Explicatia logica, daca inainte se inchidea si acum la -19 nu, ar fi ca acel tampon de cauciuc s-a intarit din cauza temperaturii si automat nu se mai deformeaza asa usor. Probabil cei din service au reglat acele tampoane la maxim spre exterior, pentru a preveni eventualele zgarieturi (reglarea se face prin insurubare / desurubare). Prin faptul ca tu ai presat astazi acele tampoane, exista posibilitatea ca unul dintre ele sa fi intrat la loc in orificul de insurubare (imagineaza-ti un diblu, ca si cum l-ai bate cu ciocanul) si de aceea haionul este inclinat.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pentru ca am avut vreme azi am facut un mail la VC cu problemele marunte care nu afecteaza functionarea dar is enervante si vi le prezint si voua poate mai aveti idei si completari.
Si incep din spate :
-dupa o ninsoare mai serioasa daca peria de zapada ai pus-o in portbagaj Ghinion, daca deschizi portbagajul toata zapada de pe luneta aluneca inauntru iar zapada de pe usa de la portbagaj cade pe luneta si apoi in portbagaj si apoi faci oameni de zapada inauntru .
-Din cauza ca tot timpul esti nevoit sa pui in portbagaj lucrui umede pe timpul ierni (perie zapada ,folie parbriz,) se face o umiditate mare inauntru si incepe sa se faca condens care curge jos sub butelia de gaz de unde nu mai poti sa stergi si daca mai cade si zapada mai versi cateceva ai o reteta buna de rugina si mucegai . Eu las o bancheta pe spate cand fac drumuri mai lungi sa se uste. Posibil ca acesta este si motivul pentru care uni din noi suferim de aburire intensa la geamurile din spate.
-Dupa ninsoare cand se topeste zapada si ingheata din nou seara se face gheata la usa de la portbagaj si nu mai poti sa bagi mana la butonul de la portbagaj din cauza gheti ,noroc ca sa gandit dacia la aceasta problema si a pus pe telecomanda buton.
-Usa de la portbagaj are o functie interesanta cand apesi pe butonul de la telecomanda sa se deschida arcurile o ridica de tot si zici ca ii usa electrica ,imi place functia dar nu tot timpul merge cum te astepti cateodata nu se ridica cateodata zboara de zici ca ii catapulta ,Am tot incercat sa reglez arcurile in diferite combinati dar fara succes. poate la vara o sa mearga bine.
-Aceiasi problema cu gheata de la usa portbagajului dar pe langa ca nu o poti deschide nu o poti nici inchide . Incerci sa o impingi normal sa se inchida face PONC si vine inapoi ca sa o inchizi trebe sa te inpingi in ea si daca nu merge nici asa trebe sa cureti gheata de jurimprejur (dimineata la -20 grade pentru ca nu poti sa pleci cu usa deschisa)
-Lumina din portbagaj este total inutila zici ca ii pe vremea comunista cand se facea economie la curent ,nu apuci sa faci nimica ca se si stange si apoi cauti ca prostu pe unde ii intrerupatorul sa il mai apesi odata si asa merge de vreo 3 ori si apoi bezna. Eu am pus o lampa magnetica cu bateri care face mai multa lumina si arde cat vreau eu.
-Acuma o luna am avut de carat cateva sticle de termopan si am zis ca las ca am loc in masina dar surpiza dupa ce am lasat banchetele din spate am realizat ca intre intre portbagaj si banchete este o treapta destul de adanca si din cauza ei m-am chinuit sa bag tot felu de carpe sa nu se flexeze sticla.
-Pe banchetele din spate daca esti mai inalt ai o surpriza neplacuta sa dai cu genunchiul in masutele de plastic tare fixate in spatele scaunelor din fata si chiar doare am un coleg care a facut vanataie la picior din cauza acestei masute . Eu l-am demontat dar tot ramane doua bucati de metal in care te poti lovi dar is mai sus si ai sanse mai putine.
