Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alta ciudatenit azi cu gpl-ul. Cand e goala butelia (imi e lene sa merg sa bag, merg pana trece pe benzina) intra in genral de 170 +/- 10 lei. azi in aceasi situatie, a intrat de 120. wtf

    Comment


    • Eu am exact opusul "problemei" cu activarea S&S . Pornesc masina dupa ce a stat cel putin 12 ore so o scot din garaj si pentru ca is obijnuit cu rutina de a imi pune centura inainte de pornirea motorului cateodata o fac mecanic si uit ca merg vreo 5 m si trebe sa cobor din nou sa inchid usa la garaj ,atunci cand imi pun centura scot masina si cand apas pedala de ambreaj si o scot din viteza mi se activeaza S&S cu motorul rece . Nu se activeaza tot timpul dar la fiecare 3 porniri una imi activeaza S&S . Am observat acest fenomen de cand am luat masina doar ca inainte nu o tineam in garaj si se intampla cand prindeam rosu la semaforul de la o intersectie la 500m de casa. Cand uit sa dezactivez S&S nu rateaza nici o interectie sa se activeze. Am primit confirmare de la reprezentanta ca nu este normal sa se activeze S&S cu motorul rece si ca vor investiga problema.(un fel de dispari ca nu avem timp de tine acuma poate mai tarziu cand ne saturam de sacaiala ta)
      De cand am luat voltmetru la priza de 12v am observat ca tensinua in baterie cat timp functioneaza motorul nu a scazut sub 13.5v .La pornire urca la 14.7V si apoi scade spre 13.5V si acolo ramane .Am avut drum de 2 ore cu masina si tensiunea nu a scazut .
      Am primit de 2 ori mesajul cu baterie in mod protectie(afara erau temperaturi de -15 grade) dar nu a influentat modul de functionare al S&S iar cand am incarcat bateria dupa o noapte de stat cu incarcatorul extern am masurat ca bateria era la o capacitate de cel putin 75%.
      Dupa ce a stat o vreme masina mai ales la temperatura scazuta cand bag cheia in contact am prins si 12.1V dar am observat ca aceasta tensiune este influentata de starea ventilatorului de la clima ,daca este pe o treapta mai mare (3 , 4 ) se vede o scadere in tensiunea bateriei si de 0.5V .
      Becul martor care indica activarea S&S este influentat de starea farurilor , am observat ca atunci cand nu se apride becul martor la S&S cand activez butonul respectiv , daca pun luminile de drum pe manual se aprinde becul martor si ramane aprins in continuare daca chiar mut inapoi pe auto.
      O alta nedumerire ii la functionarea motorului pe relantiu , motorul are vibrati destul de mari mai ales cand ii rece si nu stiu daca ii normal sau nu pentru ca ii prima masina cu 3 pistoane si multa lume spune ca asa ii la acest tip de motor .Daca stai in masina auzi motorul cum se misca in suporti ,am deschis si capota sa vad ce se intampla si intradevar motorul vibreaza destul de bine (zici ca ii dieselul meu vechi care avea defect un injector) , dupa ce se incalzeste nu mai vibreaza asa de tare dar tot se simte vibratia in masina.
      De cand sa stricat senzorul de preziune de pe rampa GPL merg exclusiv pe benzina si am observat ca primesc "suturi " de la masina mult mai des ca inainte .Exemplu: Merg normal cu acceleratie constanta cam la 50KM/H si dintr-o data simt un soc in masina ca si cum ai da intr-o groapa si apoi continua sa meraga normal sau accelerez cu masina si simt un gol de putere brusc si apoi continua sa accelereze . Nu conteaza ca ii rece sau cald motorul ,am patit si dupa 150Km de mers fara oprire. Pe GPL se intampla rar dar pe benzina in 16 Km am patit si de 3 ori.Benzina din rezervor ii proaspata si am incercat de la mai multe stati peco si nu am vazut nici o diferenta, iar dinaia premium la ce preturi is acuma nu ma lasa buzunarul sa o cumpar. Partea naspa ca ii foarte greu sa filmez aceasta problema si fara dovezi cei de la reprezentanta zic ca totu functioneaza normal. Si faza cea mai tare ii ca atunci cand am luat masina de test drive sa ma plimb cu ea si sa o testez am patit si la ea aceasta problema chiar de 2 ori intr-o ora cat am avut masina dar nu mai tin minte daca eram pe gaz sau gpl in acel moment pentru ca tot am schimbat modul sa vad diferenta de putere.
      Partea buna ii ca masina merge bine si se pare ca de o luna nu sa mai defectat nimica (exceptand problemele existente la SOS si GPL).Ce am descris mai sus sunt lucruri care is destul de sigur ca nu vor fi solutionate niciodata si daca acestea vor fi singurele probleme pot sa traiesc comfortabil cu ele , dar desigur daca este posibil sa fie rezolvate nu ma supar.

