Eu las luminile pe manual, si imi baga mereu minim 13.5v. Nu am probleme cu bateria. Am vazut ca daca las luminile pe auto, e pe la 12.2v, si S&S se rareste drastic. Bine ca avem solutia asta de pacalire. Adevarat ca in frana de motor baga mereu 15v, dar nu stiu daca e suficient.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Midnighte View Post
La fel "de bune" precum varianta mai mare, de 70Ah 720A - 244102947R.
Dar despre gestionarea energiei masinii inclusiv incarcarea bateriei este cu totul alta discutie si am mai scris despre asta si diferentele intre L&S2 si L&S3 cu problemele acestui ultim model despre care s-a scris si pe acest topic.Attached FilesLast edited by Gil26; 7 February 2022, 21:01.
- Likes 2
Comment
-
nu este o problama, este un feature
am uitat "sapunu`" in geaca, si a fost spalat la ciclu de 1:45 minute, si dupa, bagata in uscator, inca 2 ore )) Rezultat: luceste, este curata si functioneaza ca in prima zi. O sa o mai spal, cand o vad murdara ))))))
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Mihai2k4 View Postsper sa nu treaca si la jante
Cod produs: 8201724187
- Likes 1
Comment
-
Cel mai sigur ii sa faceti rost de un garaj chiar si in chirie .Pe langa faptul ca nu stai cu emoti cand lasi masina noaptea mai ai avantajul ca vopseaua se pastreaza mai mult timp ,masina are timp sa se uste deci mai putina rugina iar iarna este o binecuvantare cand nu trebe sa dai de pe ea mormane de zapada si sa freci parbrizu si geamurile de gheata. Eu am garaj la casa dar nu l-am folosit pentru ca era plin de toate prostiile iar masina veche statea bine si afara dar acuma 2 saptamani am facut curatenie si acuma ma bucur de decizie . In rest daca merg undeva prefer sa parchez masina undeva unde exista camere video sau zona ii mai circulata .
Eu am patit cu prezonele anti furt la un volkswagen pasat care avea instalate aceste suruburi ,cand m-am dus sa imi schimbe caociucurile de iarna i-am dat cheia de desfacut prezoanele la tipul de la vulcanizare si cand a incercat sa desfaca prezonu sa distrus santul din surub si se invartea in gol cheia ,pentru a desface acest surub a fost o adevarata aventura cu flexu, polizorul ,masina de gaurit iar la sfarsit geanta era zgariata si arata urat in locul unde era perzonul respectiv. Iar suruburile de siguranta au chei universale care se potrivesc la toate prezoanele din acel model si ca urmare un hot hotarat va avea acea cheie sa desfaca roata .
- Likes 4
Comment
-
nu toti au garaje, nu toti stau la casa (si au si garaj, de fapt majoritatea au garajul ca depozit pt ce nu trebuie in casa). ferice de tine
cei de la vulcanizare nu umbla la rotile mele, de fapt eu nu merg la ei, mi le schimb singur. ba mai mult le strang cu cheia dinamometrica, cel putin cele antifurt in caz ca ma grabesc.
daca eram nevoit sa schimb la vulcanizare nu cumparam prezoanele antifurt, pateam ca tine. aia au o singura setare la pistolul pneumatic : "maxim"
si depinde si de antifurturi...sunt si ieftineli slabe.Last edited by mirceammd; 9 February 2022, 02:07.
- Likes 4
Comment
-
O mica problema la noul meu Sandero 3: cu ventilatia pornita (clima automata) pe nivelul 1/2/3 se aude un bazait/tiuit, pare sa se auda din aeratoarele din mijloc sau pasager, nu-mi dau seama sigur. Dupa nivelul 3 nu se mai aude, probabil bazaitul este acoperit de zgomotul mare al fluxului de aer.
Ce as putea sa verific? Parca am citit ceva de frunze ce au ajuns prin filtru sau ceva de genul, cum/unde verific asta?
Comment
-
Compartimentul filtrului de habitaclu este la piciorul stâng al pasagerului dreapta, într-o poziție care te va obliga la ceva contorsiuni…, e un capac vertical cu un șurub T20 (Torx de 20) în partea de sus, se deșurubează și se scoate capacul și filtrul cu grijă - se curăță compartimentul filtrului cu un aspirator cu duză subțire CU GRIJĂ (e ușor să strici aripioarele radiatorului), apoi filtrul nou (sau cel vechi aspirat/curățat) se introduce strângând-ul și el se desface în interior, apoi se pune capacul la loc cu șurub.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 4
Comment
-
Originally posted by catelullego View PostO mica problema la noul meu Sandero 3: cu ventilatia pornita (clima automata) pe nivelul 1/2/3 se aude un bazait/tiuit, pare sa se auda din aeratoarele din mijloc sau pasager, nu-mi dau seama sigur. Dupa nivelul 3 nu se mai aude, probabil bazaitul este acoperit de zgomotul mare al fluxului de aer.
Ce as putea sa verific? Parca am citit ceva de frunze ce au ajuns prin filtru sau ceva de genul, cum/unde verific asta?
Cred ca poate veni din acea directie..
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
- Likes 1
Comment
-
Eu procedez si mai simplu, cam la 5-6 luni schimb filtrul habitaclu intermediar intre revizii, nu am avut nici cea mai mica problema cu AC-ul (nici completare cu freon si nici igenizare nu i-am facut pentru ca nu a fost nevoie), functioneaza ireprosabil si isi face bine treaba.
La cele scrise anterior as ma adauga ca trebuie avut grija la sensul fluxului de aer si orientarea pliurilor, procedura am detaliat-o in sectiunea Logan2 si cu exemple, foarte probabil ca si la L3 este asemanatoare. Si asa este: si eu "ingenuchez" (la propriu, am mai scris asta si pe alt forum) de fiecare data in fata "ingeniozitatii" enjineresti, dar asta este....
- Likes 4
Comment
Comment