-In spate noaptea daca vrei sa vezi ceva doar cu lanterna ,daca aveti copi si trebuie sa ii puneti in scaune mult noroc ca ii treaba de 2 persoane unu sa tina lanterna.
-Daca ramani fara baterie la telecomanda nu mai poti incuia masina ,incuietoarea de la usa soferului incuie si descuie doar acea usa , nu degeaba scrie in manualul de instructiuni sa aveti la voi o baterie de rezerva tot timpul + o surubelnita ca va rupeti unghile si nu deschideti telecomanda.
-Functia de auto la faruri ii un mister total nu gasesc in manual o explicatie referitoare la principiul ei de functionare . Daca pun ziua farurile pe auto cateodata porneste lumina de zi cateodata nu iar eu sunt nevoit sa verific tot timpul starea farurilor cand is pe drumuri .Am patit ca am pornit masina cu lumina de zi pornita si la mijlocul drumului s-au oprit (pe drum national ) in mijlocul zilei . Noaptea merge bine dar ziua ii dezastru si trebuie sa ma duc pe manual.
-Butoanele de la computerul de bord de pe volan au un lag la primirea comenzi ,de multe ori trebuie sa apesi de 2-3 ori sa mearga la urmatoarea functie .Eu am observat ca la fiecare apasare trebuie sa stepti cate o 1 -2 secunde sa mearga din prima.
-La rotile din spate se aude foarte tare ori ce pietricica care se loveste in tabla ,ori cat de marunta ii suna de zici ca trage cu mitraliera si mai ales acuma iarna se aude sarea si nisipul de pe drum de zici ca imediat gaureste locul ala . La primavara o sa aplic in locurile acelea o vopsea cauciucata groasa care sa protejeze si sa reduca din zgomot.
-Inca n-am reusit nici in ziua de azi sa fac sa mearga mediadisplayul cu stick .Am incercat cam tot ce aveam prin casa 4Gb ,8Gb ,16Gb ,32Gb,usb2, usb3 ,FAT32 ,NTFS ,fara folder ,cu folder ,mp3,mp4 nimica ,nu merge pur si simplu ,da eroare ca format necunoscut si gata . Merge android auto cu cablu , bluetooth si radio dar nu merge sticul ,poate la vara cand nu imi ingheata curu in masina mai incerc.
Cam aceste probleme l-am gasit de cand am masina ,nu afecteaza functionarea masini ,sigur le gasim si la alte masini ,si sigur ne chinuie pe toti care le avem.
- Likes 5
Comment
-
Chestia cu abureala in portbagaj nu este o prpblema doar a acestei masini.
Nu e obligatoriu ca bancheta rabatata sa fie aliniata cu podeaua portbagaj.
Exista buton de inchidere la toate usile din interior, dupa aceea inchizi cu cheia usa soferului.
Nu exista martor lumini zi ,se aprind oricum decat pe fata, nu am verificat daca sunt aprinse tot timpul.
- Likes 1
Comment
-
partea cu lumina din portbagaj, da, este o aberatie. trebuie sa te grabesti, altfel in cateva zeci de secunde, e pa, ramai pe intuneric.
si eu am lag (sau cred ca sunt proaste butoanele, nu primesc comanda)
da, si pe mine ma dispera in spate, orice nisip, pietricica, etc, se aude de parca este in masina. Cand ies de pe drum neasfaltat, ma terorizeaza primii km. Daca ajungi sa faci ce zici ca vrei sa faci si esti din bucuresti, te rog, un feedback si unde ai facut (daca merita)
acesta este stick-ul pe care il folosesc cu brio, formatat in ntfs ( https://www.emag.ro/memorie-usb-sand.../pd/DV80LSBBM/ )
- Likes 1
Comment
-
Eu am in bord martor lumina de zi arata aproape la fel ca lumina de drum culoarea verde .
