Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La Eco-g ul meu ridicat in iulie pana acum am avut cca 3 episoade in care imi spunea prioritizare incarcare baterie(ceva...) dupa ce am avut mesaj "baterie in mod siguranta".
    Week-endul trecut la Bran(cca -5/-10 grade noaptea) dupa ce mersesem >3-4h non-stop in ziua anterioara , dimineata am avut mesaj iar "baterie in mod siguranta" si apoi la pranz "baterie descarcata"(cca -2 grade afara). Am mers cam 20km cu warningul in bord, a disparut apoi, si in final dupa ce am ajuns prin Brasov(cca 45min mai tarziu) am vazut ca incepuse si SS sa functioneze.
    WTF? asa de repede ajunge bateria la "descarcare" si atat de repede "e buna" de SS?
    Fara alti consumatori, fara plaforniere sau alte minuni. Cred ca am descuitat/incuiat masina de 3-4 ori si umblat putin pe la portbagaj(lampa aprinsa acolo ), fara muzica sau altele cu motor oprit.
    Am avut emotii..
    Last edited by AdrianHH; 14 February 2022, 13:41.

    Comment


    • Ziua nu incarca mai mult de 12.7 decat daca primeste comanda expres pentru baterie descarcata.Frecvent vei avea tensiunea 12V numai cu DRL la drum intins(baterie buna).La tine a fost o combinatie nefericita , drum intins ziua si frig noaptea.

      Comment


      • Originally posted by madi View Post
        La mine cand inchid masina din telecomanda se stinge tot indiferent in ce pozitie este maneta de lumini. Am S3.
        Pe un Logan III COMFORT ECO-G cu card mâini libere faza scurtă rămâne aprinsă dacă luminile sunt pe MANUAL indiferent dacă mașina se încuie manual sau automat.


        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Am precizat in alta postare ulterioara, pentru ca timpul a expirat, pe modul MANUAL cu motorul pornit daca ii iau contactul se stinge tot, pe verificate. Acesta este de fapt modul de lucru, nu ce am afirmat in fraza de mai sus.
          Last edited by madi; 14 February 2022, 16:15.

          Comment


          • Comment


            • Originally posted by DFA View Post

              Te complici degeaba.

              Cât timp bateria este sănătoasă nu trebuie să faci nimic special.

              Folosește Stop-Start - te poți îngrijora în privința bateriei abia când Stop-Start nu mai oprește motorul deloc.
              Sincer nu imi place sa folosesc S&S, de obicei la prima oprire cand apare mesajul cu eliberarea pedalei de ambreiaj apas pe butonul de dezactivare. Referitor la mesajele de genul "baterie in mod de siguranta" sau "baterie slaba, porneste motorul" sau "incarcare baterie" in manualul de utilizare nu apar nicaieri informatii desopre astfel de mesaje, practic partea asta de mesaje legate de incarcarea bateriei practic nu exista in manualul respectiv. Crezi ca atunci cand iti apare mesajul cu baterie slaba, porneste motorul poti sa stai linistit daca nu ai nici o informatie. Era mai simplu daca explicau modul de functionare al sistemului de incarcare si atunci nu mai era nevoie de atatea discutii si pareri pe forumuri. La Sandero Stepway 2 care l-am avut inainte, diesel, nu scadea niciodata bayteria sub 75 % si cu bateria originala foarte rar intra S&S. Dupa ce am schimbat bateria ( a murit la aproape 5 ani ) cu una Varta de capacitate putin mai mare si dedicata pentru S&S, acesta intra mult mai des decat cu bateria originala.

              Comment


              • Originally posted by mircionesb View Post
                Sincer nu imi place sa folosesc S&S, de obicei la prima oprire cand apare mesajul cu eliberarea pedalei de ambreiaj apas pe butonul de dezactivare.........
                La Sandero Stepway 2 care l-am avut inainte, diesel, nu scadea niciodata bayteria sub 75 % si cu bateria originala foarte rar intra S&S. Dupa ce am schimbat bateria ( a murit la aproape 5 ani ) cu una Varta de capacitate putin mai mare si dedicata pentru S&S, acesta intra mult mai des decat cu bateria originala.
                La masina din semnatura tot Sandero Stepway 2017 bateria EFB dedicata S&S nu am avut incarcarea sub 85% (tensiunea a fost insa chiar si 12.1V), chiar cu o ora in urma via diagnoza (iar valorile au fost confirmate tot timpul si de tester) incarcarea era 89% tensiunea 12.4V dupa vreo 9 ore de stationare. Iar S&S putea intra tot timpul in acesti aproape cinci ani, dar si eu il dezactivez din buton dupa fiecare pornire a motorului (a devenit reflex asta) chiar daca il pot inhiba permanent din soft cu doar cateva click-uri nu am facut asta pentru ca imi poate da diferite "indicii" despre starea masinii fara diagnoza (am atasat detalii despre asta). Evident ca nu am avut pana acum martori\mesaje in bord exceptie de vreo doua ori cel de pneu (dupa schimbul anvelopelor).
                Am citit insa cu atentie posturile colegului paul_damian (primul care a facut monitorizari mai detaliate) si ce s-a scris aici sau pe forumurile straine, cred ca sistemul nu gestioneaza prea bine incarcarea bateriei avand fluctuatii prea mari de tensiune SOH SOC si Ri cu influenta directa asupra "vietii" bateriei, sper insa sa nu fie foarte\mai multe astfel de cazuri iar cei de la Dacia sa imbunatateasca acest lucru, ramane de vazut si bineinteles de citit...
                Last edited by Gil26; 15 February 2022, 18:29.