      Comment


      • Originally posted by BDorin View Post
        ............Am primit confirmare de la reprezentanta ca nu este normal sa se activeze S&S cu motorul rece si ca vor investiga problema.(un fel de dispari ca nu avem timp de tine acuma poate mai tarziu cand ne saturam de sacaiala ta)
        Sunt o groază de condiții care contează în decizia mașinii de a opri motorul în staționare.
        Temperatura antigelului e doar una dintre ele și temperatura lui trebuie să fie peste 21 de grade pentru a bifa o condiție pentru Stop-Start. Mai contează și alte praguri de temperatură, în funcție de funcționarea GMV.


        Originally posted by BDorin View Post
        ........
        De cand am luat voltmetru la priza de 12v am observat ca tensinua in baterie cat timp functioneaza motorul nu a scazut sub 13.5v .La pornire urca la 14.7V si apoi scade spre 13.5V si acolo ramane .Am avut drum de 2 ore cu masina si tensiunea nu a scazut ...........
        Tensiunea de încărcare nu scade decât atunci când utilizezi frâna de motor și bateria depășește 80% SoC. Tu probabi nu ai atins acel prag, trebuie să rulezi mai mult în frână de motor și vei vedea că alternatorul iese temporar din modul de compensare al pierderilor și lasă bateria liberă.

        Originally posted by BDorin View Post
        ............De cand sa stricat senzorul de preziune de pe rampa GPL merg exclusiv pe benzina si am observat ca primesc "suturi " de la masina mult mai des ca inainte .Exemplu: Merg normal cu acceleratie constanta cam la 50KM/H si dintr-o data simt un soc in masina ca si cum ai da intr-o groapa si apoi continua sa meraga normal sau accelerez cu masina si simt un gol de putere brusc si apoi continua sa accelereze . Nu conteaza ca ii rece sau cald motorul ,am patit si dupa 150Km de mers fara oprire. Pe GPL se intampla rar dar pe benzina in 16 Km am patit si de 3 ori.Benzina din rezervor ii proaspata si am incercat de la mai multe stati peco si nu am vazut nici o diferenta, .........
        Pe ECO ai încercat? Tot cu goluri funcționează?

        Azi mi s-a terminat GPL-ul și a durat mulți km până l-am reumplut. Deci am rulat pe Benzină și a mers la fel de "fin" ca pe GPL...
        Nu este un comportament normal odată ce motorul a ieșit din faza de pre-încălzire CAT+GPF.
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Atunci cand tensiunea minima e 13.5V , ori merge numai noaptea ori foloseste maneta de lumini pe manual. Ziua scade si la 12V, de exemplu acum daca pornesc masina am 12v.

          Comment


          • Nu am folosit Stepway-ul 5 zile si astazi inainte sa-l pornesc am masurat curentul la borne si arata 12,01 V. L-am masurat si inainte sa parchez masina pentru astea 5 zile si bateria avea 12,3V. Chiar nu mai inteleg nimic. Inainte sa o pornesc am avut din nou acelasi mesaj cu baterie in mod de siguranta. Inteleg ca incarcarea e pilotata dar parca bateria este cam aiurea cred ca nu stocheaza curentul cum trebuie cred ca e de calitate indoielnica.