Faza cu umezeala in portbagaj intradevar este mai la toate masinile dar nu inseamna ca nu ma deranjeaza cand imi miroase a mucegai in portbagaj
Nu poti incuia usile din interior cu cu butonul de pe bord cu o usa deschisa iar daca incui si deschizi usa se descuie toate usile.Attached FilesLast edited by BDorin; 25 January 2022, 16:29.
- Likes 1
Comment
-
La pasajele rotilor spate dati fratilor cu teroson , 2-3-4 straturi si ati rezolvat partial problema. Apoi faceti izolare cu stp pe oale pe dinautru si e aproape de tot rezolvata problema. 100% nu ai cum pana nu apare un plastic ceva pentru pasaje.
Eu am facut in August anul trecut si nu ca sunt multumit, sunt extrem de multumit. Astept sa pun si stp ul pe oale,dar sa vina caldurica de vreo 20 grade.
O sa primesc hate acum, probabil, sau vorbe ca pierd garantia... Stiu, am fost aplaudat la service dacia cand am fost cu problema mea pentru timonerie.... aaa au laudat si partea cu chederele extra. Vezi video.
Attached Files
- Likes 1
Comment
-
Cel gros e dedicat si e de pe emag, iar cel subtire e de la dedeman. Inca il tin in test pana la primavara sa treaca iarna. Pana acum totul e ok, am gresat cu nigrin in noiembrie si a doua oara in weekend, sa tina pana trece frigul. A rezistat la inghet, nu s a lipit, nu s a dezlipit. La primavara le dau jos si le pun calumea, ca deh, mi am cam dat seama de una alta din august pana acum.
Cel de pe cantul usii e cel de la dedeman taiat pe din doua. Il tine "fortat/presat" caroseria. Ala asa ramane, ca l am pus bine din prima, am studiat problema cateva saptamani pana sa definitivez.
Feedback
1. Sunetul usi e de mai plin, dupa ce pun stp si in usa, ii triplez valoareaAttached Files
- Likes 1
Comment
-
2. Nu se mai fac curenti de aer la stalp
3. Nu mai e mizerie
4. Nu au inghetat, dat cu nigrin, nu se dezlipeasc
5. Daca gasiti o solutie sa "izolez" si plasticele de pe stalpi, dosr pe acolo mai intra apa si daca e si cu oraf se vad urme pe prag cum se scurge. Nu e tragedie, se sterge imediat cu o carpa umeda
6. Arata bine? De afara nu se vede, nu mislroase dosr se simte.
7. Sunt practice? Sunt geniale, dpmdv
Totul facut acasa, curatat cu alcool tehnic inainte de a face lipirea. Bere si rabdare. Ca rezultatele sunt foarte bune. Cel putin pt mine.
Daca sunt doritori sa vada minunea, sa mi scrieti. Masina e in zona Timișoara.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by DFA View Post
Dacă poți, pune un voltmetru în priza de 12V din consola centrală și vezi ce se întâmplă cu încărcarea:
- dacă tensiunea măsurată este 15,x Volți = bateria NU a atins încă pragul minim de încărcare de 60% (12,2V) la care Stop-Start poate opri motorul;
- dacă tensiunea măsurată este 14,x Volți = bateria NU a atins încă pragul minim de încărcare de 60% (12,2V) la care Stop-Start poate opri motorul;
- dacă tensiunea măsurată este 13,x Volți = bateria A ATINS SAU A DEPĂȘIT pragul minim de încărcare de 60% (12,2V) la care Stop-Start poate opri motorul;
- dacă tensiunea măsurată este 12,x Volți = bateria A DEPĂȘIT pragul minim de încărcare de 60% (12,2V) la care Stop-Start poate opri motorul;
Am luat cu mine voltmetrul de bricheta si, la aceasta masina, se comporta exact asa cum spui tu, DFA. Si cum ar fi trebuit sa se comporte si a mea.