                Comment


                • Update din partea mea: in urma testelor facute mi se va schimba bateria si senzorul de curent. Voi fi rechemat cand vor ajunge in service. Pana atunci... situatie stationara :-)

                  Comment


                  • Salutare , eu mâine la ora 14:00 sunt programat la service în privința încărcării bateriei și al turbinei ! Revin cu info

                    Comment


                    • Originally posted by Nick Tizu View Post
                      Salutare , eu mâine la ora 14:00 sunt programat la service în privința încărcării bateriei și al turbinei ! Revin cu info
                      Chiar sunt curios ce raspuns au in privinta turbinei. Si Stepway-ul meu are aceeasi problema si raspunsul primit de la dealer a fost ca Dacia a cerut o rezolvare fabricantului turbinelor si ca asteapta o rezolvare. Cand va fi rezolvarea, nu se stie.

                      Comment


                      • În privința turbinei, ce fel de probleme au fost? Eu incep sa aud la a mea la accelerație mai energică, peste 2500 rpm, un țăcănit. Mașina are vreo 12000 de km.

                        Comment


                        • Fără cuvinte ...după constatare în privința turbinei nu s-au găsit probleme tehnice ..iar zgomotul prezent au zis ca e normal ..( toate fac asa) ..și ca levierul respectiv e normal sa aibă putin joc fiindca trebuie sa culiseze ..dacă ar fi țeapăn ar creea probleme iar în urma presiunilor din partea mea m-au dus sa îmi arate cum se aude o mașină de test drive ..și la fel făcea doar ca mai puțin sesizabil ( uite vezi? Toate fac asa ) ..și au spus ca ei nu au cunoștințe ca ar fi vreo problema comuna eu fiind singurul pana in prezent cu presupusa problema ! În caz de problema tehnica (nu mai funcționează corespunzator) doar atunci va fi înlocuit...iar în privința încărcării..sistemul de incarcare inteligent e foarte sensibil și complex..ca e normal sa îmi intre foarte rar spre deloc s&s iarna fiind foarte mulți factori în joc ..temperatura/distanta/timpul de funcționare etc ..și atât timp cât imi pornește normal sa nu îmi fac probleme ..când se va incalzii afara îmi va întra mai des s&s ..in caz contrar sa revin (speechless) ...Bravo Dacia ..

                          Comment


                          • Fa scandal, ameninta-i cu OPC-ul sau cu ce naiba ai mai poate pune pe ganduri sau contacteaza Vocea Clientului. Nu exista ca e zgomot normal de functionare fiindca la inceput,la a mea cel putin vreo 6-7 luni a mers ok , nu s-a auzit nimic. Spune-le sa faca constatare si sa trimita la Dacia si sa iti comunice raspunsul oficial primit de la Dacia. Dacia stie de problema si a comunicat dealer-ilor ca asteapta solutie de la producatorul turbinei. E normal tija aia de la wastegate sa aiba putin joc dar nu in halul ala. Zgomotul ala nu e zgomot normal de functionare , cand iei piciorul de pe acceleratie se aude de zici ca zdragane o tabla pe sub masina.

                            NU mai cita postul anterior! Este logic faptul ca lui ii raspunzi!
                            Last edited by 77sky; 16 February 2022, 21:11.

                            Comment


                            • Când voi avea puțin timp liber voi merge pe bratianu la sediul central sa vad dacă cu ei rezolv ceva ! Cum am plecat de la iei ..am ajuns în fata blocului și am meșteri 3 min la cablu de alimentare al camerei de bord ..moment în care îmi apare în bord bateria slaba porniți motorul ..tensiunea bateriei indicata de încărcătorul de telefon auto fiind de 12,6 v ..wtf ? Posibil ca bateria sa fie în regula dar calculatorul care incarca/ citește bateria sa fie prăjit..hapsân după voltaj ...

                              Comment


                              • Cu turbina ..ori nu a ajuns informația la ei ( ca este o problema cu producatorul) ori o făceau pe prostii ...mai rău e ca "depindem" de ei !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google