            Comment


            • Originally posted by DFA View Post




              Pe ECO ai încercat? Tot cu goluri funcționează?

              Azi mi s-a terminat GPL-ul și a durat mulți km până l-am reumplut. Deci am rulat pe Benzină și a mers la fel de "fin" ca pe GPL...
              Nu este un comportament normal odată ce motorul a ieșit din faza de pre-încălzire CAT+GPF.
              Va salut!
              Buna observatie!!!
              Detin modelul TCE 90 / varul meu ECO G-ul La a mea, a fost exact primul lucru pe care l-am observat, suturile care mi le dadea cand mergeam constant, cum a spus si colegul mai sus, parca dadeai intr-o groapa. Cu motorul cald, cu motorul rece, nu am constatat ce ar deranja sistemul, are momente in care nu face absolut nimic si zile in care te zapaceste.
              Chiar vreau sa precizez ca pe GPL-ul varului meu, merge perfect. Doar pe benzina este problema.
              Maine o sa fac un drum de 12 km, o sa testez si modul ECO. Nu cred ca l-am activat vreodata de cand am masina!

              Comment


              • DFA -Is destul de sigur ca temperatura antigelului nu a atins 21 de grade .Afara erau -5 grade si dupa ce am pornit motorul am facut 5 - 6 metri sa ies din garaj si sa activat S&S ,totu a durat 1 min.
                Drumurile care le fac zilnic cu masina is pline de dealuri ,urcusuri si cobarasuri si folosesc frana de motor destul de des pentru ca imi place sa conduc cat mai eco posibil .
                Nu folosesc functia eco de la masina pentru ca simt cum dispare puterea de la masina cu aceasta functie activata .Stilul meu de condus il consider destul de economic (la un drum normal stau intre 4 si 5 litri la suta) iar cand ii nevoie sa apas acceleratia vreau sa am toata puterea masini la dispozitie si sa profit de acel moment de placere in care masina isi arata ce poate sa faca .Cu functia eco activata zici ca i-am dat sedativ masini si de multe ori te obliga sa apesi pedala de acceleratie pana in fund (pana face clic si o scoate din modul eco)ca sa produca puterea necesara (cu functia eco nici nu am curaj sa ma bag in depasiri ). Dar de curiozitate o sa o testez daca mai primesc suturi in ECO.
                Eu folosesc functia auto la faruri si le las sa isi faca treaba singure . Am mers inainte pe manual dar dupa ce am vazut ca luninile de zi functioneaza fara nici un indicator pe bord acuma folosesc auto . Si intradevar circul mult cu masina pe timp de noapte (dim la 5 spre lucru si la 18 spre casa si invers ) pentru ca asa se nimereste programul meu , zilele is scurte acuma si ii posibil ca acesta sa fie motivul unei tensiuni mai ridicate la incarcare.
                NFS Guru - Is curios ce rezultat ai obtinut cu modul ECO activat . Eu am observat ca cel mai des primesc suturi cand afara is intre 5 si -3 grade iar cand au fost frigurile mari aproape niciodata.Pe caldura nu am apucat sa incerc inca.

                Comment


                • O părere. E ok la culoare la 11k km? Mulțumesc!



                  Î

                  Comment


                  • după ce porniti mașinile cam la cat timp plecați de pe loc ?
                    Imediat ce ați pornit sau mai așteptați un timp ,la benzină contează să aștepți puțin pentru a nu primi suturi
                    Last edited by 77sky; 20 February 2022, 12:45.

                    Comment


                    • Mihai2k4 uleiul e ca nou!! mai merge încă 10k
                      La benzină schimbul de benzină nu trebuie făcut neapărat la 10k
                      Mai ales daca e și unul de buna calitate sau original ,daca mașina este noua din fabrica
                      Last edited by 77sky; 20 February 2022, 12:44.

                      Comment


                      • Driver23

                        Eu stau minim 2 minute. Pana ce scade turatia sub 1k si dupa inca un minut maxim doua.Dupa ce plec, merg constant cu turatie de pana in 2.5k si nu sar de ea, pana nu ajunge temperatura optim. SI merg pe ECO in Bucale. Imi place ca e mai moale acceleratia.