In alta ordine de idei, e ok si Loganul, chiar si Essential. M-a surprins ca deschide portbagajul din al treilea buton de telecomanda, chiar il deschide, nu doar il descuie. Nu stiam.
Desi e acelasi motor mi se pare ca e... altcumva. Mai cu bilute, asa. Nu il omori asa usor, cum e la mine.
Dar... e frig in el! Poate are ceva exemplarul acesta, nu stiu, dar e frig rau! Cu motorul incins vine aer caldut prin grile. Brrrrrr...
- Likes 2
Comment
-
Azi mi sa intamplat din nou . Iarasi am primit mesajul de baterie in mod siguranta din nou a pornit fara probleme dar pana acuma 2 zile nu am primit niciodata acest mesaj si ma gandesc sa nu fie un semn ca poate maine chiar nu o sa mai porneasca .Recunosc ca nu am masurat tensiunea ca erau -10 grade afara , 5 dimineata si aparatul era in casa . La ora 5 dimineata nu prea gasesc curajosi sa ma duca la lucru 16 Km plus inca 2 colegi care se bazeaza pe mine ,am baterie de pornit masina cu litium dar pana nu o testez ca poate sa porneasca masina nu ma prea bazez pe ea cu toate ca la cat de mica ii pare destul de nervoasa la curent. Cand ajung acasa pun sursa pe baterie o setez la 13.5V si 5A si o contorizez sa vad cata energie lipseste din baterie si apoi masor cu un clamp-metru cat curent de standby ia sa nu am vrun parazit (am modulul de sos defect si poate consuma anapoda). O problema mai serioasa ii ca la o baterie cu plumb incarcata slab ea poate sa inghete (o baterie incarcata 100% poate sa reziste pana la -60 grade iar una goala ingheata si la -1 grade) daca mai prind -20 grade noaptea cu bateria slaba poate sa crepe. Sper ca is doar eu paranoic si in realitate totul este bine ca nu mai am nervi sa ma duc din nou la reprezentanta .Attached Files
Comment
-
Doar o simpla parere: incarcarea bateriei cu incarcatorul va ajuta, dar cred ca tot sistemul de gestionare a energiei se va "ocupa" de ea, iar daca sunt probleme cu acesta cat de curand va aduce bateria in aceeasi "stare" (asta este valabil si la L2 dar la mine este OK, la L3 cred ca este mai complex si din cate se pare cu destule probleme din pacate).
Comment
-
Pe frigurile aste nu imi permit sa ma risc ca nu imi porneste masina dimineata cand am nevoie de ea si is total deacord ca daca nu o incarc in fiecare zi asa tot ce fac ii pun un petic pe rana, dar sa sti ca dorm mai bine cand nu trebe sa imi fac griji de tensinunea din baterie .Mai bine nu punea nici o alarma cu bateria si nu stiam nimica ,cateodata ignoranta este o binecuvantare.
paul_damian acuma am comandat si eu un voltmetru de bricheta cu 2 porturi USB QC 3.0 ( https://www.mobiledirect.ro/incarcat...xoCmXoQAvD_BwE ) pare OK dar trebe sa il testez la precizie de masurare volti dar mai mult l-am luat pentru functia de incarcare rapida telefon . La lucru avem un logan Esential si dupa ce sa incalzit motorul baga caldura la greu ,la -20 pot sa fac 30 grade in el.Oricum ii mult mai fiabila ca varianta comfort o facut deja 40000km si singura problema care o avut ii o bobina de inductie la cilindru din mijloc si asa defecta a mers 50 km pana la reprezentanta sa o rezolve.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by BDorin View Postacuma am comandat si eu un voltmetru de bricheta [...] dar trebe sa il testez la precizie
Originally posted by BDorin View Postmotorul baga caldura la greu ,la -20 pot sa fac 30 grade in el
Comment
Comment