atmosferică. În funcție de acești 2 factori v-a intra mai mult în rezervor sau mai puțin. Odată alimentat rezervorul GPL, avem o sondă de nivel care e responsabila că măsurarea nivelului. Dar fiindcă avem un gaz sub presiune, volumul acestui gaz diferă în funcție de temperatura și presiunea atmosferică, deci la o temperatura mai mica volumul va fi mai mic.
. Nu știu ce fel de pretenții aveți aici, dar nu e benzină. Informati-va înainte să cumpărați, și asumati-va acest neajuns. Indicatorul de GPL nu va avea niciodată aceeași precizie ca cel de benzină. Fizic nu se poate acest lucru.
- Likes 2
Comment
-
Pfui ... No offence, sper ca nu esti doctor ! GPL este un gaz petrol lichefiat, obținut prin presurizarea butanului și propanului pentru a forma un lichid care are un volum mai redus.Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by BDorin View Post...........in schimb is destul de hotarat ca voi rezolva aceste probleme aparute ......
Trebuie să ai o abordare pragmatică, nu emoțională.
De fiecare dată când te duci la service, să tipărești pe un A4 o listă numerotată cu probleme de rezolvat (manifestări, soluții găsite, etc.) și cu data de prezentare în service - în 3 exemplare, unul îl lași pe bord, în mașină, unul îl lași la recepție service când predai mașina și unul îl ții tu în mână. Orice interacție cu personalul îl vei face în prezența listei. Nu e nevoie să-ți semneze ceva pe ea - unii se feresc ca focul de așa ceva...
Din când în când, iei contact prin e-mail cu Vocea Clientului și prezinți ce s-a rezolvat și ce nu, cum s-a rezolvat, cu toate hârtiile scanatate, atât ale tale, cât și cele primite de la service - dacă le emit..., unii nu se obosesc...
Originally posted by BDorin View Post........si daca continua sa mai apara voi lega 380V direct pe baterie si atata o tin pana ori pica siguranta ori pusca transformatorul de pe stalp si apoi ii chem cu platforma ca sa oprit si a iesit fum din masina poate ca asa schimba toata electronica asta de rahat cu una mai noua dar ramane de vazut ,eu oricum pregatesc firele si le pun in garaj langa masina poate se sperie si ii trece.
Unii au amenințat Dacia și dealerii cu procese, individuale sau colective... (nu, nu a ieșit nimic...)
Au trecut anii și problemele s-au rezolvat în felul lor, acum "toți" regretă primul model, că era tank, nu se strica nimic, a mers până la Lună și înapoi cu el și uite, încă e întreg...
Asta ca să vezi cum se schimbă percepțiile oamenilor în timp...
Una din cele mai batjocorite și blamate mașini din RO a ajuns un fel de referință regretată...
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 6
Comment
-
Ciudat rau managementul asta al incarcarii bateriei. Am pornit masina azi dimineata la -14 C, am lasat-o sa mearga vreo 10 min pe loc ca sa se incalzeasca dupa care am facut vreo 6 km pina la servici. Dupa vreo 4 ore am plecat pina undeva si surpiza, in mers arata 11,8 - 11,9 V (pe incarcatorul usb cu afisaj tensiune care il tin in mufa pentru brichetaa) iar in timpul rularii libere arata 15,0 - 15,1 V. La prima oprire la o intersectie nu a intrat S&S si a aparut mesajul 'prioritate motor pornit'. Dupa vreo 2-3 opriri la intersectii a intrat si S&S. M-am intors l-a servici si dupa vreo 2 ore am plecat acasa iar acum arata in timpul mersului 14,6 - 14,7 V , in timpul rularii libere 15,0 - 15,1 V iar cand opream la intersectii sau semafoare aparea mesajul 'prioritate incarcare baterie'.
- Likes 2
Comment
-
Mda cam ciudat managentul asta al energiei..
Dupa ce am lasat cateva minute (15-25 nu mai stiu exact) usile deschise pentru a face curatenie in interior mi-a aparut in bord "baterie slaba porniti motorul" pe timpul rulajului mesaj "incarcare baterie".
Am facut vreo 30 km in afara nicio schimbare, cand am oprit acelasi mesaj, am mai facut vreo 10 km in oras dupa ce am o oprit motorul la fel "baterie slaba porniti motorul".
Am inchis masina si am plecat in casa. A doua zi miracol niciun mesaj. Explicatia ?!
Comment
-
Originally posted by mircionesb View PostCiudat rau managementul asta al incarcarii bateriei. ........... in mers arata 11,8 - 11,9 V .......
La cei care au display LCD (în loc de TFT) nu le mai afișează nimic - ei sunt liniștiți, nu-i face de cap mașina...