                        Ok, oricum e la 30 mii programata la service, insa o sa ma duc la 20 mii
                        Last edited by Mihai2k4; 20 February 2022, 11:06.

                        Comment


                        • Ma poate ajuta cineva cu codul de piesa pentru sticker-ele transparente care se monteaza pe partea din spate superioara a ramelor unde calca chederele de la usi fiindca am fost la 2 dealeri si nu reusesc nici cum sa-i dau de cap? De 4 luni umblu sa-mi rezolv problema si inca nu am reusit. Incerc sa vad daca le pot gasi eu pe undeva sa-mi rezolv problema ffindca cu cat trece timpul se razuie vopseaua tot mai tare la usile din spate din cauza chederelor. Cei de la Centrul de piese au trimis de 2 ori la dealer-ul care a facut constatarea problemei niste stickere care nu au nici o legatura cu cele necesare iar cei de la dealer au spus ca nu mai comanda si 3-a oara ca sa primeasca tot niste prostii.

                          Comment


                          • Nu te pot ajuta cu un cod insa din ce am observat (la mine au venit montate din fabrica) seamana cu asa ceva https://www.google.com/search?q=heli...obile&ie=UTF-8
                            Se poate gasi destul de usor si se poate taia in functie de suprafata pe care vrei sa o acoperi ;)

                            Comment


                            • Masina mea a fost printre primele fabricate, am ridicat-o pe 01.03.2021 si probabil au depistat problema dupa aceea. Am vazut in vara cand am fost la dealer ca toate masinile din showroom aveau lipite sticker-ele respective. Masina e in garantie, trebuie sa faca ei retusurile respective si sa lipeasca sticker-ele dar se pare ca e foarte dificil sa identifice sticker-ele respective. Le-am spus si eu de produsele care se gasesc pe piata dar le trebuie produsele de origine Dacia. Imi rezolvam de mult problema in regie proprie dar atunci care mai e treaba cu garantia.

                              Comment


                              • Originally posted by BDorin View Post
                                DFA -
                                Nu folosesc functia eco de la masina pentru ca simt cum dispare puterea de la masina cu aceasta functie activata .Stilul meu de condus il consider destul de economic (la un drum normal stau intre 4 si 5 litri la suta) iar cand ii nevoie sa apas acceleratia vreau sa am toata puterea masini la dispozitie si sa profit de acel moment de placere in care masina isi arata ce poate sa faca .Cu functia eco activata zici ca i-am dat sedativ masini si de multe ori te obliga sa apesi pedala de acceleratie pana in fund (pana face clic si o scoate din modul eco)ca sa produca puterea necesara (cu functia eco nici nu am curaj sa ma bag in depasiri ). Dar de curiozitate o sa o testez daca mai primesc suturi in ECO.
                                Eu folosesc functia auto la faruri si le las sa isi faca treaba singure . Am mers inainte pe manual dar dupa ce am vazut ca luninile de zi functioneaza fara nici un indicator pe bord acuma folosesc auto . Si intradevar circul mult cu masina pe timp de noapte (dim la 5 spre lucru si la 18 spre casa si invers ) pentru ca asa se nimereste programul meu , zilele is scurte acuma si ii posibil ca acesta sa fie motivul unei tensiuni mai ridicate la incarcare.
                                NFS Guru - Is curios ce rezultat ai obtinut cu modul ECO activat . Eu am observat ca cel mai des primesc suturi cand afara is intre 5 si -3 grade iar cand au fost frigurile mari aproape niciodata.Pe caldura nu am apucat sa incerc inca.
                                Legat de suturile pe benzina, am observat si eu ca sunt prezente cand temperatura este mai scazuta.
                                Dar si cand este mai cald. Cand merg constant chiar si pe cruise control la 70km/h treapta a 4-a.
                                Pe modul ECO, nu am observat treaba asta, dar am folosit putin modul ECO, 12km. Mai mult nu am putut!!!! ☹️ Efectiv, ma deprima!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google