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Comment
-
Originally posted by daymaker View Post.....A doua zi miracol niciun mesaj. Explicatia ?!
O să reia ciclul din nou când SoC ajunge iar la 50%...Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Comment
-
Cred ca sufera de frig acest sistem ,sau bateria, la fel a aparut si la mine , anterior facusem un drum de 55 km fara opriri (ziua precedenta). Sistemul trebuia testat riguros in Rusia sau o tara cu temperaturi reduse. Mai au mult de reglat la el. Aprope ca iti vine sa pui un sistem clasic de incarcare , fara nicio legatura cu acea <inteligenta artificiala<. Nu se poate ca toate bateriile sa fie prastie.
- Likes 1
Comment
-
Azi dimineata ma grabeam la lucru era un frig de crapa pietrele am pornit masina si am fost intampinat primadata de mesajul cu baterie slaba ,de pornit a pornit din prima fara chinuiala dar ii ciudat ca am mers ieri 100 KM si cand am ajuns am incuiat-o si totul sa oprit. Posibil sa fi fost din cauza ca am fost nevoit ca pe tot drumul sa folosesc incalzirea in luneta ca avea un strat de gheata de un deget grosime care nu se mai topea ,doar cand ma ajuns acasa mai avea gheata doar pe marginile geamului care am putut sa le iau ca mana .Mai am in masina o husa de incalzire la scaun care consuma cam 4A si a mers vre 15 min si o camera video fata-spate care merge permanent cat functioneaza motorul. Oricum masina este dotata cu un alternator de 150A care ar trebui sa duca toti consumatori fara probleme chiar si cu stistemul asta de incarcare tampit nu ar trebui sa lase bateria sa scada sub parametri avand in vedere ca el stie tot impul tensiunea si curentul care intra si iese din baterie in functie de consumatori. Faza cea mai tare ii ca am ajuns la lucru si cum am parcat sa activat S&S .
- Likes 2
Comment
-
Mulțumesc pentru răspuns DFA foarte amabil că de obicei. După 2 zile de huruiala la aerotermă nu s-a mai auzit nimic,exact in ziua când am fost programat sa merg in service pt verificare. Băieții au spus că dacă nu se aude nu au ce sa i facă. Oare unde este poziționat filtrul de habitaclu? Sa vad daca a rămas ceva acolo. Sunt cam habarnist când vine vorba de mașini și în afara de verificat ulei și pus lichid de parbriz nu știu altceva.
Încă o problemă cu care mă confrunt de când a venit vremea rece și anume zgârieturi in zona unde se închide haionul, doar in partea stângă jos,la spoiler, am fost înainte de Crăciun prin 27 decembrie și au reglat și vopsit spoilerul după 2 săptămâni în care au așteptat acordul de la Dacia. Totul a fost ok, până după încă 2 săptămâni în care nu am mai verificat daca au mai apărut zgârieturi și la următoarea verificare erau tot acolo, nu așa pronunțate dar erau. Am fost din nou acolo (la Transilvania automobile Sibiu) și am cerut doar reglaj al haionului fara vopsire ( a fost in ziua când eram programat pt zgomot aerotermă) . Au spus că au reglat și am plecat acasă. De dimineață,astăzi, la -19 grade haionul .. ușa de la portbagaj refuza sa se închidă și după 2 sau 3 trânteli folosind mânerul cel mic de plastic , nu am reușit să îl închid, doar cu ambele mâine pe haion și cu putere împins în jos. Am dus copii la grădiniță, și când am venit înapoi acasă am observat că partea dreaptă a haionului nu e pe poziție, nu este aliniat cu caroseria , dar partea stângă este. Cred că l am dereglat de tot când am trântit azi dimineața .
ce pot sa fac? Oare nu procedez eu bine la închidere portbagaj, am impresia că mânerul acela de plastic e degeaba , cum e frig afara și dacă nu trag cu putina forță de ele, haionul ricoșează și îmi zgârie spoilerului.
Îmi cer scuze pt lunga poveste dar parcă îmi e rușine să sun iară la ei , cum sa procedez?Last edited by blonduSB; 25 January 2022, 14:17.
- Likes 1
Comment
-
Atașez mai jos poze cum arăta înainte de vopsire și ceva de genul e și acumLast edited by blonduSB; 25 January 2022, 14:37.
- Likes 1
Comment
-
e cunoscuta problema... si eu si multi altii patesc asta(pe bara) singura solutie este sa dai la maxim acele "amortizoare" din plastic de pe haion si sa inchizi mai "moale". eu asa procedez... am vazut ca daca dai tare cu el, ciupeste bara. eu am pus si acel ornament de inox ...
- Likes 1
Comment
Comment